4 ure
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
4 ure
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
7 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
7 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
7 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
7 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
7 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
8 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
9 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
9 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
9 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
9 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
9 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
10 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
11 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
11 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
11 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
11 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

murje sporočil: 5.120
Zadnja sprememba: murje 20.09.2018 16:22
VARIACIJE

Včeraj zjutraj okoli 8 ure je prav tam vse stalo, kar naenkrat, nenapovedano, nihče ni nikogar nič opozoril, pomislil sem da je kakšna nesreča, toda do Ljubljane nič takega. Bolj problematično kot to, so nepretrgane kolone tovornjakov, saj bi morali namesto protihrupnih ograj naredili prepotrebni tretji pas. Na določenih mestih med Uncem in Postojno in obratno, bi lahko z malo bolj pametnim projektiranjem in načrtovanjem, tam praktično imeli že tretji pas. Poglejte na tej relaciji koliko je praznega prostora ostaja na obeh straneh avtocestnih pasov, da ne govorimo ob izogibovalnih pasovih, saj se tukaj zelo težko dve vozili vozita vštric, ker je prehitevalni pas miniaturen in kritično preozek. Kritična točka pa so mnogo prenizko montirane odbojne ograje, saj ni čudno, da ob nesreči tovornjaka, le-ta konča na drugi nesprotni strani avtoceste. Vsak tisti, ki je šel kdaj v Trst si lahko tam pogleda, kako se takšnim rečem streže, pa je posledično tudi takšnih tragičnih nesreč veliko manj.
Nekoč je obstajal predsednik vlade Stane Kavčič, ki je tvegal tudi svojo kariero, da bi dogradili pred 46 leti prvo avtocesto pri nas Postojna Vrhnika, pa poglejte kakšno stanje in upravljalce imamo danes.

SAJ NI RES, PA JE!

Imate enkratno priložnost, da se vam zgodovina nasmehne, lahko pa se tudi razjoče nad vami.
Stane Kavčič, Dnevnik in Spomini, 1988, str.625