4 ure
Najbolj brani članki danes
5 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
6 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
7 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
8 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
8 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
8 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
8 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
9 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
9 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
10 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
10 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
11 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
11 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
12 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
12 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
12 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
12 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
13 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
13 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Strani: 1

FIN-454644 sporočil: 10.889
[#2739633] 26.10.18 18:55
Odgovori   +    5
Ja,ja povezovanje na Balkanu. To pa to.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2739648] 26.10.18 20:18 · odgovor na: FIN-454644 (#2739633)
Odgovori   +    9
Zelena mobilnost po evropsko, kot jo vidijo zeleni: konjska vprega.
anon-317971 sporočil: 768
[#2739658] 26.10.18 21:06
Odgovori   +    1
To sporočilo je izbrisal avtor (26.07.2020 00:30)
anon-317971 sporočil: 768
[#2739659] 26.10.18 21:13
Odgovori   +    14
To sporočilo je izbrisal avtor (26.07.2020 00:30)
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2739672] 27.10.18 01:12 · odgovor na: anon-317971 (#2739659)
Odgovori   +    11
NE išči pri njej logike, ker je NI.
Pijančki in tehnološki analfabeti peljejo EU u kurac.

S tem sistemom bo EU v 10 letih četrterazredno tehnološko območje.
FIN-454644 sporočil: 10.889
[#2739673] 27.10.18 03:46 · odgovor na: PyotrNovak (#2739672)
Odgovori   +    6
To je problem EU. Natancno to.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2739685] 27.10.18 11:26 · odgovor na: anon-317971 (#2739659)
Odgovori   +    1
[FIN-209516]
"Dejstvo je, da je večina infrastrukture prenatrpane predvsem v času prometnih konic, z dinamični cestninjenjem pa bi bilo mogoče zamaške odpraviti."
Seveda, ker bo cestnina cenejša, se bomo v službo bomo vozili ponoči, spali pa podnevi.
Ko bomo v avtocesti zaradi zastojev namesto ene ure vozili tri ure, pa nam bodo to izkušnjo tudi trojno zaračunali. Če nisi del rešitve, si del problema.
Inovativne ideje iz žerjavice Press.
Kakorkoli mi ob vseh teh birokratih z zelenimi idejami prvo pade na misel "no, za ene stvari je celo brexit dober", pa bi variabilne cestnine bile meni cisto v redu stvar, tako kot so tukaj na zguzvanem otoku variabilne cene vlakov in avtobusov.

Vecina ljudi zacne z delom med osmo in deseto. Od tega velik delez ob devetih. Ce bi uvedel cestnine okrog gospodarskih sredisc (ali potrojil ze obstojece) za usklajen cas prihoda od 8:30 do 9:00, bi cel kup nepotrebnezev spravil s ceste. Upam si rect da kakih 40% ljudi ki so takrat na cesti sploh ne gre v sluzbo, ampak so nadobudni posamezniki ki sami sebe radi prepricujejo, da imajo pomembne opravke.
Od onih ki grejo v sluzbo, bi jih pravtako precej preprical, da naj bodo tam ob 8h ali pa ob 10h. Ker jih precej lahko kako stvar postori prej, se vec pa je takih ki se prvo uro svaljkajo po zanje nepotrebnih briefingih in postankih pri kafe avtomatu.

Posledicno bi tisti ljudje, ki pac MORAJO biti tam ob 9:00, pred tem pa morda MORAJO se froca pustit v vrtcu ali soli, bili zelo veseli 5 evrov cestnine in manjse gnece.

Tukaj ne govorimo toliko o sloveniji kjer resnicne guzve ni, vecina pa v njej rada sedi da ima izgovor za zamujanje, ampak o zelo naseljenih gospodarskih srediscih kjer je guzva neizbezna, in ni vec kam dati dodatnih vpadnic. Pac 5 evrov cestnine ti mora biti ljubsa izbira od pol ure cepenja v avtomobilu in pritiskanja na sklopko.

Je pa to tudi vprasanje javnega dobrega in druzbenega konsenza - ceste so v velikanski meri postavljene in vzdrzevane javno, proracunsko - in ce imamo kot skupnost raje prometne zamaske, kot visoke cestnine ob 8h zjutraj, potem pac imejmo prometne zamaske. Tudi v UK skoraj polovica ljudstva hoce nacionalizacijo zeleznic in slovenske cene vozovnic, ker #human rights. Kaka bo realizacija, bomo pa videli.
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2739690] 27.10.18 12:37
Odgovori   +    1
Ja spet pritisk na spremembe v glavah. Car sharing bo težko pri nas zaživel tudi javni prevoz namesto avto, ne gre pri komot življenju da ne govorim o kolesu, el. skiro za pot v službo ipd. To vse na zahodu laufa. V Ljubljani je to možno in premislek ali je avto sploh potreben bo hitro na dnevnem redu.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2739698] 27.10.18 13:53 · odgovor na: anon-207617 (#2739685)
Odgovori   +    2
[NemirniTujec]
> [FIN-209516]
> "Dejstvo je, da je večina infrastrukture prenatrpane predvsem v času prometnih konic, z dinamični cestninjenjem pa bi bilo mogoče zamaške odpraviti."
> Seveda, ker bo cestnina cenejša, se bomo v službo bomo vozili ponoči, spali pa podnevi.
> Ko bomo v avtocesti zaradi zastojev namesto ene ure vozili tri ure, pa nam bodo to izkušnjo tudi trojno zaračunali. Če nisi del rešitve, si del problema.
> Inovativne ideje iz žerjavice Press.

Kakorkoli mi ob vseh teh birokratih z zelenimi idejami prvo pade na misel "no, za ene stvari je celo brexit dober", pa bi variabilne cestnine bile meni cisto v redu stvar, tako kot so tukaj na zguzvanem otoku variabilne cene vlakov in avtobusov.

Vecina ljudi zacne z delom med osmo in deseto. Od tega velik delez ob devetih. Ce bi uvedel cestnine okrog gospodarskih sredisc (ali potrojil ze obstojece) za usklajen cas prihoda od 8:30 do 9:00, bi cel kup nepotrebnezev spravil s ceste. Upam si rect da kakih 40% ljudi ki so takrat na cesti sploh ne gre v sluzbo, ampak so nadobudni posamezniki ki sami sebe radi prepricujejo, da imajo pomembne opravke.
Od onih ki grejo v sluzbo, bi jih pravtako precej preprical, da naj bodo tam ob 8h ali pa ob 10h. Ker jih precej lahko kako stvar postori prej, se vec pa je takih ki se prvo uro svaljkajo po zanje nepotrebnih briefingih in postankih pri kafe avtomatu.
V Londonu imajo cestnine* za vstop v center. S pomočjo tega in sofisticiranega računalniškega sistema krmiljenja semaforjev (ki v kriznih trenutkih lahko preklopi tudi na ročni način) jim je uspelo takorekoč eliminirat gnečo.
Posledicno bi tisti ljudje, ki pac MORAJO biti tam ob 9:00, pred tem pa morda MORAJO se froca pustit v vrtcu ali soli, bili zelo veseli 5 evrov cestnine in manjse gnece.

*Ne v SLO.
vsaka taka vaja bo v naši lepi domovini obsojena na propad. Prej bi tolerirali rampe in VIP vhod prek zvez. :)
Tukaj ne govorimo toliko o sloveniji kjer resnicne guzve ni, vecina pa v njej rada sedi da ima izgovor za zamujanje, ampak o zelo naseljenih gospodarskih srediscih kjer je guzva neizbezna, in ni vec kam dati dodatnih vpadnic. Pac 5 evrov cestnine ti mora biti ljubsa izbira od pol ure cepenja v avtomobilu in pritiskanja na sklopko.
Gužva v Sloveniji je zelo relativen pojem. Ob vsaki manjši motji v cestnem ožilju Ljubljane nastane kaos. Za relacijo, ki bi jo v idealnih okoliščinah prevozil v 15 minutah, lahko hitro porabiš tudi 45 minut.
Je pa bistvena razlika v odzivu lokalnepopulacije na takšne pojave. Folk v SLo, (za razliko od bližnje nam zahodne evrope, kjer pač večina čaka lepo v vrsti-in to je to) , postane totalno znerviran in agresiven. Na koncu imaš kup trpečih državljanov in državljank :)
Je pa to tudi vprasanje javnega dobrega in druzbenega konsenza - ceste so v velikanski meri postavljene in vzdrzevane javno, proracunsko - in ce imamo kot skupnost raje prometne zamaske, kot visoke cestnine ob 8h zjutraj, potem pac imejmo prometne zamaske. Tudi v UK skoraj polovica ljudstva hoce nacionalizacijo zeleznic in slovenske cene vozovnic, ker #human rights. Kaka bo realizacija, bomo pa videli.
Preden je Richard Branson postal miljarder in influencer mu je Thatcherjeva podelila koncesijo za privatizacijo železnic. Rezultat je bilo sicer morda malo boljše delovanje železnic, vendar za bistveno višjo ceno...
Moje trdno prepričanje je, da privatni kapital in tržna konkurenca sicer delujeta dobro, ampak samo dokler je možna realna konkurenca. Ko trčiš na infrastrukturo (železnice, ceste, transfer energentov) in splošno dobro (npr. zrak voda ipd.), takrat je treba zadeve enostavno podržavit. Tako po komunistično :)
www.youtube.com/watc...PmzGzo1pvI
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2739729] 27.10.18 20:46
Odgovori   +    1
Ženske pravijo, da se je Bulčeva plastificirala, po domače ima šrauf odzadaj in zateguje kožo na obrazu...po pravici, Bulčeve se ne da poslušati več, no ja niti prej se ni dalo s šraufom ali brez.
anon-317971 sporočil: 768
[#2739738] 27.10.18 22:11 · odgovor na: anon-207617 (#2739685)
Odgovori   +    0
To sporočilo je izbrisal avtor (26.07.2020 00:30)
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2739747] 28.10.18 01:48 · odgovor na: anon-204390 (#2739698)
Odgovori   +    0
[vickibedi]
> [NemirniTujec]
> > [FIN-209516]
> > "Dejstvo je, da je večina infrastrukture prenatrpane predvsem v času prometnih konic, z dinamični cestninjenjem pa bi bilo mogoče zamaške odpraviti."
> > Seveda, ker bo cestnina cenejša, se bomo v službo bomo vozili ponoči, spali pa podnevi.
> > Ko bomo v avtocesti zaradi zastojev namesto ene ure vozili tri ure, pa nam bodo to izkušnjo tudi trojno zaračunali. Če nisi del rešitve, si del problema.
> > Inovativne ideje iz žerjavice Press.
>
> Kakorkoli mi ob vseh teh birokratih z zelenimi idejami prvo pade na misel "no, za ene stvari je celo brexit dober", pa bi variabilne cestnine bile meni cisto v redu stvar, tako kot so tukaj na zguzvanem otoku variabilne cene vlakov in avtobusov.
>
> Vecina ljudi zacne z delom med osmo in deseto. Od tega velik delez ob devetih. Ce bi uvedel cestnine okrog gospodarskih sredisc (ali potrojil ze obstojece) za usklajen cas prihoda od 8:30 do 9:00, bi cel kup nepotrebnezev spravil s ceste. Upam si rect da kakih 40% ljudi ki so takrat na cesti sploh ne gre v sluzbo, ampak so nadobudni posamezniki ki sami sebe radi prepricujejo, da imajo pomembne opravke.
> Od onih ki grejo v sluzbo, bi jih pravtako precej preprical, da naj bodo tam ob 8h ali pa ob 10h. Ker jih precej lahko kako stvar postori prej, se vec pa je takih ki se prvo uro svaljkajo po zanje nepotrebnih briefingih in postankih pri kafe avtomatu.

V Londonu imajo cestnine* za vstop v center. S pomočjo tega in sofisticiranega računalniškega sistema krmiljenja semaforjev (ki v kriznih trenutkih lahko preklopi tudi na ročni način) jim je uspelo takorekoč eliminirat gnečo.

> Posledicno bi tisti ljudje, ki pac MORAJO biti tam ob 9:00, pred tem pa morda MORAJO se froca pustit v vrtcu ali soli, bili zelo veseli 5 evrov cestnine in manjse gnece.


*Ne v SLO.
vsaka taka vaja bo v naši lepi domovini obsojena na propad. Prej bi tolerirali rampe in VIP vhod prek zvez. :)

> Tukaj ne govorimo toliko o sloveniji kjer resnicne guzve ni, vecina pa v njej rada sedi da ima izgovor za zamujanje, ampak o zelo naseljenih gospodarskih srediscih kjer je guzva neizbezna, in ni vec kam dati dodatnih vpadnic. Pac 5 evrov cestnine ti mora biti ljubsa izbira od pol ure cepenja v avtomobilu in pritiskanja na sklopko.

Gužva v Sloveniji je zelo relativen pojem. Ob vsaki manjši motji v cestnem ožilju Ljubljane nastane kaos. Za relacijo, ki bi jo v idealnih okoliščinah prevozil v 15 minutah, lahko hitro porabiš tudi 45 minut.
Je pa bistvena razlika v odzivu lokalnepopulacije na takšne pojave. Folk v SLo, (za razliko od bližnje nam zahodne evrope, kjer pač večina čaka lepo v vrsti-in to je to) , postane totalno znerviran in agresiven. Na koncu imaš kup trpečih državljanov in državljank :)

> Je pa to tudi vprasanje javnega dobrega in druzbenega konsenza - ceste so v velikanski meri postavljene in vzdrzevane javno, proracunsko - in ce imamo kot skupnost raje prometne zamaske, kot visoke cestnine ob 8h zjutraj, potem pac imejmo prometne zamaske. Tudi v UK skoraj polovica ljudstva hoce nacionalizacijo zeleznic in slovenske cene vozovnic, ker #human rights. Kaka bo realizacija, bomo pa videli.

Preden je Richard Branson postal miljarder in influencer mu je Thatcherjeva podelila koncesijo za privatizacijo železnic. Rezultat je bilo sicer morda malo boljše delovanje železnic, vendar za bistveno višjo ceno...
Moje trdno prepričanje je, da privatni kapital in tržna konkurenca sicer delujeta dobro, ampak samo dokler je možna realna konkurenca. Ko trčiš na infrastrukturo (železnice, ceste, transfer energentov) in splošno dobro (npr. zrak voda ipd.), takrat je treba zadeve enostavno podržavit. Tako po komunistično :)
www.youtube.com/watc...PmzGzo1pvI
Branson ni edini - konkurira kar nekaj podjetij in jaz sem s storitvijo zelo zadovoljen. Je pa v rush hour vozovnica birmingham - london 20 za pocasen pa do 88 funtov za hiter vlak, opoldne pa pac 8 - 16. Vmes pa vmes... ponudba in povprasevanje.

Bristol, ki ima samo enega direkt operaterja v london, in pa duple cene od birminghama, ceprav je podobna razdalja in vlak bolj pocasen :-)

Seveda se zgodijo pizdarije - enkrat je zagorela postaja london euston - na katero pripelje vlak vsakih nekaj minut in dnevno pretovori 100 - 150 tisoc potnikov. In so nas pac vse morali nekako presauflati na druge proge z drugimi koncnimi postajami v londonu... seveda je folk bil siten, ampak kaj ces.

Ko bo corbyn bo nacionalizirano, in delovalo bo tok super kot slovenske zeleznice najbrz.

Strani: 1