Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Nastopač za mestni vrvež s francoskim naglasom
Strani: 1
sporočil: 558
Hm? Da bi avtu samo zamenjal motor, dodaš baterije in ga že lahko
spremeniš v EV?
Ko so pri Tesli delali 1. roadsterja so imeli podobno laično razmišlanje. Ko so Lotusu dodali vse potrebno, so ugotovili, da se vse spremeni. Elon pravi, da so ohranili le 7% prvotne konstrukcije (stekla...).
Tu delajo tradicionalisti napako. Če želiš paleto vseh možnih kombinacij motorjev je izdelek en velik kompromis, ki ti vzame veliko prtlažnega prostora, lego na cesti poslabšaš...ni čudno, da ne prideš blizu. Izhodišče je napačno.
Ko so pri Tesli delali 1. roadsterja so imeli podobno laično razmišlanje. Ko so Lotusu dodali vse potrebno, so ugotovili, da se vse spremeni. Elon pravi, da so ohranili le 7% prvotne konstrukcije (stekla...).
Tu delajo tradicionalisti napako. Če želiš paleto vseh možnih kombinacij motorjev je izdelek en velik kompromis, ki ti vzame veliko prtlažnega prostora, lego na cesti poslabšaš...ni čudno, da ne prideš blizu. Izhodišče je napačno.
sporočil: 1.301
ne kompliciraj... avto je narejen na popolnoma novi CMP modularni
platformi (je prvi serijski avto narejen na njej), ki je zasnovana
za to, da na njej poleg ICE gnnanih vozil izdelujejo tudi hibridna
in EV vozila...
sporočil: 6.570
[alek14]Bosch se ni držal dogovora in je tudi PSAju prodal tehnologijo, razvito za VW: če se avto vozi vštric z električnimi daljnovodi, se zna prikrito brezžično polnit. Ohišje baterij je hkrati velika antena.
50 kWh je ravno za 150 km. Neki ste narobe povedal, računal ali pa meril.
Softver pa je tako razvit, da med vožjo pri brezžičnem polnjenju kaže večjo porabo, pri vožnji brez polnjenja pa manjšo, da voznik tega ne more enostavno zaznati.
sporočil: 1.301
[alek14]:)) lepa, ja... še posebej, ker jih je Bosch pustil na cedilu tik preden so naredili produkcijsko verzijo HibridAir motorja:
> [jani1974]
> > [alek14]
> > 50 kWh je ravno za 150 km. Neki ste narobe povedal, računal ali pa meril.
>
> Bosch se ni držal dogovora in je tudi PSAju prodal tehnologijo, razvito za VW: če se avto vozi vštric z električnimi daljnovodi, se zna prikrito brezžično polnit. Ohišje baterij je hkrati velika antena.
> Softver pa je tako razvit, da med vožjo pri brezžičnem polnjenju kaže večjo porabo, pri vožnji brez polnjenja pa manjšo, da voznik tega ne more enostavno zaznati.
Svetsko! :))
www.youtube.com/watc...u5ohe88oDE
ki se je kakšne štiri leta nazaj že z novinarji veselo vozil po Parizu:
www.youtube.com/watc...3PLymFHfHY
...v bistvu boljša ideja od elektrike.
za teh 300 km dosega (po WLTP ciklu!!) s 50kWh baterijo, pa ne vem... v ravnokar predstavljenem Peugeotovem e-Legend konceptu majo baterijo kapacitete 100kWh in trdijo, da zmore 600km z enom polnenjem (no, naj bi zmogel, saj ga ne nameravajo dat v proizvodnjo)...
dokler se vsega skupej ne da dejansko zapeljat po cesti je vse to itak sam en hud PR...
jaz bi pa v enem takem "mestnem potrleku", kot je ta DS 3 Crossback, raje mel tisti HibridAir pogon... avto je lažji, ima praktično enako prostora, ni ga treba "polnit par ur" in glede na novinarske teste po mestu dejansko porabi okrog 2 litra na 100km, saj speljuje "na zrak" in bremza s tem, da polni rezevoar z zrakom
sporočil: 3.316
čas vnosa: 23.09.18 13:13
[alek14]in kolk dolg se moreš vozit, da si "brez las"...:)))
> [jani1974]
> > [alek14]
> > 50 kWh je ravno za 150 km. Neki ste narobe povedal, računal ali pa meril.
>
> Bosch se ni držal dogovora in je tudi PSAju prodal tehnologijo, razvito za VW: če se avto vozi vštric z električnimi daljnovodi, se zna prikrito brezžično polnit. Ohišje baterij je hkrati velika antena.
> Softver pa je tako razvit, da med vožjo pri brezžičnem polnjenju kaže večjo porabo, pri vožnji brez polnjenja pa manjšo, da voznik tega ne more enostavno zaznati.
Svetsko! :))
Strani: 1