Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Korazijan sporočil: 386
Zadnja sprememba: Korazijan 20.10.2018 20:30
Gre za podateka, ki ga navajajo poslovni viri (www.economist.com/fi...rty-ships)
In tehnični (www.industrytap.com/...orld/8182)
Pri ladjah so problem žveplovi in dušikovi oksidi, ker kurijo težke frakcije nafte z veliko žvepla. Pri dizlih so problem trdni delci PM10.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2738777

Strani: 1

slovenecnb1 sporočil: 5.622
[Korazijan]
Gre za podateka, ki ga navajajo poslovni viri (www.economist.com/fi...rty-ships)
In tehnični (www.industrytap.com/...orld/8182)
Pri ladjah so problem žveplovi in dušikovi oksidi, ker kurijo težke frakcije nafte z veliko žvepla. Pri dizlih so problem trdni delci PM10.
Kja pa letala s katerimi s evoziji vrli brusleljski zakonodajci????????????
pobalin sporočil: 14.456
[Korazijan]
Pri ladjah so problem žveplovi in dušikovi oksidi, ker kurijo težke frakcije nafte z veliko žvepla. Pri dizlih so problem trdni delci PM10.
Kaj pa potniške ladje, tudi tiste luksuzne za križarjenja po eksotičnih in idiličnih morjih? Imajo bolj čiste motorje? Kaj bodo naredili z mazutom, če ga ne bodo več kurili v ladijskih motorjih? Če prav razumem, gre za stranski produkt, nekakšen "uporaben odpadek" rafinerij.
pobalin sporočil: 14.456
[Korazijan]
Gre za podateka, ki ga navajajo
In tehnični (www.industrytap.com/...orld/8182)
Ta obskurna spletna stran (BTW, domena je na prodaj) je približno toliko "tehnični vir" kot sva midva akademski korifeji. Nek nedeljski hobi "avtor" Jeremy Helms
www.crunchbase.com/p...my-helms-2
je junija 2013 očitno prepisal nekaj stavkov z nekega Auto Bloga (na koncu je celo diskretno vstavil link), v bistvu pa citiral članek Guardiana iz leta 2009 (brez linka)!
www.theguardian.com/...-pollution

In vi ta prepisovalski šrot navajate kot "tehnični vir", kot nekakšno referenco? Džisz!

Strani: 1