Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

gora sporočil: 558
35% ali 30% ali 40% sploh ne igra vloge. Grožnja avtomobilistom prihaja od proizvajalcev tipa Tesla. Če pogledamo, kakšen masaker je Tesla izvedel v ZDA, hitro ugotovimo, da se bodo morali preusmeriti (cash burning) rapidno, ali pa jih ne bo.
Če bi zakonodajalec imel ta zorni kot, bi jim pomagal s strožjo zakonodajo. Ker pa je pod pritiskom moči (delovnih mest ipd.), pa dobimo gnili kompromis, ki škodi avtomobilistom samim najbolj.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2737234

Strani: 1

najobj sporočil: 31.870
Zadnja sprememba: najobj 10.10.2018 09:53
[gora]
35% ali 30% ali 40% sploh ne igra vloge. Grožnja avtomobilistom prihaja od proizvajalcev tipa Tesla. Če pogledamo, kakšen masaker je Tesla izvedel v ZDA, hitro ugotovimo, da se bodo morali preusmeriti (cash burning) rapidno, ali pa jih ne bo.
Če bi zakonodajalec imel ta zorni kot, bi jim pomagal s strožjo zakonodajo. Ker pa je pod pritiskom moči (delovnih mest ipd.), pa dobimo gnili kompromis, ki škodi avtomobilistom samim najbolj.
... ja, ker elektrika za Teslo pa pride iz vtičnice in nima nobenega vpliva na okolje ... eh, jebiga ...

P.S.: okolju je vseeno, če ga zasvinjajo termoelektrarne ali avtomobili ...

Strani: 1