Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Takšen je bil vozni red vlakov od Dunaja do Trsta sredi 19. stoletja ob otvoritvi Južne železnice
Strani: 1 2
ampak se ve, kaj je resitev za financarje, nove in nove investicije v cestno omrezje (dobicke od tega se ve kdo pobira), da lahko glupa raja na cestah goni svoja jeklena kljuseta in so lahko na kavi v portorozu v 45 minutah. bljak
Z vlakom vsak dan dvakrat v obe smeri
Direktni vlak bo vozil vsak dan dvakrat v obe smeri. Jutranji z odhodom iz Ljubljane ob 5.57 pelje do Trsta ter naprej do letališča Trst (Ronke) in Vidma, popoldanski z odhodom iz Ljubljane ob 16.10 pa do Trsta. Povratek direktnega vlaka v Ljubljano je ob 9.01 iz Trsta in ob 17.54 iz Vidma.
Vozni red je organiziran tako, da v Trstu omogoča dnevne povezave z regionalnimi vlaki do letališča Ronki, Vidma, Pordenona, Trevisa in do Trbiža v smeri Beljaka, ter povezave s hitrimi vlaki Freccarossa do Padove, Milana, Torina, Bologne Firenc, Rima in nazaj.
Cena vozovnice:
Ljubljana - Trst = 8 €
Ljubljana - letališče Ronchi = 11,60 €
Ljubljana - Videm = 15,20 €.
Cena prevoza kolesa v mednarodnem prometu je 5 €
FRANCE PREŠEREN: OD ŽELEZNE CESTE
"Bliža se železna cesta,
nje se, ljubca! veselim;
iz Ljubljane v druge mesta,
kakor tiček poletim."
"Ak je blizo tista cesta,
moraš vzet' me, ljubček moj!
de, pogledat tuje mesta,
bom peljala se s teboj."
"Sam se po železni cesti
vozil bom od nas do nas;
drugo ljubco v vsakem mesti
ímel bom za kratek čas."
"Ceste tebi ne zapéram,
ne na Dunaj, v Gradec, v Trst;
ti pa mene pusti zméram,
pet 'mam boljših na vsak prst."
"Ve Kranjice ste košate,
so prijazne Štajerke;
Trst dekleta 'ma bogate,
Dunaj zal' oblečene."
"Smo poštene mé Kranjice,
vsak sleparček ni za nas;
mé pa hočmo bit ženice,
ljubce ne za kratek čas."
"Ve si pa žel'te možičke,
ki ne stópjo z vójence,
zmeram vprežene osličke,
dolgočasne revčeke."
"Tebe sla pa h krotkim ticam
vleče, buzakljunski kos!
Veter dal boš dvajseticam,
pricapljal nazaj boš bos."
"Jaz popeljem se tje v Brno,
snubit Judnje kršene;
bom priženil z ženo črno
penezov na mernike."
"Jaz pa iz domačih starcov
si moža zvolíla bom;
ímel bo ko peska dnarcov,
mene várval bo in dom."
"Žene jaz ne bom zapiral,
bal ne bom se zanjo nič;
nje obresti bom pobiral,
živel brez skrbi ko tič."
"Jaz pa hlače bom nosila,
gospodar bom čez mošnjó;
bom vabila na kosila,
kogar meni bo ljubó."
"Varij! celi dan bo gódil,
vso noč kašljal stari mož;
bo te še od hiše spodil,
ak mu stregla prav ne boš."
"Judnja je ko satan zvita,
kadar boš z njo zavozlan,
privošíla skoporita
komej ti bo sok neslan."
"Torej bodi meni zvesta,
sej te ljubim le samó;
kje je še železna cesta,
koj mi v zakon daj rokó."
"Tebi jaz ne bom nezvesta,
ljubček! ti si tiček zrel:
ko železna pride cesta,
varij, de ne boš mi ušel!"
"Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst,
zvesto kazat jim Kranjico,
ak ne bo na poti - krst."
"Ak kaj tacga se napravi,
boš počakal, ljubček moj!
Vselej mož najmanj zapravi,
ak ženico 'ma s seboj."
www.regionalobala.si...gimi-mesti
www.primorske.si/pri...kom-v-trst
siol.net/novice/slov...ije-419316
siol.net/novice/slov...ili-439176
siol.net/novice/slov...ste-445687
siol.net/siol-plus/n...nce-444401
siol.net/novice/slov...oto-445828
[Korazijan]Tega se seveda ne da doseci z avtobusnimi linijami Lendava-Piran!
Še tole na kratko: Za premikanje v Sloveniji plačujemo 16 odstotkov družinskih prihodkov in po tem kazalcu smo že vrsto let prvi, drugi ali tretji v Evropi. To je posledica naše velike odvisnosti od avtomobilov - to je treba spremeniti in tega nimogoče brez učinkovitega javnega potniškega prometa, še zlasti železniškega.
Prvic, celotno zeleznisko omrezje bi moralo biti podnevi absolutno prioritetno rezervirano za potniske vlake. In seveda povprecna potovalna hitrost 100 km/h.
Drugic, avtobusne koncesije bi morale biti podeljene tako, da se zagotovi cimkrajsi, cimhitrejsi in cimbolj ucinkovit dostop potnikov do zelezniske hrbtenice. Kar sploh ni tako tezko, ker ob zeleznici zivi itak velik delez prebivalstva in bi te povezave bile lahko kratke in zelo frekventne.
Posledicno tudi potniskih vlakov, ki stojijo pod vsako hrusko, in tudi avtobusnih linij ki rabijo 7 ur za prevozit slovenijo, ne bi potrebovali.
[Korazijan]Obcasno se vozim z vlakom in zadnjih 10 let ni trenutka, ko ne bi kje po sloveniji obnavljali kaksnega odseka zeleznice.
Da, zato potrebujemo učinkovit javni železniški promet.
Upraviceno sedaj po desetletju obnov sklepam da stanje zelezniske infrastrukture ni tako slabo, da bi to bila ovira.
kaj je torej ovira?
Me prav zanima ce bo komisarka pritisnila na politiko da spusti vlak Railjet iz Dunaja v Slovenijo. Ta vlak je top in nudi vse kar potnik potrebuje. To bi bila ena lepa gesta da mislijo na potnike je samo na kontejnerje.
Res smo prišli daleč z tem našim establišmentom.
[bc123a]
> [Korazijan]
> Da, zato potrebujemo učinkovit javni železniški promet.
Obcasno se vozim z vlakom in zadnjih 10 let ni trenutka, ko ne bi kje po sloveniji obnavljali kaksnega odseka zeleznice.Da se tudi jaz vmešam v razpravo, ko sem ravno hotel Korazijanu replicirati ta post.
Upraviceno sedaj po desetletju obnov sklepam da stanje zelezniske infrastrukture ni tako slabo, da bi to bila ovira.
kaj je torej ovira?
NO, dajmo misleci in junaki Financ.si, odgovoriti na tole (preprostoalizakomplicirano) vprašanje!:
- kaj je torej ovira? (beri: kje so torej ovire!?)
in podvprašanje:
- kako bi se jih dalo odpraviti!?
[FrRoSt]Preprost odgovor, ker se delajo samo remonti 150+ stare proge, namesto novih tras. Ko pa se nove trase delajo, pa skačete v zrak (drugi tir). Po progi z radiji 350m se pač ne da več kot 75km/h vozit. Ko bo drugi tir končan, se lahko poveže spodaj pri Kopru s Trstom in tako se bo potovalni čas skrajšal za kakšne pol ure. Ni slabo.
> [bc123a]
> > [Korazijan]
> > Da, zato potrebujemo učinkovit javni železniški promet.
> Obcasno se vozim z vlakom in zadnjih 10 let ni trenutka, ko ne bi kje po sloveniji obnavljali kaksnega odseka zeleznice.
>
> Upraviceno sedaj po desetletju obnov sklepam da stanje zelezniske infrastrukture ni tako slabo, da bi to bila ovira.
>
> kaj je torej ovira?
Da se tudi jaz vmešam v razpravo, ko sem ravno hotel Korazijanu replicirati ta post.
NO, dajmo misleci in junaki Financ.si, odgovoriti na tole (preprostoalizakomplicirano) vprašanje!:
- kaj je torej ovira? (beri: kje so torej ovire!?)
in podvprašanje:
- kako bi se jih dalo odpraviti!?
[Karaya]
> [FrRoSt]
> > [bc123a]
>
> > > [Korazijan]
> > > Da, zato potrebujemo učinkovit javni železniški promet.
>
> > Obcasno se vozim z vlakom in zadnjih 10 let ni trenutka, ko ne bi kje po sloveniji obnavljali kaksnega odseka zeleznice.
> >
> > Upraviceno sedaj po desetletju obnov sklepam da stanje zelezniske infrastrukture ni tako slabo, da bi to bila ovira.
> >
> > kaj je torej ovira?
>
> Da se tudi jaz vmešam v razpravo, ko sem ravno hotel Korazijanu replicirati ta post.
>
> NO, dajmo misleci in junaki Financ.si, odgovoriti na tole (preprostoalizakomplicirano) vprašanje!:
>
> - kaj je torej ovira? (beri: kje so torej ovire!?)
>
> in podvprašanje:
>
> - kako bi se jih dalo odpraviti!?
Preprost odgovor, ker se delajo samo remonti 150+ stare proge, namesto novih tras. Ko pa se nove trase delajo, pa skačete v zrak (drugi tir). Po progi z radiji 350m se pač ne da več kot 75km/h vozit. Ko bo drugi tir končan, se lahko poveže spodaj pri Kopru s Trstom in tako se bo potovalni čas skrajšal za kakšne pol ure. Ni slabo.Je SLABO! Tale tvoj odgovor mislim. :)
Nove proge so pač DRAGE, stare pa lahko nekoliko izboljšaš, popraviš, vzdrževati jih tako moraš, tako kot (avto)ceste!
Vpadnice cest v Lj. so polne. Da ne napišem zabasane. Ob konicah seveda. To mene sicer (direktno) ne moti....
Še NAMIG za razmišljanje! Morda le komu posveti žarnica (v glavi).:))
Kje bi (lahko) dobili, pobrali, postrgali denar za železnice!? :)
*V zrak bodo skakali takointako!
[bc123a]
> [Korazijan]
> Še tole na kratko: Za premikanje v Sloveniji plačujemo 16 odstotkov družinskih prihodkov in po tem kazalcu smo že vrsto let prvi, drugi ali tretji v Evropi. To je posledica naše velike odvisnosti od avtomobilov - to je treba spremeniti in tega nimogoče brez učinkovitega javnega potniškega prometa, še zlasti železniškega.
Tega se seveda ne da doseci z avtobusnimi linijami Lendava-Piran!... OK, s potovalno hitrostjo malo pretiravaš, ker se za 100 km/h vlaki sploh ne bi smeli ustavljat, Slovenija pa je najbolj znana po tem, da ima naselje pod vsako hruško ... alzo, če hočeš v Sloveniji z vlakom prepeljati čimveč ljudi, se moraš sprijazniti s potovalno hitrostjo iz časov Franca Jožefa, ker potovalna hitrost ni toliko odvisna od hitrosti vlaka, kot je odvisna od števila postaj ...
Prvic, celotno zeleznisko omrezje bi moralo biti podnevi absolutno prioritetno rezervirano za potniske vlake. In seveda povprecna potovalna hitrost 100 km/h.
Drugic, avtobusne koncesije bi morale biti podeljene tako, da se zagotovi cimkrajsi, cimhitrejsi in cimbolj ucinkovit dostop potnikov do zelezniske hrbtenice. Kar sploh ni tako tezko, ker ob zeleznici zivi itak velik delez prebivalstva in bi te povezave bile lahko kratke in zelo frekventne.
Posledicno tudi potniskih vlakov, ki stojijo pod vsako hrusko, in tudi avtobusnih linij ki rabijo 7 ur za prevozit slovenijo, ne bi potrebovali.
P.S.: povprečna potovalna hitrost mojega avtomobila je 38 km/h, maksimalna pa menda 226 km/h ...
4 tirno = zunanja dva tira za potniški promet > vsak za vsojo smer, srednja dva tira za tovorni promet > vsak za svojo smer!
Tako tudi vzdrževanje ni več problem, ker je prepustnost vedno zagotovljena z vso potrebno rezervo.
Npr. tako funkcionira Transibirska železnica, ki je postala pojem že v daljni preteklosti, še za časa socialrealizma.
Pri nas pa sma samo plenili in tudi reducirali tisto kar so nam zapustili Avstrijci, nadgradnje, razen delne elektrifikacije pa ni bilo. To je beda naše realnosti, kot domet našega samoimenovanega establišmenta. Edino kar so zgradili v povojnem obdobju je bila progra proti Kopru, skupaj komaj kaj več kot 20 km.Potem še o. leta
2000 povezava z Madžarsko, ki pa je pred II. vojno tudi funkcionirala. S tem koliko prog je bilo revolucionarno reduciranih, raje ne bom pričel.
Torej, ko imaš enkrat 1 tir in si normalno delujoč upravljalec, takoj začneš z izgradnjo paralelnega tira in nadaljuješ nadgradnjo dokler se ne doseže optimalizacija = 4 tirna konstrukcija na celi progi. Potem naenkrat dežela postane umeščena v bro funkcionalne mednarodne železniške koridorje.
Pomisli kako praktično bi se bilo v Planico zapeljati z vlakom. Po tej trasi, kakor veš se danes lahko vozijo kolesarji.
[abrame]To je vse res! Samo ne vem, če mi rabimo ali si celo lahko privoščimo štiripasovno železniško avtocesto. :)
Vsaka res prava železniška proga je že v 2/2 20. stol. zgledala takole:
4 tirno = zunanja dva tira za potniški promet > vsak za vsojo smer, srednja dva tira za tovorni promet > vsak za svojo smer!
Tako tudi vzdrževanje ni več problem, ker je prepustnost vedno zagotovljena z vso potrebno rezervo.
Npr. tako funkcionira Transibirska železnica, ki je postala pojem že v daljni preteklosti, še za časa socialrealizma.
Pri nas pa sma samo plenili in tudi reducirali tisto kar so nam zapustili Avstrijci, nadgradnje, razen delne elektrifikacije pa ni bilo. To je beda naše realnosti, kot domet našega samoimenovanega establišmenta. Edino kar so zgradili v povojnem obdobju je bila progra proti Kopru, skupaj komaj kaj več kot 20 km.Potem še o. leta
2000 povezava z Madžarsko, ki pa je pred II. vojno tudi funkcionirala. S tem koliko prog je bilo revolucionarno reduciranih, raje ne bom pričel.
Torej, ko imaš enkrat 1 tir in si normalno delujoč upravljalec, takoj začneš z izgradnjo paralelnega tira in nadaljuješ nadgradnjo dokler se ne doseže optimalizacija = 4 tirna konstrukcija na celi progi. Potem naenkrat dežela postane umeščena v bro funkcionalne mednarodne železniške koridorje.
Naše proge so bolj podobne tramvaju! :) In debata je o tem "tramvaju" in kako bi se ga čim bolje (dalo) izkoristiti.
Če bi ves transport iz vlakov dali na ceste, bi se te že zdavnaj zatrpale. Plus tega bi lahko zaprli luko Koper!
[FrRoSt]Ovir je več ena je v glavah, ker se malo veljakov vozi z vlaki in premalo pozna težave.
> [bc123a]
> > [Korazijan]
> > Da, zato potrebujemo učinkovit javni železniški promet.
> Obcasno se vozim z vlakom in zadnjih 10 let ni trenutka, ko ne bi kje po sloveniji obnavljali kaksnega odseka zeleznice.
>
> Upraviceno sedaj po desetletju obnov sklepam da stanje zelezniske infrastrukture ni tako slabo, da bi to bila ovira.
>
> kaj je torej ovira?
Da se tudi jaz vmešam v razpravo, ko sem ravno hotel Korazijanu replicirati ta post.
NO, dajmo misleci in junaki Financ.si, odgovoriti na tole (preprostoalizakomplicirano) vprašanje!:
- kaj je torej ovira? (beri: kje so torej ovire!?)
in podvprašanje:
- kako bi se jih dalo odpraviti!?
Druga velika ovira so sindikati SŽ in kolektivna pogodba ki jo branijo. Z normalno bi promet hitreje tekel kot tudi remonti ki se izvajajo neučinkovito prepočasi.
Tretja ovira je dejstvo da je država preplacala ac in s tem zagonila denar.
Naslednja ovira je preveč organov ki se ukvarja z investicijami in problemi javnih naročil.
Na ac ima Dars vse čez na železnici pa se vsi mešajo v posle.
20.septembra 1876 je začel voziti vlak iz Divače proti Puli z odcepom Kanfanar Rovinj.
Vsaki dan odhaja ob 06.15 iz Divače, proti Kozini, Hrpelje, Podgorje, Rakitovića, Buzeta, Roča, Lupoglava, Cerovlja, Pazina in Sv.Petra u šumi, prispe v Kanfanar ob 10.25. Iz Kanfanara en vlak odpelje ob 10.35 in gre v Zabruniće, Vodnjan in Galižano ter prispe v Pulo ob 11.49. medtem, drugi vlak odpelje iz Kanfanara ob 10.50 preko Rovinjskog sela in pride v Rovinj ob 11.55. Povratek preko Pule in Rovinja sledi ob 13 in pride čez 2 uri in 7 minut v Kanfanar. V Divačo prispe "Istrski vlak" ob 18.42 in se združi s tistim iz Trsta ter nadaljuje vožnjo na Dunaj, kamor prispe v jutranjih urah. Nova proga je stala 12.760.449 forintov.
www.glasistre.hr/vij...com-533322
[Inside]Vse lepo in prav. :)
Ovir je več ena je v glavah, ker se malo veljakov vozi z vlaki in premalo pozna težave.
Druga velika ovira so sindikati SŽ in kolektivna pogodba ki jo branijo. Z normalno bi promet hitreje tekel kot tudi remonti ki se izvajajo neučinkovito prepočasi.
Tretja ovira je dejstvo da je država preplacala ac in s tem zagonila denar.
Naslednja ovira je preveč organov ki se ukvarja z investicijami in problemi javnih naročil.
Na ac ima Dars vse čez na železnici pa se vsi mešajo v posle.
Kaj pa podvprašanje!? To je bistvo! :)
[FrRoSt]Sami skoraj nikakor. Brez podpore eu in npr. avstrije ki je pri zeleznici top ter zavezanosti drzave kot prioriteto je ureditev nemogoca. Ustavitev cestnega lobija, normalizacija javnih narocil, rastrganje kolektivne pogodbe SZ,...vse to so misije nemogoce dokler ne vidi drzava, kaj bi ji ureditev tega podrocja prinesla. Tako kot je sedaj vsak poskus premika proti modernizaciji naleti na blokado ali upocasnitev postopkov.
> [Inside]
> Ovir je več ena je v glavah, ker se malo veljakov vozi z vlaki in premalo pozna težave.
> Druga velika ovira so sindikati SŽ in kolektivna pogodba ki jo branijo. Z normalno bi promet hitreje tekel kot tudi remonti ki se izvajajo neučinkovito prepočasi.
> Tretja ovira je dejstvo da je država preplacala ac in s tem zagonila denar.
> Naslednja ovira je preveč organov ki se ukvarja z investicijami in problemi javnih naročil.
> Na ac ima Dars vse čez na železnici pa se vsi mešajo v posle.
Vse lepo in prav. :)
Kaj pa podvprašanje!? To je bistvo! :)
[bc123a]Nobenih ovir ni, ker ni nobenih problemov. V dvomilijonski provinci, ki je raztresena po hribckih in dolinah in ima prestolnico s 360k prebivalci, pac ne more biti resne rentabilne potniske zeleznice.
> [Korazijan]
> Da, zato potrebujemo učinkovit javni železniški promet.
Obcasno se vozim z vlakom in zadnjih 10 let ni trenutka, ko ne bi kje po sloveniji obnavljali kaksnega odseka zeleznice.
Upraviceno sedaj po desetletju obnov sklepam da stanje zelezniske infrastrukture ni tako slabo, da bi to bila ovira.
kaj je torej ovira?
Prebivalcev slovenije je priblizno toliko kot 40 let nazaj. Potrebe po prometu so zgolj malenkost vecje. Zato ima vsak svoj avto, problem solved.
Prevozil sem celo slovenijo od najmanjsih vukojebin do vsake ulice v lj in mb. V sloveniji guzve ni. Ob jutranji konici si v pol ure v centru.
Ce bi zeleznico privatizirali, bi prezivelo nekaj jutranjih vlakov mb - lj in kp -lj, in nekaj popoldanskih v drugo smer. Vse ostalo je kozmetika ki se ne splaca. Lahko pa imamo javno zeleznico in lahko v njo fuknemo milijardo na leto pa bomo vodilni na svetu (cakalne dobe za slikanje kolena pa bodo pac 45 let, who cares).
Slovenija ima kup resnih problemov, in zelezniski potniski promet nikakor ne spada med njih. Na otoku vlaki res delajo (gostota poselitve x4, bdp v londonu kamor se vsi trogajo tudi skoraj tako), in je to zadnja stvar, za katero bi rekel da pa res spremeni zivljenje na bolje.
Nedelujoc zelezniski promet je za slovenijo tako pomemben kot nevzdrzevani sportni objekti. Nobody really gives a shit, in ce se bo slo to "urejat" se bo spet z davkoplacevalskim denarjem v zepe posvecenih "urejevalcev".
[NemirniTujec]Končno glas razuma.
Nobenih ovir ni, ker ni nobenih problemov. V dvomilijonski provinci, ki je raztresena po hribckih in dolinah in ima prestolnico s 360k prebivalci, pac ne more biti resne rentabilne potniske zeleznice.
Prebivalcev slovenije je priblizno toliko kot 40 let nazaj. Potrebe po prometu so zgolj malenkost vecje. Zato ima vsak svoj avto, problem solved.
Točno tako, gostota preb. v SLO je 100 ljudi/km2, toliko kot Wisconsinu ali Teksasu. Think about it.
Edino razdalje so praviloma manjše kot v USA, skratka ni nobene ovire, da se večino potreb pokrije z osebnimi avti, nekaj pa z raznimi vrstami avtobusov ipd.
Prevozil sem celo slovenijo od najmanjsih vukojebin do vsake ulice v lj in mb. V sloveniji guzve ni. Ob jutranji konici si v pol ure v centru.
Ce bi zeleznico privatizirali, bi prezivelo nekaj jutranjih vlakov mb - lj in kp -lj, in nekaj popoldanskih v drugo smer. Vse ostalo je kozmetika ki se ne splaca.
Lahko pa imamo javno zeleznico in lahko v njo fuknemo milijardo na leto pa bomo vodilni na svetu (cakalne dobe za slikanje kolena pa bodo pac 45 let, who cares).Bravo! Fuckin A...
Slovenija ima kup resnih problemov, in zelezniski potniski promet nikakor ne spada med njih. Na otoku vlaki res delajo (gostota poselitve x4, bdp v londonu kamor se vsi trogajo tudi skoraj tako), in je to zadnja stvar, za katero bi rekel da pa res spremeni zivljenje na bolje.
Nedelujoc zelezniski promet je za slovenijo tako pomemben kot nevzdrzevani sportni objekti. Nobody really gives a shit, in ce se bo slo to "urejat" se bo spet z davkoplacevalskim denarjem v zepe posvecenih "urejevalcev".
Točno tako. Še tistih par obstoječih linij potniških vlakov bi lahko brez vsake škode ukinili/pustili propasti.
Včasih grem mimo železniškega postajališča LJ-Tivoli in vidim kako gre max 5-10 folka na vlak v Borovnico ali Logatec, prihodek za železnico je verjetno v rangu par evrov (prihodek! torej je zaslužek globoko v minusu). To je povsem noro, v istem času bi lahko po progi vozil tovorni vlak s par sto tonami robe za Luko Koper. Tistih par mandeljcev pa naj gredo v Borovnico z avtobusom.
[Inside]
> [FrRoSt]
> > [Inside]
> > Ovir je več ena je v glavah, ker se malo veljakov vozi z vlaki in premalo pozna težave.
> > Druga velika ovira so sindikati SŽ in kolektivna pogodba ki jo branijo. Z normalno bi promet hitreje tekel kot tudi remonti ki se izvajajo neučinkovito prepočasi.
> > Tretja ovira je dejstvo da je država preplacala ac in s tem zagonila denar.
> > Naslednja ovira je preveč organov ki se ukvarja z investicijami in problemi javnih naročil.
> > Na ac ima Dars vse čez na železnici pa se vsi mešajo v posle.
>
> Vse lepo in prav. :)
>
> Kaj pa podvprašanje!? To je bistvo! :)
Sami skoraj nikakor. Brez podpore eu in npr. avstrije ki je pri zeleznici top ter zavezanosti drzave kot prioriteto je ureditev nemogoca. Ustavitev cestnega lobija, normalizacija javnih narocil, rastrganje kolektivne pogodbe SZ,...vse to so misije nemogoce dokler ne vidi drzava, kaj bi ji ureditev tega podrocja prinesla. Tako kot je sedaj vsak poskus premika proti modernizaciji naleti na blokado ali upocasnitev postopkov.Zdaj me boš pa počasi začel JEZITI! :)
Tako razmišljajo ... med drugim tudi ofce! :)
VEDNO se da kaj narediti. Marsikaj! Vprašanje pa je: ali si to sposoben, sploh misliti in ali si sposoben to narediti in izpeljati. Tudi po poti malih korakov....
Ponavadi, -v takih primerih, moraš ljudi stisniti ob zid - in jih prisiliti, da se primejo za denarnice! :)
Druge (možnosti) NI!
Alternativa je samo ta, da praviš, da se ne da nič narediti, ali pa da se bo nekaj naredilo, pa se celotni 4. letni mandat samo ...razpravlja in pripravlja neke dokumente. :))
*Sovražnika moraš prvo spoznati, ga identificirati, opazovati in proučiti. Šele potem, ko vse to veš in razumeš, tudi kako deluje in razmišlja, se lahko posvetiš drugi točki: - Boju proti sovražniku.... Drugače vse deluje bolj na osnovi - ZVONENJA proti Toči.
[Inside]To je pa že malce bolje. :)
Vem da je tako ampak Uf tole je pa tu mač. Glede na to kar zgoraj Nemirni pise bos moral imet najmanj svoje specialce zamaskirane drugace nimas teorije da bi taksne neoliberalne ki gledajo samo lastni zep preprical da je zeleznica potrebna za potnike in tudi tovor.
Zanimivo. :) Tole si ti razbral iz Nemarnega pisanja!?? :)
Dobro. Dajmo tole železnico na stran in pozabimo nanjo! NI pomembna!
Morda si tudi ti iz pravega testa. Vsaj lahko bi bil. :)
Poskusi (si) odgovoriti na prvo vprašanje iz prve točke!! Tukaj se zadeva začne. :)
Kdo je sovražnik!? Prepoznavanje in identifikacija sovražnika! Morda njegov opis.
Strani: 1 2