Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek (intervju) Ministrica Alenka Bratušek: Hočemo manj avtov na cestah in več potnikov v javnem prometu
Strani: 1 2
[0513ANITO]OK, ampak kaj je narobe s tem ciljem "manj avtov, vec javnega prevoza"...in koles?
Torej...
Baba naj bo lep vzor in naj hodi peš.
tako da se pac v stari maniri nasih levakov nekaj gopca (kar se sicer lepo slisi) naredi se pa nic, ker bi bile potrebne globoke strukturne spremembe preko daljse obdobje(desetletja!) da bi se pokazal ucinek, nasi znalci pa itak ne vidijo dlje kot do naslednje afere J, ki bo potrdila novih 4 let...
:-)
lpA
;-)
lpA
[bobek13]
mogoce v tem, da je slo ena od dveh drzav na svetu (ne spomnim se vec katera je druga), ki se je v zadnjih 20letih (dodatno!) ruralizirala - delez prebivalstva v mestih je cca 50%, razviti svet, kateri lahko gradi uci kovit j.prevoz ima >80% ljudi v urbanih centrih...
tako da se pac v stari maniri nasih levakov nekaj gopca (kar se sicer lepo slisi) naredi se pa nic, ker bi bile potrebne globoke strukturne spremembe preko daljse obdobje(desetletja!) da bi se pokazal ucinek, nasi znalci pa itak ne vidijo dlje kot do naslednje afere J, ki bo potrdila novih 4 let...
OK, ampak ti govoriš o izvedbi, ne o ideji.
Mislim, da sam objective je kar kul in kjer jim uspeva na tem podrocju, je kvaliteta bivanja praviloma visja.
Argument z ruralizacijo ni najboljsi, ker to, da jih vec zivi na vasi, ne pomeni, da ne mores izboljševati tam, kjer se pa da in ima smisel.
[bobek13]Ne samo to, da ista drzava potem podpira, z denarjem in gobcem "ohranjanje podezelja", torej tocno obratno od tistega, kar zeli gospa doseci tule.
mogoce v tem, da je slo ena od dveh drzav na svetu (ne spomnim se vec katera je druga), ki se je v zadnjih 20letih (dodatno!) ruralizirala - delez prebivalstva v mestih je cca 50%, razviti svet, kateri lahko gradi uci kovit j.prevoz ima >80% ljudi v urbanih centrih...
tako da se pac v stari maniri nasih levakov nekaj gopca (kar se sicer lepo slisi) naredi se pa nic, ker bi bile potrebne globoke strukturne spremembe
[Gustl]Ima ze prav, ker ruralizacija pomeni, da manj ljudi zivi v mestih, in pri javnem prometu je ekonomika obsega bistveni faktor.
Argument z ruralizacijo ni najboljsi, ker to, da jih vec zivi na vasi, ne pomeni, da ne mores izboljševati tam, kjer se pa da in ima smisel.
Ce ne razumes tega, te lahko posljem na lokalni potniski vlak MB-MS, ki vozi tudi po novi elektrificirani progi s povprecno hitrostjo kaksnih 30 km/h, ce hoce pobrati ljudi iz vseh zaselkov ob tisti progi. Sori, ne bos imel shinkasena, ce je treba ustaviti vsakih 10 kilometrov.
[Gustl]tudi o ideji sem govoril - da namrec nasi vrli levaki ze ves cas gopcajo o visokoletecih idejah, ki jih niti ne vejo niti niso sposbni realizirat, a dosti folka pada na te lepe (prazne) besede, si ne bi mislil, da ti tudi... ;-)
> [bobek13]
> mogoce v tem, da je slo ena od dveh drzav na svetu (ne spomnim se vec katera je druga), ki se je v zadnjih 20letih (dodatno!) ruralizirala - delez prebivalstva v mestih je cca 50%, razviti svet, kateri lahko gradi uci kovit j.prevoz ima >80% ljudi v urbanih centrih...
>
> tako da se pac v stari maniri nasih levakov nekaj gopca (kar se sicer lepo slisi) naredi se pa nic, ker bi bile potrebne globoke strukturne spremembe preko daljse obdobje(desetletja!) da bi se pokazal ucinek, nasi znalci pa itak ne vidijo dlje kot do naslednje afere J, ki bo potrdila novih 4 let...
OK, ampak ti govoriš o izvedbi, ne o ideji.
se strinjam, sem tudi o tem pisal pred casom, ko ste imeli en gostujoci komentar na "podobno" temo...
Mislim, da sam objective je kar kul in kjer jim uspeva na tem podrocju, je kvaliteta bivanja praviloma visja.
je precej dober, sploh, ko v enacbo potegnes potne stroske(svetovni unikum) in posledicno relativno poceni strosek voznje, ter tipicno slovensko "komotnost", ce ni jpp tocno tisto minuto ko jaz rabim in tocno na tistem mestu, ki meni pase grem pa sam!
Argument z ruralizacijo ni najboljsi, ker to, da jih vec zivi na vasi, ne pomeni, da ne mores izboljševati tam, kjer se pa da in ima smisel.
;-)
Primer, Ptuj-MB, mas ziher bus vsako uro na delavnik, o "rush hour" na pol ure, cena od oka isto kot sam porabis za benz, busi prazni, razen srednjesolcev...
da to resis, rabis ukinit potne stroske - good luck with that - pa si recimo deloma povecal seksapil jpp znotraj mesta in med mesti, kje so tu se vse zive vasi, kjer po stat zivi 50% slovencev?
Pa se lahko vrneva na to, da levaki radi lapajo, zdaj pa mi pokazi levaka, ki je pripravljen slovencem vzet potne stroske? najdi mi levaka, ki je sposoben dat zemljo gradbincem za stanovanjske bloke in rect slovencem naj grejo v stanovanja, da so hise luksus, rezerviran za zgornjih 10%?
;-)
drugace pa ja, super da mamo tak fajn ministrico, ki ve kaj je dobro in bo to tudi izpeljala v blagor te dezele... ali pac aneksov, kar bo pac v trenutku odlocitve pac bolj prikladno...
:-)
lpA
... OK, če pozabim, da se je z aktualnimi lokalnimi volitvami v Idriji že pojavil tudi projekt "Četrta razvojna os", se bomo prihodnjih 20 let ukvarjali z nadaljevanjem 20 let trajajočega projekta "Tretja razvojna os", hkrati pa bo gospa vodila novi projekt "Hočemo manj avtov na cestah in več potnikov v javnem prometu", ker je v času ponovno poenotenega delavnika od 6 do 14 ure s Koroškega in Idrijskega najbolj enostavno in poceni organizirat javni promet, ki bo v celoti nadomestil osebnega ... eh, jebiga ...
P.S.: če bo ambiciozna gospa v svojem mandatu s slovenskih avtocest na železnico pospravila vsaj polovico madžarskih, slovaških, ukrajinskih, bolgarskih, romunskih, turških in še kakšnih šleperjev, ki z zastarelimi motorji svinjajo okolje in uničujejo avtoceste, jo bom tovariš najobjestnejši na totem forumu predlagal, da ji postavijo spomenik sredi Ljubljane ... evo, zaradi mene lahko tudi na mesto od Kardelja, da ne bo problemov z dodatnim posegom v prostor ...
[Gustl]Ja, to je populistična puhlica. Naj se najprej v Ljubljani in širši okolici z vključno s Kranjem, Domžalami, Škofjo Loko, Trzinom itd. dovoli večja pozidava. In naj se znotraj teh prostorkih načrtov umesti še promet. Aja, pa še poenostaviti in pohitriti gradbeno zakonodajo.
> [0513ANITO]
> Torej...
>
> Baba naj bo lep vzor in naj hodi peš.
OK, ampak kaj je narobe s tem ciljem "manj avtov, vec javnega prevoza"...in koles?
Ne pa tako, da so cene parcel za gradnjo astronomske, da se čaka neskončno dolgo na dovoljenja itd. In kaj imamo potem? Gradi se v vukojebinah. V službo se pa hodi v centre ala Ljubljana. In kako boš potem to na nek normalen način rešil? Zelo težko.
[bc123a]
> [Gustl]
> Argument z ruralizacijo ni najboljsi, ker to, da jih vec zivi na vasi, ne pomeni, da ne mores izboljševati tam, kjer se pa da in ima smisel.
Ima ze prav, ker ruralizacija pomeni, da manj ljudi zivi v mestih, in pri javnem prometu je ekonomika obsega bistveni faktor.
Ce ne razumes tega, te lahko posljem na lokalni potniski vlak MB-MS, ki vozi tudi po novi elektrificirani progi s povprecno hitrostjo kaksnih 30 km/h, ce hoce pobrati ljudi iz vseh zaselkov ob tisti progi. Sori, ne bos imel shinkasena, ce je treba ustaviti vsakih 10 kilometrov.
Spet 1 on 0. :)
Pa kdo pravi, da mora vsak ukrep biti izvedljiv na 100% primerih.
Obstajajo mesta, ni jih kar naenkrat zmanjkalo. Tam se zasleduje ta cilj.
Delas tam, kjer se da, ne tam, kjer se ne da.
Ne mores pa imeti pristopa, da se nikjer ne da, ker se ponekod ne da.
[Gustl]Obstajajo neke studije, kako mora biti mesto veliko da se splaca resen javni promet (ki je, ce hoce biti resen, obvezno tirni, in izvennivojski glede na cestisce).
Spet 1 on 0. :)
Pa kdo pravi, da mora vsak ukrep biti izvedljiv na 100% primerih.
Obstajajo mesta, ni jih kar naenkrat zmanjkalo. Tam se zasleduje ta cilj.
Niti ljubljana ne dosega te velikosti, poleg tega pa katerakoli resitev zadeva samo 50% populacije, ker jih 50% dobesedno zivi v vukojebinah, kjer bo vedno bolj samo avto rentabilen.
Pa sem se na daljše razdalje še vedno fural z avtobusom ali vlakom. Potem so začeli ukinjati tudi te, in sem si zaradi službe pod mus moral omisliti avtomobil. In sem pač obsojen na avto.
Celo, ko nisem hotel voziti v Posočje, sem raje šel v Bohinj, da bom šel naprej z avtovlakom.
Vlak je pripeljal (vozi sicer res po polževo), na vlaku pa je bil samo moj avtomobil.
Prva moja misel je bila: Lepa reč! Namesto z 2.000 kubičnim dizlom sem se SAM vozil z vsaj 20.000 kubičnim dizlom. 3x hura za ekologijo!
Takoj ko prestopim mejo, se še vedno najraje vozim z javnim prevozom. Ravno en teden bo od tega, ko sem šel z avtom do Trsta in potem z vlakom naprej do Benetk. Cena 20 EUR, vozi pa vsaj 150 km/h, pa ni bila kakšna ekspresna zadeva. Vozi pa tako pogosto, da sploh ni treba vedeti voznega reda. Pri nas bi ga že zdavnaj ukinili, saj prav zelo poln ni bil.
[bc123a]Ljubljana vsekakor nujno rabi tramvaj (za podzemno je res ni dovolj skupaj).
Obstajajo neke studije, kako mora biti mesto veliko da se splaca resen javni promet (ki je, ce hoce biti resen, obvezno tirni, in izvennivojski glede na cestisce).
Niti ljubljana ne dosega te velikosti, poleg tega pa katerakoli resitev zadeva samo 50% populacije, ker jih 50% dobesedno zivi v vukojebinah, kjer bo vedno bolj samo avto rentabilen.
Ampak resen tramvaj in se bomo vsi vozili z njim. Z neresnim se ne bo vozil nihče in bo spet nerentabilen.
Saj razumem, da je vecji problem, kdo je to rekel, kot kaj je rekel.
Dajmo potem obrnit.
Anže Logar obljublja delo na izboljšavah javnega prevoza in prometa na splošno v Ljubljani.
A se da kaj naredit ali ne? Ker levaki...
[Gustl]Da se naredit neprijetne stvari, ki spet komu ne bodo vsec. Sploh pa jansisticnim volilcem ne :)
A se da kaj naredit ali ne? Ker levaki...
Recimo rumene pasove za avtobuse ograditi s kolicki, vanje poloziti tramvajske tracnice in postopno prehajati na tramvajski promet (najprej proga 6, potem proga 1). S tem vpadnice postanejo defacto dvopasovne.
Za to se bo fajn moral zadolzit, pa tam po barju (kjer se stiripasovnice koncajo) malo pticem razrit njihov zivljenjski prostor, da bo tramvaj vreden svojega imena in vozil vsaj od Brezovice do Trzina.
Snowball's chances in Hell.
pismo, ce bi desni bili 25 od 30let na oblasti pa flancali to kar se lepo cuje, delali pa kontra oz. v naj primeru nic, bi pa cez njih pi*dil... that simple... ;-)
in za povrh smo spet prisli do spoznanja, da ko se pri nas govori o sloveniji je dejansko govora o lj, ali je kaksen drug razlog, da sva zdaj pristala pri Jan Kovicu in Logarju? Ce sem prav bral ministrico je bol mnenja da lj glede jpp spila, problem je ostala slo - od tu moja kritika...
:-)
lpA
Hočem samo povedat, da samo zato, ker je nekaj tezko naredit, se ne skenslas objectiva.
Lahko pa ne pride na vrsto, ker je vec koristi, ce se ukvarjaš s cim drugim.
Prvič sem z avtom šel v LJ na zagovor diplome. Ostalo vedno z vlakom, zelo redko z busom.
Posledica, ljudje ne imajo za fuknjenega, tako kot verjetno Črta in morda tudi Gustla.
[Gustl]Dude,jaz sem na tvoji in crtovi strani, poglej prejšnji post.
Ja, to je vse jasno, da življenje niso bonboni.
Hočem samo povedat, da samo zato, ker je nekaj tezko naredit, se ne skenslas objectiva.
Lahko pa ne pride na vrsto, ker je vec koristi, ce se ukvarjaš s cim drugim.
Samo malo bolj realističen sem :)
PS daj res pejd kdaj na vlak v Sloveniji. Onega MS-MB toplo priporočam kot intelektualno vajo.
[bc123a]Jaz sem slab za testirat slab javni prevoz, ker imam tako delo, da ga 80% opravim na telefonu.
> [Gustl]
> Ja, to je vse jasno, da življenje niso bonboni.
>
> Hočem samo povedat, da samo zato, ker je nekaj tezko naredit, se ne skenslas objectiva.
>
> Lahko pa ne pride na vrsto, ker je vec koristi, ce se ukvarjaš s cim drugim.
Dude,jaz sem na tvoji in crtovi strani, poglej prejšnji post.
Samo malo bolj realističen sem :)
PS daj res pejd kdaj na vlak v Sloveniji. Onega MS-MB toplo priporočam kot intelektualno vajo.
In se res ne razburjam, ce nekaj traje eno uro namesto pol, vzamem v zakup in delam.
Razumem pa, da je to za večino neuporabno. Vlakov se sicer res izogibam, so busi boljsi.
P: čakajoč na bus :)
[Gustl]:))))))
> PS daj res pejd kdaj na vlak v Sloveniji. Onega MS-MB toplo priporočam kot intelektualno vajo.
Jaz sem slab za testirat slab javni prevoz, ker imam tako delo, da ga 80% opravim na telefonu.
A ti ves da na velikem delu slovenskega zelezniskega omrezja sploh ni dovolj dobrega GSM signala za prenos podatkov? Mislim, NOBEN prenos, niti 2G EDGE.
Od Ljubljane do Maribora bos kar moral vzeti svincnik in papir v roke :) Tam je GSM signal manj kot 20% poti.
[bc123a]no, tako hudo ni... se pa trudi in je vsekakor dovolj sitno.
Od Ljubljane do Maribora bos kar moral vzeti svincnik in papir v roke :) Tam je GSM signal manj kot 20% poti.
velika luknja je v izklesanem delu zasavske proge in od sentjurja do poljcan.
moj recept za vlak v ms: ura neta, ura knjige, ura spanja, pa smo tam.
(teoreticno naj bi ljudje s starostjo rabili vedno manj spanja, ampak zgleda da sem olimpijski spavalec :)
sicer baje pride wireless na vlake, ampak prihaja ze en cas.
tole je zadnja meni znana poteza: siol.net/posel-danes...kih-479238
[bc123a]To mi ni problem, to samo poveca produktivnost. Push notifications so jeba. :)
> [Gustl]
> > PS daj res pejd kdaj na vlak v Sloveniji. Onega MS-MB toplo priporočam kot intelektualno vajo.
>
> Jaz sem slab za testirat slab javni prevoz, ker imam tako delo, da ga 80% opravim na telefonu.
:))))))
A ti ves da na velikem delu slovenskega zelezniskega omrezja sploh ni dovolj dobrega GSM signala za prenos podatkov? Mislim, NOBEN prenos, niti 2G EDGE.
Od Ljubljane do Maribora bos kar moral vzeti svincnik in papir v roke :) Tam je GSM signal manj kot 20% poti.
Spet, jasno mi je, da je za večino folka to neuporabno.
In ne vem, kaj je sploh to point. Saj ne trdim, da imamo dobro infrastrukturo. Nasprotno, trdim, da je se ful za zrihtat in ce bi se tega lotili, bi morda jo se kdo uporabljal.
Razen mene, ja imam cudne delovne navade... :)
Strani: 1 2