Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Kako se slovenski Volkswagen pripravlja na vstop v e-mobilnost
Strani: 1
sporočil: 192
Navdušuje te lahko dosti zadev, kupiš pa pač tisto, kar rabiš ali
si lahko privoščiš.
Električni avtomobili so pač zaenkrat za večino neuporabni ali predragi.
Električni avtomobili so pač zaenkrat za večino neuporabni ali predragi.
sporočil: 60
Sem si malo preračunaval, in dvomim da so za večino predragi:
Hyundai Kona EV (All electric range (WLTP) 482 km)
10 let lastništva 150.000 km (15.000km letno prevoženih)
------------
- bencinar: 7L/100km (7 x 1.3€ = 9.1€/100km) = 13500€ v 10 letih
- električni : 14.3 kwh/100km (14,3 x 0,15€ = 2.14 x 1.2 (izguba električna) = 2.5€ /100km) = 3750 € v 10 letih
Cena bencinar: od 15.200 do 20.490€ 4wd: od 22.490 - 26.490 €
Cena električni. 39.000 € - 7500€ subvencije - 10.000€ prihranek gorivo - 1200€ cestnina = 21.500 €
Tudi vzdrževanje električnega je cenejše. Je pa verjetno zavarovanje dražje za električnega (zaradi višje nabavne cene).
Hyundai Kona EV (All electric range (WLTP) 482 km)
10 let lastništva 150.000 km (15.000km letno prevoženih)
------------
- bencinar: 7L/100km (7 x 1.3€ = 9.1€/100km) = 13500€ v 10 letih
- električni : 14.3 kwh/100km (14,3 x 0,15€ = 2.14 x 1.2 (izguba električna) = 2.5€ /100km) = 3750 € v 10 letih
Cena bencinar: od 15.200 do 20.490€ 4wd: od 22.490 - 26.490 €
Cena električni. 39.000 € - 7500€ subvencije - 10.000€ prihranek gorivo - 1200€ cestnina = 21.500 €
Tudi vzdrževanje električnega je cenejše. Je pa verjetno zavarovanje dražje za električnega (zaradi višje nabavne cene).
sporočil: 48.253
[amaroki]Mislim, da "neuporabni" dalec vodi.
Navdušuje te lahko dosti zadev, kupiš pa pač tisto, kar rabiš ali si lahko privoščiš.
Električni avtomobili so pač zaenkrat za večino neuporabni ali predragi.
Zadnjic sem imel avto pred blokom parkiran malo dalj casa in se mi je iz neznanega razloga spraznil akumulator. K sreci je bil dovolj blizu, da sem lahko potegnil 25 metrov kabla iz stanovanja cez balkon do avta, in ga pustil polniti 4 ure.
Kabel je bil propisno outdoor vodoodporen in zivo oranzen, da se ga je res lepo videlo po celi dolzini poteka, a je seveda preckal plocnik. Nimas pojma, kako me je bilo strah, da bi se kaksen mulec pripeljal cez s kaksno zarjavelo karjolo od bicikla, ki bi poskodovala kabel in bi ga streslo.
RES ne nameravam poceti tega pogosto. Da ne omenjam, kako bi izgledal blok, ce bi to vsi poceli.
sporočil: 21.898
Kabel je bil propisno outdoor vodoodporen in zivo oranzen, da se ga je res lepo videlo po celi dolzini poteka, a je seveda preckal plocnik. Nimas pojma, kako me je bilo strah, da bi se kaksen mulec pripeljal cez s kaksno zarjavelo karjolo od bicikla, ki bi poskodovala kabel in bi ga streslo.dokler samo ti pocnes, zgleda pa v redu, nje?
RES ne nameravam poceti tega pogosto. Da ne omenjam, kako bi izgledal blok, ce bi to vsi poceli.
sporočil: 48.253
[shevchenko]Polnil sem akumulator v bencinarju in me je bilo vse 4 ure nepopisno sram, kako cigansko je izgledalo.
> Kabel je bil propisno outdoor vodoodporen in zivo oranzen, da se ga je res lepo videlo po celi dolzini poteka, a je seveda preckal plocnik. Nimas pojma, kako me je bilo strah, da bi se kaksen mulec pripeljal cez s kaksno zarjavelo karjolo od bicikla, ki bi poskodovala kabel in bi ga streslo.
>
> RES ne nameravam poceti tega pogosto. Da ne omenjam, kako bi izgledal blok, ce bi to vsi poceli.
dokler samo ti pocnes, zgleda pa v redu, nje?
Strani: 1