1 ura
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
2 uri
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
2 uri
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
2 uri
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
2 uri
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
2 uri
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
3 ure
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
4 ure
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
4 ure
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
4 ure
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 2
4 ure
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
4 ure
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
5 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
6 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
6 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
6 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
6 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1
6 ur
Primerjava: v kateri banki imajo najvišje plače
7 ur
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico (Oglas)
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
Zadnja sprememba: anon-178149 27.09.2018 13:15
[FIN-311684]
Zakaj je treba tudi železniški potniški promet dati v koncesijo npr. Avstrijcem? Ker se bomo le tako Slovenci vozili s sodobnimi vlaki. Z veseljem bom avto pustil doma in se iz Novega mesta peljal z vlakom v center Ljubljane, seveda za to je potrebna sodobna proga. Tudi tukaj je rešitev. Lahko bi v javno zasebnem partnerstvu z Avstrijci obnovili tudi železniško mrežo.
Boj se javno-zasebnega partnerstva v infarstrukturi so nas nedavno podučili Italijani potom 43 ugaslih življenj..... In podobna storija z mrtvimi na privatni infarstrukturi je bila malce več nazaj v VB....
In kakšen bi bil interes zasebnika za rekonstrukcijo proge NM-LJ, če še na prometnem križu ni videti interesa za izboljšave v prid višjim hitrostim potniških vlakov, vse samo za ljubi tovorni promet...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2735591

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[MarijanMacek]
> [FIN-311684]
> Zakaj je treba tudi železniški potniški promet dati v koncesijo npr. Avstrijcem? Ker se bomo le tako Slovenci vozili s sodobnimi vlaki. Z veseljem bom avto pustil doma in se iz Novega mesta peljal z vlakom v center Ljubljane, seveda za to je potrebna sodobna proga. Tudi tukaj je rešitev. Lahko bi v javno zasebnem partnerstvu z Avstrijci obnovili tudi železniško mrežo.

Boj se javno-zasebnega partnerstva v infarstrukturi so nas nedavno podučili Italijani potom 43 ugaslih življenj..... In podobna storija z mrtvimi na privatni infarstrukturi je bila malce več nazaj v VB....
In kakšen bi bil interes zasebnika za rekonstrukcijo proge NM-LJ, če še na prometnem križu ni videti interesa za izboljšave v prid višjim hitrostim potniških vlakov, vse samo za ljubi tovorni promet...
Malo nostalgije in ponovitve. Okrog leta 1990 je med Novim mestom (Metliko) in Ljubljano prometoval poslovni vlak, pravi sodoben vlak z rezervacijo, udobnimi sedeži, dnevnimi časopisi, kavico, stevardesami..Zdelo se je, da je vedno poln. V Ljubljano je pripeljal v jutranjih urah in popoldan okrog tretje ure je bil v Novem mestu. Po poslovnih opravkih so potovali zaposleni v Krki, IMV, Pionirju, Novolesu, Novoteksu, Labodu, Novotehni, Dolenjki, Beti...Tisti, ki smo imeli opravke v Ljubljani niti pomislili nismo, da bi potovali z avtom in obtičali na Karteljevskem ali Višnjegorskem klancu. Vlaka seveda več ni, tudi Pionirja, Novolesa, Novoteksa, Laboda, Novotehne, Dolenjke, Beti...več ni, le starejši uporabniki imamo nostalgične spomine.
pcs sporočil: 5.462
[MarijanMacek]
> [FIN-311684]
> Zakaj je treba tudi železniški potniški promet dati v koncesijo npr. Avstrijcem? Ker se bomo le tako Slovenci vozili s sodobnimi vlaki. Z veseljem bom avto pustil doma in se iz Novega mesta peljal z vlakom v center Ljubljane, seveda za to je potrebna sodobna proga. Tudi tukaj je rešitev. Lahko bi v javno zasebnem partnerstvu z Avstrijci obnovili tudi železniško mrežo.

Boj se javno-zasebnega partnerstva v infarstrukturi so nas nedavno podučili Italijani potom 43 ugaslih življenj..... In podobna storija z mrtvimi na privatni infarstrukturi je bila malce več nazaj v VB....
Na infrastrukturi v javni lasti pa do danes ni bilo nikjer po svetu prav nobene težave?

Lp,
M

Strani: 1