Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Veliki primerjalni test športnih terencev, ki so prevzeli tudi Slovence
Strani: 1
sporočil: 18.363
Samo naslov sem prebral pa sem vedel, da bo zmagal Volvo:-).
Zanimiv primerjalni test.
Nista zastonj Volvo XC60 svetovni avto leta in Volvo XC40 evropski avto leta. Lep dan.
Nista zastonj Volvo XC60 svetovni avto leta in Volvo XC40 evropski avto leta. Lep dan.
sporočil: 18.363
[rename]Mazda cx 5 je bila v igri, pa je zmagal Volvo:-). Lep dan.
Zmagal je sicer Audi, ampak se strinjam - od teh, bi si za darilo izbral volvo, potem pa bi ga prodal in kupil Mazdo cx7 :-P
sporočil: 970
CX-7 ne delajo že od 2012 :)
Je pa sicer bila precej na slabem glasu glede zanesljivosti, sploh 2.3 turbo bencinar. CX-5 je menda glede zanesljivosti precej boljši.
CX-9 je pa res huda. Samo je treba v Nemčijo ponjo. suchen.mobile.de/fah...c74010944e
Je pa sicer bila precej na slabem glasu glede zanesljivosti, sploh 2.3 turbo bencinar. CX-5 je menda glede zanesljivosti precej boljši.
CX-9 je pa res huda. Samo je treba v Nemčijo ponjo. suchen.mobile.de/fah...c74010944e
sporočil: 27
če je test športnih terencev mora biti na prvem mestu kriterij
športnost, motor, handling na slabšem terenu....
NE PA INFOTAINMENT, ASISTENČNI SISTEMI, itd....
Kaj boš v snegu, plundri in dežju iskal pomoč na v LCDU in računalniku ....
Pa kaj vam je da samo dizle testirate leta 2019 ?!
NE PA INFOTAINMENT, ASISTENČNI SISTEMI, itd....
Kaj boš v snegu, plundri in dežju iskal pomoč na v LCDU in računalniku ....
Pa kaj vam je da samo dizle testirate leta 2019 ?!
sporočil: 2.986
Zadnja sprememba: chef 15.11.2018 09:54
[pluton9001]Skupna ocena je seštevek več kriterijev, med katerimi infotainment nima pomembne teže (7,3% ocene), razni asistenčni sistemi pa kar pridejo prav v vsakdanjem prometu. Sploh samodejno zaviranje v sili, pohvaliti gre tudi radarski tepomat, LED žaromete in pa opozorilo na prečni promet. (12,7% ocene). Preizkusi jih kdaj pa boš videl. Motor in podvozje skupaj prispevata četrtino ocene (zaradi handlinga na slabšem terenu smo dodali še delovanje 4x4 na valjih), ker pa pomoje nihče ne kupi tak avto za pojanje po dirkalni stezi, so uporabniku gotovo pomembni tudi prostornost, udobje in uporabnost (25%), pod črto pa tudi cena (20%). Subjektivni dejavniki prispevajo 10% ocene.
če je test športnih terencev mora biti na prvem mestu kriterij športnost, motor, handling na slabšem terenu....
NE PA INFOTAINMENT, ASISTENČNI SISTEMI, itd....
Kaj boš v snegu, plundri in dežju iskal pomoč na v LCDU in računalniku ....
Pa kaj vam je da samo dizle testirate leta 2019 ?!To pa moraš vprašati kupce, ki v tem razredu večinoma posegajo po dizlih.
sporočil: 5.775
RES RES rad bi videl test po brezpotju med temi schminkami in LADO
Nivo. Gajba se je še vedno peljala, samo jaz se nisem več upal.
Seveda za normalno cesto pa......
Pa infotainment, pa sploh; sicer je pa to itak najpomembnajši del modernega terenca, za katerega je "teren", ko na robu parkirišča zapelje na suh travnik.
Poleg tega se veliko raje obrnejo zaradi visokega težišča.
Moje mnenje za njihovo popularnot: ljudje so v tako slabi fizični kondiciji, da jim je pretežko vstati iz normalnega avtomobila. Poskusi vstati, brez da se primeš za volan. ;))
Pa infotainment, pa sploh; sicer je pa to itak najpomembnajši del modernega terenca, za katerega je "teren", ko na robu parkirišča zapelje na suh travnik.
Poleg tega se veliko raje obrnejo zaradi visokega težišča.
Moje mnenje za njihovo popularnot: ljudje so v tako slabi fizični kondiciji, da jim je pretežko vstati iz normalnega avtomobila. Poskusi vstati, brez da se primeš za volan. ;))
sporočil: 2.986
Niva je v očeh publike precenjena za moj okus, njen največji plus
je, da je ni (bilo) škoda. Podobno kot pande 4x4 ali jimnyja, ki
sta v določenih razmerah celo boljša od nje. Renegade je recimo
top, zdaj prihaja novi jimny. Na terenu je velik point tako ali
tako v gumah, merah in masi ter praksi/pogumu. Daj nivo na cestne
SUV pnevmatike, jo obteži na 1,8 tone in ji povečaj gabarite. Ima
še kak velik minus, kot so zgolj neudobje, nikakršna varnost,
visoka poraba in piškave zmogljivosti, denimo spuščanje po spolzkem
terenu.
Je super stvar za določene namene, da ne bo pomote, ampak tega kar zna in zmore kupci premijskih SUV vozil ne iščejo. Se pa njihovi avtomobili v večini razmer obnašajo in odrežejo precej precej bolje kot niva (udobje, zmogljivosti, poraba, brezskrbni in varni prihod na cilj,...). Seveda je med njimi tudi velika razlika v ceni.
Skratka, šank debata brez smisla.
Je super stvar za določene namene, da ne bo pomote, ampak tega kar zna in zmore kupci premijskih SUV vozil ne iščejo. Se pa njihovi avtomobili v večini razmer obnašajo in odrežejo precej precej bolje kot niva (udobje, zmogljivosti, poraba, brezskrbni in varni prihod na cilj,...). Seveda je med njimi tudi velika razlika v ceni.
Skratka, šank debata brez smisla.
sporočil: 5.775
Pa pri 116 Kmh na avtocesti si rabil industrijske glušnike.
Da ne govorim o gretju pozimi, ki je stopilo gumijaste podplate. ;)))
Da ne govorim o gretju pozimi, ki je stopilo gumijaste podplate. ;)))
sporočil: 18.363
[PyotrNovak]:-) v zaporožcu pa še vetrovko, vkljub zaprtimi okni. Slušalke pa itak. Lep dan.
Pa pri 116 Kmh na avtocesti si rabil industrijske glušnike.
Da ne govorim o gretju pozimi, ki je stopilo gumijaste podplate. ;)))
sporočil: 5.775
Lada karavan (Fiat) za prevoz materiala. Normalna poraba 10-11L ko
se ji je zazdelo pa 14-16, recimo parkrat na leto. Očitno so Rusi
že takrat obvladali "avtomatsko" nastavljanje vplinjača.
sporočil: 31.907
Zadnja sprememba: najobj 15.11.2018 15:32
[chef]... čuj, kaj je to opozorilo na prečni promet ? ... khmm, resno sprašujem, ker me zanima, če imam to v svojem avtu, pa sploh ne vem, da to uporabljam ...
> [pluton9001]
> če je test športnih terencev mora biti na prvem mestu kriterij športnost, motor, handling na slabšem terenu....
>
> NE PA INFOTAINMENT, ASISTENČNI SISTEMI, itd....
>
> Kaj boš v snegu, plundri in dežju iskal pomoč na v LCDU in računalniku ....
Skupna ocena je seštevek več kriterijev, med katerimi infotainment nima pomembne teže (7,3% ocene), razni asistenčni sistemi pa kar pridejo prav v vsakdanjem prometu. Sploh samodejno zaviranje v sili, pohvaliti gre tudi radarski tepomat, LED žaromete in pa opozorilo na prečni promet. (12,7% ocene). Preizkusi jih kdaj pa boš videl. Motor in podvozje skupaj prispevata četrtino ocene (zaradi handlinga na slabšem terenu smo dodali še delovanje 4x4 na valjih), ker pa pomoje nihče ne kupi tak avto za pojanje po dirkalni stezi, so uporabniku gotovo pomembni tudi prostornost, udobje in uporabnost (25%), pod črto pa tudi cena (20%). Subjektivni dejavniki prispevajo 10% ocene.
> Pa kaj vam je da samo dizle testirate leta 2019 ?!
To pa moraš vprašati kupce, ki v tem razredu večinoma posegajo po dizlih.
P.S.: tempomata ne uporabljam, ker je meni bistvo vožnje lasten nadzor nad hitrostjo, samodejno zaviranje v sili raje ne bi uporabil, uporabljam pa električno ročno zavoro, ki je res praktična, čeprav s speljevanjem v hrib s klasično ročno zavoro nikoli nisem imel problemov ...
sporočil: 2.986
Zadnja sprememba: chef 15.11.2018 15:58
Omenil sem radarski tempomat, super stvar. Seveda ga moras
preizkusit, kot vse ostalo. Opozorilo na precni promet pa pride
prav, ko gres ritensko na ulico ali s parkirisca. Ni za mutante, ki
vidijo skozi grmovje in plocevino.
sporočil: 31.907
[chef]... čuj, jaz od svojega prvega dne za volanom dolga leta nazaj zaradi varnejšega vključevanja v promet in lažjega (= manjši ajnšlag) parkiranja vedno parkiram v rikverc, bo pa mogoče le dobro prebrati tisto debelo bukvo, ki sem jo dobil poleg avta ...
Omenil sem radarski tempomat, super stvar. Seveda ga moras preizkusit, kot vse ostalo. Opozorilo na precni promet pa pride prav, ko gres ritensko na ulico ali s parkirisca. Ni za mutante, ki vidijo skozi grmovje in plocevino.
P.S.: ne vem, kaj mutanti vidijo in kaj ne, dvomim pa, da opozorilo na prečni promet piska samo takrat, ko res mora in ne tudi takrat, ko mu ni treba, sploh ker na koncu sem jaz tisti, ki odločam, kaj vidim in kaj ne ...
sporočil: 2.986
Tudi, ko kupis kaj velikega za v prtljaznik? RTCA je kar kul stvar,
podobno kot park senzorji in kamera.
sporočil: 2.003
Zadnja sprememba: Froc 16.11.2018 13:17
[PyotrNovak]Ok, res je bila v svojem času zakon in je spisala zgodovino. Za resno uporabo v brezpotju je še danes merek telim. Če zanemarimo vse ostalo kar potrebujejo mestne srajce za vožnjo otrok po mestu ali med dvema mestoma, pa porabo, pa okoljevarstvo. Noben od tehle ne bo pustil kakšne globlje sledi, kmalu jim bodo sledile "izboljšane" različice. In sledili bodo še novi članki za nove modele, stil pisanja pa bo tudi podoben. Masovna produkcija za masovno porabo za masovno deljenje kreditov. Avtomobilom rastejo cene mnogo hitreje kot nepremičninam ali katerikoli drugi grupi proizvodov. Ker folk pohlepno in brez pomisleka vseeno kupi karkoli mu že prodajo. Pa čeprav gre za zgoljufan produkt. In ima že takle navaden avto ceno manjšega stanovanja izven prestolnice.
RES RES rad bi videl test po brezpotju med temi schminkami in LADO Nivo. Gajba se je še vedno peljala, samo jaz se nisem več upal. Seveda za normalno cesto pa......
Pa infotainment, pa sploh; sicer je pa to itak najpomembnajši del modernega terenca, za katerega je "teren", ko na robu parkirišča zapelje na suh travnik.
Poleg tega se veliko raje obrnejo zaradi visokega težišča.
Moje mnenje za njihovo popularnot: ljudje so v tako slabi fizični kondiciji, da jim je pretežko vstati iz normalnega avtomobila. Poskusi vstati, brez da se primeš za volan. ;))
sporočil: 31.907
[chef]... eh, piskanje senzorjev za parkiranje je včasih malo moteče, ker bočno itak vidiš, kje si, kamera pa je super, ker nazaj lahko naciljaš do centimetra natančno, kar brez kamere bolj težko, če ti glih ni vseeno za avto ...
Tudi, ko kupis kaj velikega za v prtljaznik? RTCA je kar kul stvar, podobno kot park senzorji in kamera.
P.S.: mogoče sem z drugega planeta, ampak res ne vem, kaj je to RTCA, Google pa mi izpljune neke čudne zadetke ...
sporočil: 222
Kaj točno je narobe z Alfinimi asistenčnimi sistemi:
- jih nima,
- ne delujejo,
- jih je treba doplačati,
- so na voljo samo v dražjih paketih,
- ...?
- jih nima,
- ne delujejo,
- jih je treba doplačati,
- so na voljo samo v dražjih paketih,
- ...?
sporočil: 2.264
Se strinjam...moja žena kupuje nov avto, pa v salon nemške trojice
noče niti stopiti (je imela precej let mercedesa), vztraja na
Lexusus ES. MB in BMW so OK za 2. ali 3. avo, nikakor pa niso
primerni za vsak dan, enostavno so servisi predragi in kvaliteta
obupna.
Strani: 1