Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 26.09.2018 07:35
[Vinci]
Ta vrata so bolj za marketing kot resno prodajo. Moraš zmanjšati false positive (napako 1. stopnje) na minimum ali na nič, kar posledično pomeni, da povečaš false negative (napako 2. stopnje) in potem splošna natančnost modela hitro pade na 60 %. V praksi je lahko še manj, ker na prepoznavo vplivajo še zunanji faktorji (npr. osvetlitev obraza).

Naj povejo, kakšno napako prve in druge stopnje imajo v praksi. Drugače pa v redu, da inovirajo in vlagajo v razvoj. Nekje je pač treba začeti. Če ne bi danes začeli vlagati v to tehnologijo, bi jih čez nekaj let konkurenca čist povozila.
Ni treba nic vlagati, pac na trgu kupis razpoznavalnik obrazov, ki dovolj dobro dela. Ne mislis verjetno da lahko ena tesarska firma iz slovenije povozi specializirane firme, ki so v tem ze 20 let?

Problem je, da podatkov o tem nikjer ne navajajo. Problem je tudi v tem, da ta tehnologija ni tako poceni (ce hoces da pac solidno deluje, ceprav ne z nula FAR). Kar cloveka navaja na misel, da se sploh ne zavedajo, da ta problem, ki si ga opisal, obstaja.

Kar je najboljsi razlog, da se "stranke visjega cenovnega razreda", ki bi imele v stanovanju tudi kaj vrednejsega (recimo nakit) teh vrat izogibajo kot hudic kriza. Nije zvaka za seljaka, oziroma face recognition za tesarja :)