Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-333107 sporočil: 8.271
[Karaya]
> [FrRoSt]
> > [bc123a]
>
> > > [Korazijan]
> > > Da, zato potrebujemo učinkovit javni železniški promet.
>
> > Obcasno se vozim z vlakom in zadnjih 10 let ni trenutka, ko ne bi kje po sloveniji obnavljali kaksnega odseka zeleznice.
> >
> > Upraviceno sedaj po desetletju obnov sklepam da stanje zelezniske infrastrukture ni tako slabo, da bi to bila ovira.
> >
> > kaj je torej ovira?
>
> Da se tudi jaz vmešam v razpravo, ko sem ravno hotel Korazijanu replicirati ta post.
>
> NO, dajmo misleci in junaki Financ.si, odgovoriti na tole (preprostoalizakomplicirano) vprašanje!:
>
> - kaj je torej ovira? (beri: kje so torej ovire!?)
>
> in podvprašanje:
>
> - kako bi se jih dalo odpraviti!?
Preprost odgovor, ker se delajo samo remonti 150+ stare proge, namesto novih tras. Ko pa se nove trase delajo, pa skačete v zrak (drugi tir). Po progi z radiji 350m se pač ne da več kot 75km/h vozit. Ko bo drugi tir končan, se lahko poveže spodaj pri Kopru s Trstom in tako se bo potovalni čas skrajšal za kakšne pol ure. Ni slabo.
Je SLABO! Tale tvoj odgovor mislim. :)
Nove proge so pač DRAGE, stare pa lahko nekoliko izboljšaš, popraviš, vzdrževati jih tako moraš, tako kot (avto)ceste!
Vpadnice cest v Lj. so polne. Da ne napišem zabasane. Ob konicah seveda. To mene sicer (direktno) ne moti....

Še NAMIG za razmišljanje! Morda le komu posveti žarnica (v glavi).:))

Kje bi (lahko) dobili, pobrali, postrgali denar za železnice!? :)

*V zrak bodo skakali takointako!