Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Takšen je bil vozni red vlakov od Dunaja do Trsta sredi 19. stoletja ob otvoritvi Južne železnice
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2733264] 11.09.18 14:20 · odgovor na: (# 2733240)
[FrRoSt]Ovir je več ena je v glavah, ker se malo veljakov vozi z vlaki in premalo pozna težave.
> [bc123a]
> > [Korazijan]
> > Da, zato potrebujemo učinkovit javni železniški promet.
> Obcasno se vozim z vlakom in zadnjih 10 let ni trenutka, ko ne bi kje po sloveniji obnavljali kaksnega odseka zeleznice.
>
> Upraviceno sedaj po desetletju obnov sklepam da stanje zelezniske infrastrukture ni tako slabo, da bi to bila ovira.
>
> kaj je torej ovira?
Da se tudi jaz vmešam v razpravo, ko sem ravno hotel Korazijanu replicirati ta post.
NO, dajmo misleci in junaki Financ.si, odgovoriti na tole (preprostoalizakomplicirano) vprašanje!:
- kaj je torej ovira? (beri: kje so torej ovire!?)
in podvprašanje:
- kako bi se jih dalo odpraviti!?
Druga velika ovira so sindikati SŽ in kolektivna pogodba ki jo branijo. Z normalno bi promet hitreje tekel kot tudi remonti ki se izvajajo neučinkovito prepočasi.
Tretja ovira je dejstvo da je država preplacala ac in s tem zagonila denar.
Naslednja ovira je preveč organov ki se ukvarja z investicijami in problemi javnih naročil.
Na ac ima Dars vse čez na železnici pa se vsi mešajo v posle.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2733264
Strani: 1
[#2733308] 11.09.18 18:38 · odgovor na: (# 2733264)
[Inside]Vse lepo in prav. :)
Ovir je več ena je v glavah, ker se malo veljakov vozi z vlaki in premalo pozna težave.
Druga velika ovira so sindikati SŽ in kolektivna pogodba ki jo branijo. Z normalno bi promet hitreje tekel kot tudi remonti ki se izvajajo neučinkovito prepočasi.
Tretja ovira je dejstvo da je država preplacala ac in s tem zagonila denar.
Naslednja ovira je preveč organov ki se ukvarja z investicijami in problemi javnih naročil.
Na ac ima Dars vse čez na železnici pa se vsi mešajo v posle.
Kaj pa podvprašanje!? To je bistvo! :)
Strani: 1