Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-61428 sporočil: 4.493
[FrRoSt]
> [bc123a]

> > [Korazijan]
> > Da, zato potrebujemo učinkovit javni železniški promet.

> Obcasno se vozim z vlakom in zadnjih 10 let ni trenutka, ko ne bi kje po sloveniji obnavljali kaksnega odseka zeleznice.
>
> Upraviceno sedaj po desetletju obnov sklepam da stanje zelezniske infrastrukture ni tako slabo, da bi to bila ovira.
>
> kaj je torej ovira?

Da se tudi jaz vmešam v razpravo, ko sem ravno hotel Korazijanu replicirati ta post.

NO, dajmo misleci in junaki Financ.si, odgovoriti na tole (preprostoalizakomplicirano) vprašanje!:

- kaj je torej ovira? (beri: kje so torej ovire!?)

in podvprašanje:

- kako bi se jih dalo odpraviti!?
Ovir je več ena je v glavah, ker se malo veljakov vozi z vlaki in premalo pozna težave.
Druga velika ovira so sindikati SŽ in kolektivna pogodba ki jo branijo. Z normalno bi promet hitreje tekel kot tudi remonti ki se izvajajo neučinkovito prepočasi.
Tretja ovira je dejstvo da je država preplacala ac in s tem zagonila denar.
Naslednja ovira je preveč organov ki se ukvarja z investicijami in problemi javnih naročil.
Na ac ima Dars vse čez na železnici pa se vsi mešajo v posle.