Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[FIN-311684]
> [Inside]
> Proti ste drugemu tiru alternative, ki jih navajate Kitajci, Duhovnik ipd. so pa neuresnicljive. Zgoraj sem napisal da je nemogoce obnoviti obstojece proge pri vec kot 100vlakih dnevno. Kako si predstavljate obnovo obstojecega koprskega tira pod prometom? Predstavljajte si gradnjo AC na obstojeci trasi cez Trojanski klanec. Do kje bi bile kolone?
> Imate prav drzava ki nima strategije zaspi in jo tovor obvozi, vedno je druga pot. Kolikor bi delali AC skupaj z zeleznico bi danes imeli marsikaj reseno.

Proga med Trstom in Koprom bo slej ko prej zgrajena, ker ima le prednosti in nobene slabosti, bo dodana vrednost za koprsko in trščansko luko, tudi EU bo za izgradnjo dala veliko denarja. Verjetno bomo morali počakati na privatizacijo koprske luke, ki se bo zgodila ob prvi krizi, ki je za vogalom.

Bodoča (najprej mora Slovenija porehiteti Italijo po BDP, kar niti ni tako daleč) proga Koper-Trst bo predvsem medmestna povezava gospodarsko propulzivne obale med Tržičem in Piranom. Ovira gradnji pa je nakazano zapiranje Italije pred tujino. Obenem bo pa lahko služila za redunanco novo zgrajene proge poroti Divači, seveda, če se bodo odločili za paramtre primerne tovornemu prometu. Do sedaj se je govorilo predvsem o nekakšnem laight-rail sistemu, ki pa je v nasprotju z varnostnimi zahtevama tovornega.