3 min
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
57 min
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
2 uri
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
2 uri
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
3 ure
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
3 ure
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
3 ure
Ko se upokoji vodja gradnje
4 ure
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
4 ure
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
5 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
5 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
6 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
6 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
6 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
7 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
7 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
8 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
8 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
[MarijanMacek]
> [FIN-311684]
> > [MarijanMacek]
> > > [FIN-311684]
> > > > [samohladnik]
> > > > Zgraditi je treba manj kot 10 km poceni ravninske železniške proge med Dekani in Trstom.
> > > >
> > > > Potem bo lahko šel presežek tovora iz Luke Koper do Avstrije po progi Trst-Videm-Trbiž, ki si prav prizadeva zapolniti kapacitete.
> > > >
> > > > Gradnja 2. tira je neracionalen megalomanski projekt, kjer se nekateri pri koritu skrivajo pod zastavo t.i. "nacionalnega interesa."
> > >
> > > Zakaj ni že zgrajena proga od Trsta do Kopra, ki je enkratna rešitev za razvoj Luke, tudi turizma v Slovenskem primorju?
> >
> > A si ti na glavo padel.ravninska proga Koper-Trst dolžine 10 km. Če kaj vem, sklicujoč se na knjigo E. Peinhopf, Eisenbahnen in Istrien, je tam kaj malo ravninski teren za gradnjo železnice. In od postaje Campo Marzio proti Žavljam so sami neki industrijski tiri, nekateri pred nekaj leti precej zapuščeni..... In kam pa od postaje Campo Marzio, če že navijaš za to varianto? Včasih so vlaki vozili po Rivi, kaj torej predlagaš (sam vem, kakšne so proge v Trstu, pa mi še ti povej, če se že delaš pametnega). Poleg tega je proga Trst C Tržič zasedena s potniškim prometom in obstoječim tovornim prometom, resda krepko manjšim kot iz Kopra v notranjost. Bodo rekli Italijani, dajte peneze za 3. tir. In roko na srce, kdo se bo pa vozil po progi iz Kp proti Ljubljani preko Trsta, roko na srce, okoli 160 km. Moraš bit pa res brihta, da kaj takega predlagaš. Seveda se lahko tovor proti Madžarski preusmeri na pontebsko progo, to šele je ovinek, zlasti dokler ne bo zgrajen tunel/proga pod Golico.
>
> Kaj pa če bi zvrtali 10 kilometrski predor med Koprom in Trstom? Kitajci so postavili 250 kilometrov proge na 5 tisoč metrov visokem Tibetu za 1,5 milijard in je pol proge v predorih in v zraku. Vse kaže, da bi v kitajski režiji 10 kilometrov predora s progo vred in veliko kitajsko restavracijo sred predora stalo veliko, veliko manj kot drugi tir pa še v dveh letih bi že prvi vlaki vozili od Kopra do Trsta, za drugi tir pa se ne ve, če bo sploh kdaj v funkciji. Alternativa je proga od Kopra do Trsta v zraku, na stebrih...

In smo že pri 10 km tunelu, da bo proga 35 km daljša kot po predvidenem in požegnanem projektu iz leta 2008, ko je vladala menda najboljša vlada . Pa jih raje izvrtajmo še 14, ne bo velike razlike, razen če verjameš, da se v Italiji dela po kitajskih cenah (med brati po precej malignih popitih na večerji).
Še vedni nisi povedal kam pa potem ko prideš pod Škofijami pred Trst, nekako moraš priti skozi mesto, pa menda ne misliš voziti po Rivi kot nekoč. (Sem radoveden kakšna je rešitev, jo poznam, pa čakam tvoj odgovor)
Bil sem proti drugemu tiru, zdaj se pa sprašujem zakaj država ni že prodala za milijardo obveznic in ga že na pol izgradila. S tabo modrovati o železnici ni modro, kajti iz tvojih železniških komentarjev sem s tehnične plati in v mojih skromnih mejah razumevanja prometne problematike izvedel veliko. Kapa dol. Če bi te vzeli za svetovalva v 2TDK bi dobili dodano vrednost, upam le da boš imel dovolj časa za branje Financ.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2735876

Strani: 1

anon-61428 sporočil: 4.493
Proti ste drugemu tiru alternative, ki jih navajate Kitajci, Duhovnik ipd. so pa neuresnicljive. Zgoraj sem napisal da je nemogoce obnoviti obstojece proge pri vec kot 100vlakih dnevno. Kako si predstavljate obnovo obstojecega koprskega tira pod prometom? Predstavljajte si gradnjo AC na obstojeci trasi cez Trojanski klanec. Do kje bi bile kolone?
Imate prav drzava ki nima strategije zaspi in jo tovor obvozi, vedno je druga pot. Kolikor bi delali AC skupaj z zeleznico bi danes imeli marsikaj reseno.

Strani: 1