Strani: 1 2

0513ANITO sporočil: 10.796
[#2741340] 08.11.18 10:18
Odgovori   +    46
Torej...

Baba naj bo lep vzor in naj hodi peš.
FIN-263888 sporočil: 377
[#2741347] 08.11.18 10:34
Odgovori   +    12
Ravno to sem hotel napisati
Gustl sporočil: 13.625
[#2741354] 08.11.18 10:51 · odgovor na: 0513ANITO (#2741340)
Odgovori   +    10
[0513ANITO]
Torej...

Baba naj bo lep vzor in naj hodi peš.
OK, ampak kaj je narobe s tem ciljem "manj avtov, vec javnega prevoza"...in koles?
bobek13 sporočil: 4.301
[#2741381] 08.11.18 11:56 · odgovor na: Gustl (#2741354)
Odgovori   +    37
mogoce v tem, da je slo ena od dveh drzav na svetu (ne spomnim se vec katera je druga), ki se je v zadnjih 20letih (dodatno!) ruralizirala - delez prebivalstva v mestih je cca 50%, razviti svet, kateri lahko gradi uci kovit j.prevoz ima >80% ljudi v urbanih centrih...

tako da se pac v stari maniri nasih levakov nekaj gopca (kar se sicer lepo slisi) naredi se pa nic, ker bi bile potrebne globoke strukturne spremembe preko daljse obdobje(desetletja!) da bi se pokazal ucinek, nasi znalci pa itak ne vidijo dlje kot do naslednje afere J, ki bo potrdila novih 4 let...

:-)

lpA
0520ZDRAV sporočil: 7
[#2741391] 08.11.18 12:20
Odgovori   +    1
ne hočemo, ampak želimo!!!
Korazijan sporočil: 384
[#2741394] 08.11.18 12:23 · odgovor na: bobek13 (#2741381)
Odgovori   +    9
Tudi v Avstriji in Švici imajo disperzno poselitev - ampak tam tega ne uporabljajo kot izgovor za slab JPP
bobek13 sporočil: 4.301
[#2741398] 08.11.18 12:39 · odgovor na: Korazijan (#2741394)
Odgovori   +    10
ne bom sodil kako dobro/slabo je urejen jpp v CH/A, ker ne zivim tam, ce se pa vrnem k temu o cem sem pisal pa mas tule podatke World bank (iz 2014), ki pravijo takole o delezu urbane populacije - SLO 50%, A 66% in CH 74%...

;-)

lpA
FIN-454644 sporočil: 10.879
[#2741406] 08.11.18 13:06 · odgovor na: Korazijan (#2741394)
Odgovori   +    2
Ne vem, kako je zdaj, ampak pred leti je bil na Obali taxi Sonce. Imenitno. Majhni kombiji so imeli velikansko prednost pred lokalnim avtobusom. Vse se da, ce se hoce.
Gustl sporočil: 13.625
[#2741415] 08.11.18 13:43 · odgovor na: bobek13 (#2741381)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: Gustl 08.11.2018 13:46
[bobek13]
mogoce v tem, da je slo ena od dveh drzav na svetu (ne spomnim se vec katera je druga), ki se je v zadnjih 20letih (dodatno!) ruralizirala - delez prebivalstva v mestih je cca 50%, razviti svet, kateri lahko gradi uci kovit j.prevoz ima >80% ljudi v urbanih centrih...

tako da se pac v stari maniri nasih levakov nekaj gopca (kar se sicer lepo slisi) naredi se pa nic, ker bi bile potrebne globoke strukturne spremembe preko daljse obdobje(desetletja!) da bi se pokazal ucinek, nasi znalci pa itak ne vidijo dlje kot do naslednje afere J, ki bo potrdila novih 4 let...


OK, ampak ti govoriš o izvedbi, ne o ideji.

Mislim, da sam objective je kar kul in kjer jim uspeva na tem podrocju, je kvaliteta bivanja praviloma visja.

Argument z ruralizacijo ni najboljsi, ker to, da jih vec zivi na vasi, ne pomeni, da ne mores izboljševati tam, kjer se pa da in ima smisel.
bc123a sporočil: 48.253
[#2741425] 08.11.18 14:15 · odgovor na: bobek13 (#2741381)
Odgovori   +    5
[bobek13]
mogoce v tem, da je slo ena od dveh drzav na svetu (ne spomnim se vec katera je druga), ki se je v zadnjih 20letih (dodatno!) ruralizirala - delez prebivalstva v mestih je cca 50%, razviti svet, kateri lahko gradi uci kovit j.prevoz ima >80% ljudi v urbanih centrih...

tako da se pac v stari maniri nasih levakov nekaj gopca (kar se sicer lepo slisi) naredi se pa nic, ker bi bile potrebne globoke strukturne spremembe
Ne samo to, da ista drzava potem podpira, z denarjem in gobcem "ohranjanje podezelja", torej tocno obratno od tistega, kar zeli gospa doseci tule.
bc123a sporočil: 48.253
[#2741428] 08.11.18 14:17 · odgovor na: Gustl (#2741415)
Odgovori   +    5
[Gustl]
Argument z ruralizacijo ni najboljsi, ker to, da jih vec zivi na vasi, ne pomeni, da ne mores izboljševati tam, kjer se pa da in ima smisel.
Ima ze prav, ker ruralizacija pomeni, da manj ljudi zivi v mestih, in pri javnem prometu je ekonomika obsega bistveni faktor.

Ce ne razumes tega, te lahko posljem na lokalni potniski vlak MB-MS, ki vozi tudi po novi elektrificirani progi s povprecno hitrostjo kaksnih 30 km/h, ce hoce pobrati ljudi iz vseh zaselkov ob tisti progi. Sori, ne bos imel shinkasena, ce je treba ustaviti vsakih 10 kilometrov.
bobek13 sporočil: 4.301
[#2741431] 08.11.18 14:27 · odgovor na: Gustl (#2741415)
Odgovori   +    4
[Gustl]
> [bobek13]
> mogoce v tem, da je slo ena od dveh drzav na svetu (ne spomnim se vec katera je druga), ki se je v zadnjih 20letih (dodatno!) ruralizirala - delez prebivalstva v mestih je cca 50%, razviti svet, kateri lahko gradi uci kovit j.prevoz ima >80% ljudi v urbanih centrih...
>
> tako da se pac v stari maniri nasih levakov nekaj gopca (kar se sicer lepo slisi) naredi se pa nic, ker bi bile potrebne globoke strukturne spremembe preko daljse obdobje(desetletja!) da bi se pokazal ucinek, nasi znalci pa itak ne vidijo dlje kot do naslednje afere J, ki bo potrdila novih 4 let...



OK, ampak ti govoriš o izvedbi, ne o ideji.
tudi o ideji sem govoril - da namrec nasi vrli levaki ze ves cas gopcajo o visokoletecih idejah, ki jih niti ne vejo niti niso sposbni realizirat, a dosti folka pada na te lepe (prazne) besede, si ne bi mislil, da ti tudi... ;-)

Mislim, da sam objective je kar kul in kjer jim uspeva na tem podrocju, je kvaliteta bivanja praviloma visja.
se strinjam, sem tudi o tem pisal pred casom, ko ste imeli en gostujoci komentar na "podobno" temo...

Argument z ruralizacijo ni najboljsi, ker to, da jih vec zivi na vasi, ne pomeni, da ne mores izboljševati tam, kjer se pa da in ima smisel.
je precej dober, sploh, ko v enacbo potegnes potne stroske(svetovni unikum) in posledicno relativno poceni strosek voznje, ter tipicno slovensko "komotnost", ce ni jpp tocno tisto minuto ko jaz rabim in tocno na tistem mestu, ki meni pase grem pa sam!

;-)

Primer, Ptuj-MB, mas ziher bus vsako uro na delavnik, o "rush hour" na pol ure, cena od oka isto kot sam porabis za benz, busi prazni, razen srednjesolcev...

da to resis, rabis ukinit potne stroske - good luck with that - pa si recimo deloma povecal seksapil jpp znotraj mesta in med mesti, kje so tu se vse zive vasi, kjer po stat zivi 50% slovencev?

Pa se lahko vrneva na to, da levaki radi lapajo, zdaj pa mi pokazi levaka, ki je pripravljen slovencem vzet potne stroske? najdi mi levaka, ki je sposoben dat zemljo gradbincem za stanovanjske bloke in rect slovencem naj grejo v stanovanja, da so hise luksus, rezerviran za zgornjih 10%?

;-)

drugace pa ja, super da mamo tak fajn ministrico, ki ve kaj je dobro in bo to tudi izpeljala v blagor te dezele... ali pac aneksov, kar bo pac v trenutku odlocitve pac bolj prikladno...

:-)

lpA
najobj sporočil: 31.870
[#2741435] 08.11.18 14:51
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: najobj 08.11.2018 14:58
... Tretja razvojna os je tudi projekt, s katerim se ukvarjamo že 20 let, in hkrati projekt za prihodnjih 20 let ...

... OK, če pozabim, da se je z aktualnimi lokalnimi volitvami v Idriji že pojavil tudi projekt "Četrta razvojna os", se bomo prihodnjih 20 let ukvarjali z nadaljevanjem 20 let trajajočega projekta "Tretja razvojna os", hkrati pa bo gospa vodila novi projekt "Hočemo manj avtov na cestah in več potnikov v javnem prometu", ker je v času ponovno poenotenega delavnika od 6 do 14 ure s Koroškega in Idrijskega najbolj enostavno in poceni organizirat javni promet, ki bo v celoti nadomestil osebnega ... eh, jebiga ...

P.S.: če bo ambiciozna gospa v svojem mandatu s slovenskih avtocest na železnico pospravila vsaj polovico madžarskih, slovaških, ukrajinskih, bolgarskih, romunskih, turških in še kakšnih šleperjev, ki z zastarelimi motorji svinjajo okolje in uničujejo avtoceste, jo bom tovariš najobjestnejši na totem forumu predlagal, da ji postavijo spomenik sredi Ljubljane ... evo, zaradi mene lahko tudi na mesto od Kardelja, da ne bo problemov z dodatnim posegom v prostor ...
sopranos sporočil: 11.404
[#2741436] 08.11.18 14:59 · odgovor na: Gustl (#2741354)
Odgovori   +    6
[Gustl]
> [0513ANITO]
> Torej...
>
> Baba naj bo lep vzor in naj hodi peš.

OK, ampak kaj je narobe s tem ciljem "manj avtov, vec javnega prevoza"...in koles?
Ja, to je populistična puhlica. Naj se najprej v Ljubljani in širši okolici z vključno s Kranjem, Domžalami, Škofjo Loko, Trzinom itd. dovoli večja pozidava. In naj se znotraj teh prostorkih načrtov umesti še promet. Aja, pa še poenostaviti in pohitriti gradbeno zakonodajo.

Ne pa tako, da so cene parcel za gradnjo astronomske, da se čaka neskončno dolgo na dovoljenja itd. In kaj imamo potem? Gradi se v vukojebinah. V službo se pa hodi v centre ala Ljubljana. In kako boš potem to na nek normalen način rešil? Zelo težko.
Gustl sporočil: 13.625
[#2741439] 08.11.18 15:20 · odgovor na: bc123a (#2741428)
Odgovori   +    8
[bc123a]
> [Gustl]
> Argument z ruralizacijo ni najboljsi, ker to, da jih vec zivi na vasi, ne pomeni, da ne mores izboljševati tam, kjer se pa da in ima smisel.

Ima ze prav, ker ruralizacija pomeni, da manj ljudi zivi v mestih, in pri javnem prometu je ekonomika obsega bistveni faktor.

Ce ne razumes tega, te lahko posljem na lokalni potniski vlak MB-MS, ki vozi tudi po novi elektrificirani progi s povprecno hitrostjo kaksnih 30 km/h, ce hoce pobrati ljudi iz vseh zaselkov ob tisti progi. Sori, ne bos imel shinkasena, ce je treba ustaviti vsakih 10 kilometrov.

Spet 1 on 0. :)

Pa kdo pravi, da mora vsak ukrep biti izvedljiv na 100% primerih.

Obstajajo mesta, ni jih kar naenkrat zmanjkalo. Tam se zasleduje ta cilj.

Delas tam, kjer se da, ne tam, kjer se ne da.

Ne mores pa imeti pristopa, da se nikjer ne da, ker se ponekod ne da.
bc123a sporočil: 48.253
[#2741440] 08.11.18 15:26 · odgovor na: Gustl (#2741439)
Odgovori   +    7
[Gustl]
Spet 1 on 0. :)

Pa kdo pravi, da mora vsak ukrep biti izvedljiv na 100% primerih.

Obstajajo mesta, ni jih kar naenkrat zmanjkalo. Tam se zasleduje ta cilj.
Obstajajo neke studije, kako mora biti mesto veliko da se splaca resen javni promet (ki je, ce hoce biti resen, obvezno tirni, in izvennivojski glede na cestisce).

Niti ljubljana ne dosega te velikosti, poleg tega pa katerakoli resitev zadeva samo 50% populacije, ker jih 50% dobesedno zivi v vukojebinah, kjer bo vedno bolj samo avto rentabilen.
0430ABAKU sporočil: 1.757
[#2741442] 08.11.18 15:36
Odgovori   +    13
Klinc! Ko sem bil mulc, sem se redno vozil z avtobusom. Ta je vozil na petek in svetek natančno vsakih N minut. Potem so začeli racionalizirati. Najprej ni vozil zvečer, pa sredi dopoldneva, pa za vikende, ... Kdo, za vraga, se bo učil tisti novi kompliciran vozni red in sem raje presedlal na mopeda.

Pa sem se na daljše razdalje še vedno fural z avtobusom ali vlakom. Potem so začeli ukinjati tudi te, in sem si zaradi službe pod mus moral omisliti avtomobil. In sem pač obsojen na avto.

Celo, ko nisem hotel voziti v Posočje, sem raje šel v Bohinj, da bom šel naprej z avtovlakom.
Vlak je pripeljal (vozi sicer res po polževo), na vlaku pa je bil samo moj avtomobil.
Prva moja misel je bila: Lepa reč! Namesto z 2.000 kubičnim dizlom sem se SAM vozil z vsaj 20.000 kubičnim dizlom. 3x hura za ekologijo!

Takoj ko prestopim mejo, se še vedno najraje vozim z javnim prevozom. Ravno en teden bo od tega, ko sem šel z avtom do Trsta in potem z vlakom naprej do Benetk. Cena 20 EUR, vozi pa vsaj 150 km/h, pa ni bila kakšna ekspresna zadeva. Vozi pa tako pogosto, da sploh ni treba vedeti voznega reda. Pri nas bi ga že zdavnaj ukinili, saj prav zelo poln ni bil.
0430ABAKU sporočil: 1.757
[#2741445] 08.11.18 15:39 · odgovor na: bc123a (#2741440)
Odgovori   +    8
[bc123a]
Obstajajo neke studije, kako mora biti mesto veliko da se splaca resen javni promet (ki je, ce hoce biti resen, obvezno tirni, in izvennivojski glede na cestisce).

Niti ljubljana ne dosega te velikosti, poleg tega pa katerakoli resitev zadeva samo 50% populacije, ker jih 50% dobesedno zivi v vukojebinah, kjer bo vedno bolj samo avto rentabilen.
Ljubljana vsekakor nujno rabi tramvaj (za podzemno je res ni dovolj skupaj).
Ampak resen tramvaj in se bomo vsi vozili z njim. Z neresnim se ne bo vozil nihče in bo spet nerentabilen.
Gustl sporočil: 13.625
[#2741449] 08.11.18 15:49 · odgovor na: bobek13 (#2741431)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: Gustl 08.11.2018 15:50
Levaki sem, levaki tja.

Saj razumem, da je vecji problem, kdo je to rekel, kot kaj je rekel.

Dajmo potem obrnit.

Anže Logar obljublja delo na izboljšavah javnega prevoza in prometa na splošno v Ljubljani.

A se da kaj naredit ali ne? Ker levaki...
bc123a sporočil: 48.253
[#2741456] 08.11.18 16:58 · odgovor na: Gustl (#2741449)
Odgovori   +    6
[Gustl]
A se da kaj naredit ali ne? Ker levaki...
Da se naredit neprijetne stvari, ki spet komu ne bodo vsec. Sploh pa jansisticnim volilcem ne :)

Recimo rumene pasove za avtobuse ograditi s kolicki, vanje poloziti tramvajske tracnice in postopno prehajati na tramvajski promet (najprej proga 6, potem proga 1). S tem vpadnice postanejo defacto dvopasovne.

Za to se bo fajn moral zadolzit, pa tam po barju (kjer se stiripasovnice koncajo) malo pticem razrit njihov zivljenjski prostor, da bo tramvaj vreden svojega imena in vozil vsaj od Brezovice do Trzina.

Snowball's chances in Hell.
Korazijan sporočil: 384
[#2741459] 08.11.18 17:33 · odgovor na: bobek13 (#2741398)
Odgovori   +    3
Najbrž je kljub temu mogoče naredit kaj pametnega. Recimo, prometni centri v vseh mestih okoli LJ: Vrhnika, Kranj, Domžale, Grosuplje... s hitrimi linijami do Ljubljane na 10-15 minut. Ampak zdaj vlaki za Kranj recimo čakajo na izogibališčih na enotirni progi tudi po 15 minut!!
crt sporočil: 27.122
[#2741460] 08.11.18 17:42 · odgovor na: Korazijan (#2741459)
Odgovori   +    5
vozim se nekih 35 let po lj z busom in zdaj sele izvem, da se nic ne da in nic ne gre in je torej to nemogoce. jeez, thanks for nothing :)
bobek13 sporočil: 4.301
[#2741465] 08.11.18 17:57 · odgovor na: Gustl (#2741449)
Odgovori   +    4
valda da levaki sem levaki tja, ko pa so z redkimi in kratkimi prekinitvami ves cas na oblasti!? ;-)

pismo, ce bi desni bili 25 od 30let na oblasti pa flancali to kar se lepo cuje, delali pa kontra oz. v naj primeru nic, bi pa cez njih pi*dil... that simple... ;-)

in za povrh smo spet prisli do spoznanja, da ko se pri nas govori o sloveniji je dejansko govora o lj, ali je kaksen drug razlog, da sva zdaj pristala pri Jan Kovicu in Logarju? Ce sem prav bral ministrico je bol mnenja da lj glede jpp spila, problem je ostala slo - od tu moja kritika...

:-)

lpA
Gustl sporočil: 13.625
[#2741466] 08.11.18 17:57 · odgovor na: bc123a (#2741456)
Odgovori   +    0
Ja, to je vse jasno, da življenje niso bonboni.

Hočem samo povedat, da samo zato, ker je nekaj tezko naredit, se ne skenslas objectiva.

Lahko pa ne pride na vrsto, ker je vec koristi, ce se ukvarjaš s cim drugim.
bc123a sporočil: 48.253
[#2741471] 08.11.18 19:05 · odgovor na: bobek13 (#2741431)
Odgovori   +    2
Jaz obožujem blokovska stanovanja, po LJ pa se znotraj obvoznice vozim le izjemoma z avtom. Ko sem bil študent v glavnem z busom, odkar si lahko privoščim pa s taksijem. Moj osebni rekord je 40 voženj v 14 dneh :)

Prvič sem z avtom šel v LJ na zagovor diplome. Ostalo vedno z vlakom, zelo redko z busom.

Posledica, ljudje ne imajo za fuknjenega, tako kot verjetno Črta in morda tudi Gustla.
bc123a sporočil: 48.253
[#2741472] 08.11.18 19:06 · odgovor na: Gustl (#2741466)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: bc123a 08.11.2018 19:08
[Gustl]
Ja, to je vse jasno, da življenje niso bonboni.

Hočem samo povedat, da samo zato, ker je nekaj tezko naredit, se ne skenslas objectiva.

Lahko pa ne pride na vrsto, ker je vec koristi, ce se ukvarjaš s cim drugim.
Dude,jaz sem na tvoji in crtovi strani, poglej prejšnji post.

Samo malo bolj realističen sem :)

PS daj res pejd kdaj na vlak v Sloveniji. Onega MS-MB toplo priporočam kot intelektualno vajo.
Gustl sporočil: 13.625
[#2741504] 09.11.18 07:19 · odgovor na: bc123a (#2741472)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [Gustl]
> Ja, to je vse jasno, da življenje niso bonboni.
>
> Hočem samo povedat, da samo zato, ker je nekaj tezko naredit, se ne skenslas objectiva.
>
> Lahko pa ne pride na vrsto, ker je vec koristi, ce se ukvarjaš s cim drugim.

Dude,jaz sem na tvoji in crtovi strani, poglej prejšnji post.

Samo malo bolj realističen sem :)

PS daj res pejd kdaj na vlak v Sloveniji. Onega MS-MB toplo priporočam kot intelektualno vajo.
Jaz sem slab za testirat slab javni prevoz, ker imam tako delo, da ga 80% opravim na telefonu.

In se res ne razburjam, ce nekaj traje eno uro namesto pol, vzamem v zakup in delam.

Razumem pa, da je to za večino neuporabno. Vlakov se sicer res izogibam, so busi boljsi.

P: čakajoč na bus :)
bc123a sporočil: 48.253
[#2741511] 09.11.18 08:19 · odgovor na: Gustl (#2741504)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: bc123a 09.11.2018 08:20
[Gustl]
> PS daj res pejd kdaj na vlak v Sloveniji. Onega MS-MB toplo priporočam kot intelektualno vajo.

Jaz sem slab za testirat slab javni prevoz, ker imam tako delo, da ga 80% opravim na telefonu.
:))))))

A ti ves da na velikem delu slovenskega zelezniskega omrezja sploh ni dovolj dobrega GSM signala za prenos podatkov? Mislim, NOBEN prenos, niti 2G EDGE.

Od Ljubljane do Maribora bos kar moral vzeti svincnik in papir v roke :) Tam je GSM signal manj kot 20% poti.
crt sporočil: 27.122
[#2741513] 09.11.18 08:27 · odgovor na: bc123a (#2741511)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: crt 09.11.2018 08:30
[bc123a]
Od Ljubljane do Maribora bos kar moral vzeti svincnik in papir v roke :) Tam je GSM signal manj kot 20% poti.
no, tako hudo ni... se pa trudi in je vsekakor dovolj sitno.

velika luknja je v izklesanem delu zasavske proge in od sentjurja do poljcan.

moj recept za vlak v ms: ura neta, ura knjige, ura spanja, pa smo tam.

(teoreticno naj bi ljudje s starostjo rabili vedno manj spanja, ampak zgleda da sem olimpijski spavalec :)

sicer baje pride wireless na vlake, ampak prihaja ze en cas.

tole je zadnja meni znana poteza: siol.net/posel-danes...kih-479238
Gustl sporočil: 13.625
[#2741516] 09.11.18 08:38 · odgovor na: bc123a (#2741511)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [Gustl]
> > PS daj res pejd kdaj na vlak v Sloveniji. Onega MS-MB toplo priporočam kot intelektualno vajo.
>
> Jaz sem slab za testirat slab javni prevoz, ker imam tako delo, da ga 80% opravim na telefonu.

:))))))

A ti ves da na velikem delu slovenskega zelezniskega omrezja sploh ni dovolj dobrega GSM signala za prenos podatkov? Mislim, NOBEN prenos, niti 2G EDGE.

Od Ljubljane do Maribora bos kar moral vzeti svincnik in papir v roke :) Tam je GSM signal manj kot 20% poti.
To mi ni problem, to samo poveca produktivnost. Push notifications so jeba. :)

Spet, jasno mi je, da je za večino folka to neuporabno.

In ne vem, kaj je sploh to point. Saj ne trdim, da imamo dobro infrastrukturo. Nasprotno, trdim, da je se ful za zrihtat in ce bi se tega lotili, bi morda jo se kdo uporabljal.

Razen mene, ja imam cudne delovne navade... :)

Strani: 1 2