Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Erik9999 sporočil: 151
Če je nekdo pripravljen vlagati ne vidim, zakaj nebi, in hkrati ne vem, zakaj bi morala država vlagati v drugi tir - drugi tir naj si sfinancirajo tisti, ki si ga želijo, tisti ki zagotavljajo, da bo zadeva dobičkonosna v kolikor so tako prepričani v svoj projekt.

Naj ustanovijo delniško družbo in s prodajo delnic entuziastom financirajo svoj drugi tir, ker pa bo tako dobičkonosen pa bodo dividende sigurno višje, kot pa sedaj dobivajo na banki za vezavo. Torej čista win-win situacija. Denar od kupnine za NLB pa raje porabimo za odplačilo javnega dolga

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2737227

Strani: 1

anon-18898 sporočil: 1.048
naj ceste financirajo tisti, ki mislijo da so dobičkonosne.. kajne
vrac sporočil: 11.068
[Erik9999]
Če je nekdo pripravljen vlagati ne vidim, zakaj nebi, in hkrati ne vem, zakaj bi morala država vlagati v drugi tir - drugi tir naj si sfinancirajo tisti, ki si ga želijo, tisti ki zagotavljajo, da bo zadeva dobičkonosna v kolikor so tako prepričani v svoj projekt.

Naj ustanovijo delniško družbo in s prodajo delnic entuziastom financirajo svoj drugi tir, ker pa bo tako dobičkonosen pa bodo dividende sigurno višje, kot pa sedaj dobivajo na banki za vezavo. Torej čista win-win situacija. Denar od kupnine za NLB pa raje porabimo za odplačilo javnega dolga
V članku je največ prostora namenjenega primerjavi obresti za vlaganje Madžarov, ki zahtevajo 2,25% donos s ceno zadolževanja države, ki je v tem trenutku 1,1%. Gre za razliko 1,15 %. In ti bi zato prodal NLB, kje je donos na kapital 13%, da bi zmanjšal javni dolg, ki ga lahko servisiraš z 1,1% orestno mero? Ne vem, forumaši kako razmišljate? To je po ljudskem pregovoru streljanje v lastno koleno.

Strani: 1