Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Nastopač za mestni vrvež s francoskim naglasom

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

drugmirko sporočil: 1.301
[Avto] Tema: Nastopač za mestni vrvež s francoskim naglasom
[#2735019] 23.09.18 12:44 · odgovor na: (#2734892)
Odgovori   +    1
[alek14]
> [jani1974]
> > [alek14]
> > 50 kWh je ravno za 150 km. Neki ste narobe povedal, računal ali pa meril.
>
> Bosch se ni držal dogovora in je tudi PSAju prodal tehnologijo, razvito za VW: če se avto vozi vštric z električnimi daljnovodi, se zna prikrito brezžično polnit. Ohišje baterij je hkrati velika antena.
> Softver pa je tako razvit, da med vožjo pri brezžičnem polnjenju kaže večjo porabo, pri vožnji brez polnjenja pa manjšo, da voznik tega ne more enostavno zaznati.

Svetsko! :))
:)) lepa, ja... še posebej, ker jih je Bosch pustil na cedilu tik preden so naredili produkcijsko verzijo HibridAir motorja:

www.youtube.com/watc...u5ohe88oDE

ki se je kakšne štiri leta nazaj že z novinarji veselo vozil po Parizu:
www.youtube.com/watc...3PLymFHfHY

...v bistvu boljša ideja od elektrike.

za teh 300 km dosega (po WLTP ciklu!!) s 50kWh baterijo, pa ne vem... v ravnokar predstavljenem Peugeotovem e-Legend konceptu majo baterijo kapacitete 100kWh in trdijo, da zmore 600km z enom polnenjem (no, naj bi zmogel, saj ga ne nameravajo dat v proizvodnjo)...
dokler se vsega skupej ne da dejansko zapeljat po cesti je vse to itak sam en hud PR...
jaz bi pa v enem takem "mestnem potrleku", kot je ta DS 3 Crossback, raje mel tisti HibridAir pogon... avto je lažji, ima praktično enako prostora, ni ga treba "polnit par ur" in glede na novinarske teste po mestu dejansko porabi okrog 2 litra na 100km, saj speljuje "na zrak" in bremza s tem, da polni rezevoar z zrakom