5 min
Cene v hrvaškem turizmu bodo za pet do deset odstotkov višje kot lani
22 min
Za sofinanciranje raziskav v podporo kmetijski politiki pet milijonov evrov
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Predlogi za dividende, v zelenem pa le delnica Krke
4 ure
Koliko odpravnine sta lani prejela predsednika uprave Petrola in Luke Koper
5 ur
V prvih dveh mesecih za tri odstotke več prihodkov od tujih turistov kot v enakem obdobju lani
6 ur
Kitajski Chery bo avtomobile izdeloval na pogorišču Nissanove tovarne v Barceloni
6 ur
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
7 ur
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 2
18 ur
Najbolj brani članki danes
19 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander 1
20 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
21 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 7
22 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
22 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
22 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
22 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
23 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
23 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
1 dan
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

abrame sporočil: 1.628
Vsaka res prava železniška proga je že v 2/2 20. stol. zgledala takole:
4 tirno = zunanja dva tira za potniški promet > vsak za vsojo smer, srednja dva tira za tovorni promet > vsak za svojo smer!
Tako tudi vzdrževanje ni več problem, ker je prepustnost vedno zagotovljena z vso potrebno rezervo.
Npr. tako funkcionira Transibirska železnica, ki je postala pojem že v daljni preteklosti, še za časa socialrealizma.
Pri nas pa sma samo plenili in tudi reducirali tisto kar so nam zapustili Avstrijci, nadgradnje, razen delne elektrifikacije pa ni bilo. To je beda naše realnosti, kot domet našega samoimenovanega establišmenta. Edino kar so zgradili v povojnem obdobju je bila progra proti Kopru, skupaj komaj kaj več kot 20 km.Potem še o. leta
2000 povezava z Madžarsko, ki pa je pred II. vojno tudi funkcionirala. S tem koliko prog je bilo revolucionarno reduciranih, raje ne bom pričel.
Torej, ko imaš enkrat 1 tir in si normalno delujoč upravljalec, takoj začneš z izgradnjo paralelnega tira in nadaljuješ nadgradnjo dokler se ne doseže optimalizacija = 4 tirna konstrukcija na celi progi. Potem naenkrat dežela postane umeščena v bro funkcionalne mednarodne železniške koridorje.