6 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
6 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
8 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
9 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
9 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
9 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
9 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
10 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
10 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
10 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
10 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
10 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
11 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
11 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
12 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
13 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
13 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
13 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[Gustl]
Spet 1 on 0. :)

Pa kdo pravi, da mora vsak ukrep biti izvedljiv na 100% primerih.

Obstajajo mesta, ni jih kar naenkrat zmanjkalo. Tam se zasleduje ta cilj.
Obstajajo neke studije, kako mora biti mesto veliko da se splaca resen javni promet (ki je, ce hoce biti resen, obvezno tirni, in izvennivojski glede na cestisce).

Niti ljubljana ne dosega te velikosti, poleg tega pa katerakoli resitev zadeva samo 50% populacije, ker jih 50% dobesedno zivi v vukojebinah, kjer bo vedno bolj samo avto rentabilen.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2741440

Strani: 1

0430ABAKU sporočil: 1.781
[bc123a]
Obstajajo neke studije, kako mora biti mesto veliko da se splaca resen javni promet (ki je, ce hoce biti resen, obvezno tirni, in izvennivojski glede na cestisce).

Niti ljubljana ne dosega te velikosti, poleg tega pa katerakoli resitev zadeva samo 50% populacije, ker jih 50% dobesedno zivi v vukojebinah, kjer bo vedno bolj samo avto rentabilen.
Ljubljana vsekakor nujno rabi tramvaj (za podzemno je res ni dovolj skupaj).
Ampak resen tramvaj in se bomo vsi vozili z njim. Z neresnim se ne bo vozil nihče in bo spet nerentabilen.

Strani: 1