8 ur
Najbolj brani članki danes
9 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
10 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
11 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
12 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
12 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
12 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
12 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
13 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
14 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
14 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
14 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
15 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
15 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
16 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
16 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
16 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
16 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
17 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
17 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 27.09.2018 13:04
Zakaj je treba tudi železniški potniški promet dati v koncesijo npr. Avstrijcem? Ker se bomo le tako Slovenci vozili s sodobnimi vlaki. Z veseljem bom avto pustil doma in se iz Novega mesta peljal z vlakom v center Ljubljane, seveda za to je potrebna sodobna proga. Tudi tukaj je rešitev. Lahko bi v javno zasebnem partnerstvu z Avstrijci obnovili tudi železniško mrežo.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2735577

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
Zadnja sprememba: anon-178149 27.09.2018 13:15
[FIN-311684]
Zakaj je treba tudi železniški potniški promet dati v koncesijo npr. Avstrijcem? Ker se bomo le tako Slovenci vozili s sodobnimi vlaki. Z veseljem bom avto pustil doma in se iz Novega mesta peljal z vlakom v center Ljubljane, seveda za to je potrebna sodobna proga. Tudi tukaj je rešitev. Lahko bi v javno zasebnem partnerstvu z Avstrijci obnovili tudi železniško mrežo.
Boj se javno-zasebnega partnerstva v infarstrukturi so nas nedavno podučili Italijani potom 43 ugaslih življenj..... In podobna storija z mrtvimi na privatni infarstrukturi je bila malce več nazaj v VB....
In kakšen bi bil interes zasebnika za rekonstrukcijo proge NM-LJ, če še na prometnem križu ni videti interesa za izboljšave v prid višjim hitrostim potniških vlakov, vse samo za ljubi tovorni promet...
anon-218201 sporočil: 1.447
[FIN-311684]
Zakaj je treba tudi železniški potniški promet dati v koncesijo npr. Avstrijcem? Ker se bomo le tako Slovenci vozili s sodobnimi vlaki. Z veseljem bom avto pustil doma in se iz Novega mesta peljal z vlakom v center Ljubljane, seveda za to je potrebna sodobna proga. Tudi tukaj je rešitev. Lahko bi v javno zasebnem partnerstvu z Avstrijci obnovili tudi železniško mrežo.
Avstrijci/Nemci/Francozi komaj čakajo, da te vozijo z novimi vlaki, vprašaj ljudi v Angliji...

Strani: 1