3 min
Aktivno v zaščito omrežij in odjem električne energije
25 min
Električna (moto)mobilnost pri BMW ima nov, a drag obraz
54 min
GEN-I v novo izdajo zelenih obveznic: kakšni so njegovi finančni načrti 1
1 ura
Mercedes s prenovo razreda G še izboljšal in olajšal terensko vožnjo
1 ura
Odstopil šef T-2 1
2 uri
Tako se dela posel v kmetijstvu (PRO)
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Odškodninska odgovornost bank pri kibernetskih napadih in drugih neodobrenih plačilih
3 ure
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje 3
4 ure
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice 1
5 ur
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
5 ur
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
5 ur
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
5 ur
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
6 ur
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
6 ur
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
6 ur
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
8 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
11 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
11 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

karnel sporočil: 140
V državah Vzhodne Evrope je javni transport tudi dobro organiziran, tak je bil pred vstopom v evropsko unijo. Bistvo alternative osebnemu avtomobilu je ugodnost javnega prevoza - novi vlak do Trsta stane cca 8 Evra na osebo, potuje se pa 4 ure, kar je možno samo 1x na dan ob fiksni uri. Z avtom si v Trstu v 1 uri,kadar koli se odločiš, 4 osebe plačajo za gorivo cca 25 Evrov skupaj, za karto z vlakom pa že 32 Evra. Alternativa je torej še vedno zelo slaba, če sploh je! Zaradi potrebnih ukrepov zmanjševanja vplivov na okolje, kjer je individualni tovorni in potniški promet eden večjih onesnaževalcev (prašni delci, hrup, energetska poraba (in nove elektrarne!?), neracionalna raba prostora in tal, neobnovljivih virov, uničevanje narave, itd...), bo treba precej narediti na potezah "korenček" (boljša in učinkovito primerljiva ponudba javnega prometa), "palica" (večje finančne, upravne in prostorske omejitve za individualni promet). Tretji vozni pas okoli Ljubljane, (slabe in nezadostne železniške povezave) ipd., ter nova hitra cesta brez vzporedne železnice (3. razvojna os, 2. tir brez potniškega prometa,ipd.) bodo negativne učinke še povečali!

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2734248

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[karnel]
V državah Vzhodne Evrope je javni transport tudi dobro organiziran, tak je bil pred vstopom v evropsko unijo. Bistvo alternative osebnemu avtomobilu je ugodnost javnega prevoza - novi vlak do Trsta stane cca 8 Evra na osebo, potuje se pa 4 ure, kar je možno samo 1x na dan ob fiksni uri.
Vlak v Trst ne vozi 4h, ampak od 2:33 do 2:42. Mogoče upoštevaš še ostalo pot do postaje.. Stane točno 8€ in vozi 2x na dan in ne samo 1x. 1x na dan gre še do Vidma/Udine. Res pa vozi vlak po voznem redu, kakor organizirani JP pač bolj ali manj počne.

Z avtom si v Trstu v 1 uri,kadar koli se odločiš, 4 osebe plačajo za gorivo cca 25 Evrov skupaj, za karto z vlakom pa že 32 Evra.
Ena ura do Trsta je malo pretirano, odvisno od razmer na cesti. Recimo da je nekaj več do mesta. Računati samo ceno bencina v prevozu je nesmisel, sicer pogosto uporabljen. Res je pa imeti avto bolj ali manj fiksen strošek amortizacije in vzdrževanja. K cesni goriva lahko mirne duše še prišteješ ceno parkiranja. Za Trst ne vem kakšne so, v Gradcu sem pa plačal za 4 ure približno toliko kot stane najcenejša karta Ljubljana-Dunaj.

Alternativa je torej še vedno zelo slaba, če sploh je! Zaradi potrebnih ukrepov zmanjševanja vplivov na okolje, kjer je individualni tovorni in potniški promet eden večjih onesnaževalcev (prašni delci, hrup, energetska poraba (in nove elektrarne!?), neracionalna raba prostora in tal, neobnovljivih virov, uničevanje narave, itd...), bo treba precej narediti na potezah "korenček" (boljša in učinkovito primerljiva ponudba javnega prometa), "palica" (večje finančne, upravne in prostorske omejitve za individualni promet). Tretji vozni pas okoli Ljubljane, (slabe in nezadostne železniške povezave) ipd., ter nova hitra cesta brez vzporedne železnice (3. razvojna os, 2. tir brez potniškega prometa,ipd.) bodo negativne učinke še povečali!
BP. Je nekoč dejal en mestni arhitekt iz Dunaja, da je potrebno avtomobilistom mesto priskutit (malo po spominu ampak v tem smislu), ni druge rešitve pred avtomobili.
sopranos sporočil: 11.404
[karnel]
V državah Vzhodne Evrope je javni transport tudi dobro organiziran, tak je bil pred vstopom v evropsko unijo. Bistvo alternative osebnemu avtomobilu je ugodnost javnega prevoza - novi vlak do Trsta stane cca 8 Evra na osebo, potuje se pa 4 ure, kar je možno samo 1x na dan ob fiksni uri. Z avtom si v Trstu v 1 uri,kadar koli se odločiš, 4 osebe plačajo za gorivo cca 25 Evrov skupaj, za karto z vlakom pa že 32 Evra. Alternativa je torej še vedno zelo slaba, če sploh je! Zaradi potrebnih ukrepov zmanjševanja vplivov na okolje, kjer je individualni tovorni in potniški promet eden večjih onesnaževalcev (prašni delci, hrup, energetska poraba (in nove elektrarne!?), neracionalna raba prostora in tal, neobnovljivih virov, uničevanje narave, itd...), bo treba precej narediti na potezah "korenček" (boljša in učinkovito primerljiva ponudba javnega prometa), "palica" (večje finančne, upravne in prostorske omejitve za individualni promet). Tretji vozni pas okoli Ljubljane, (slabe in nezadostne železniške povezave) ipd., ter nova hitra cesta brez vzporedne železnice (3. razvojna os, 2. tir brez potniškega prometa,ipd.) bodo negativne učinke še povečali!
Za javni potniški promet je ključna ekonomija obsega. Se pravi večja mesta z višjimi stavbami. Ne morejo naše vasi s po 500, 1000 ali 2.000 ljudi in razpršeno poselitvijo imeti resnega potniškega prometa. Preprosto ne gre.

Še v Ljubljani je kdaj težava ker ima zvezdasto obliko.

Veliko manjših evropskih mest ranga Ljubljana in Maribor ima tramvaj. Večja kot so Praga, Dunaj, Budimpešta itd. ima tudi podzemno.

Strani: 1