27 min
Najbolj brani članki danes
2 uri
Agencija za energijo vztraja: elektrika se bo julija obračunavala po novem in konec! 1
3 ure
Applova prodaja na Kitajskem upadla za petino
3 ure
Top službe – ESA, LTH Castings, NLB, Danfoss, Comtrade, Unior, Gorenjska banka ...
4 ure
Iz NS Triglava odstopil Valjavec
4 ure
Kupil sem delnico še enega podjetja na področju čipov
5 ur
EP potrdil prenovljena fiskalna pravila EU - zadnji korak morajo zdaj storiti še članice
6 ur
Svetovna turistična organizacija in Hrvaška ustanavljata raziskovalni center za trajnostni turizem 2
6 ur
Varovalka pri uvozu kmetijskih proizvodov iz Ukrajine v EU
6 ur
24ur: Kriminalisti obiskali Snežiča in Hajdinjaka
6 ur
(reportaža) Kako je organizirana tovarna japonskih robotov v Kočevju
7 ur
(intervju) Delegirane naloge nikoli ne bi smeli vzeti nazaj
7 ur
L. Mesec po srečanju socialnih partnerjev: Zdaj se bomo ukvarjali z davki in pokojninami! 11
7 ur
Občina Logatec z družbo T-2 v nadgradnjo platforme Logatec Supermesto (PRO)
8 ur
Razkrite bilance 2023: kako so lani poslovala podjetja politikov, znanih odvetnikov, lobistov, profesorjev ... 4
8 ur
Energetika Ljubljana ob koncu kurilne sezone znižuje ceno plina 1
8 ur
Borza NYSE tržne udeležence sprašuje, ali bi podprli prehod na 24-urno trgovanje z delnicami
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
9 ur
To je porsche, ki si zasluži pozornost tudi najbolj zagretih ljubiteljev bencinskih hlapov 6
10 ur
Novartis z visoko rastjo dobička in prihodkov

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-333107 sporočil: 8.271
[bc123a]
> [Korazijan]
> Da, zato potrebujemo učinkovit javni železniški promet.
Obcasno se vozim z vlakom in zadnjih 10 let ni trenutka, ko ne bi kje po sloveniji obnavljali kaksnega odseka zeleznice.

Upraviceno sedaj po desetletju obnov sklepam da stanje zelezniske infrastrukture ni tako slabo, da bi to bila ovira.

kaj je torej ovira?
Da se tudi jaz vmešam v razpravo, ko sem ravno hotel Korazijanu replicirati ta post.

NO, dajmo misleci in junaki Financ.si, odgovoriti na tole (preprostoalizakomplicirano) vprašanje!:

- kaj je torej ovira? (beri: kje so torej ovire!?)

in podvprašanje:

- kako bi se jih dalo odpraviti!?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2733240

Strani: 1

anon-126255 sporočil: 2.565
[FrRoSt]
> [bc123a]

> > [Korazijan]
> > Da, zato potrebujemo učinkovit javni železniški promet.

> Obcasno se vozim z vlakom in zadnjih 10 let ni trenutka, ko ne bi kje po sloveniji obnavljali kaksnega odseka zeleznice.
>
> Upraviceno sedaj po desetletju obnov sklepam da stanje zelezniske infrastrukture ni tako slabo, da bi to bila ovira.
>
> kaj je torej ovira?

Da se tudi jaz vmešam v razpravo, ko sem ravno hotel Korazijanu replicirati ta post.

NO, dajmo misleci in junaki Financ.si, odgovoriti na tole (preprostoalizakomplicirano) vprašanje!:

- kaj je torej ovira? (beri: kje so torej ovire!?)

in podvprašanje:

- kako bi se jih dalo odpraviti!?
Preprost odgovor, ker se delajo samo remonti 150+ stare proge, namesto novih tras. Ko pa se nove trase delajo, pa skačete v zrak (drugi tir). Po progi z radiji 350m se pač ne da več kot 75km/h vozit. Ko bo drugi tir končan, se lahko poveže spodaj pri Kopru s Trstom in tako se bo potovalni čas skrajšal za kakšne pol ure. Ni slabo.
abrame sporočil: 1.628
Vsaka res prava železniška proga je že v 2/2 20. stol. zgledala takole:
4 tirno = zunanja dva tira za potniški promet > vsak za vsojo smer, srednja dva tira za tovorni promet > vsak za svojo smer!
Tako tudi vzdrževanje ni več problem, ker je prepustnost vedno zagotovljena z vso potrebno rezervo.
Npr. tako funkcionira Transibirska železnica, ki je postala pojem že v daljni preteklosti, še za časa socialrealizma.
Pri nas pa sma samo plenili in tudi reducirali tisto kar so nam zapustili Avstrijci, nadgradnje, razen delne elektrifikacije pa ni bilo. To je beda naše realnosti, kot domet našega samoimenovanega establišmenta. Edino kar so zgradili v povojnem obdobju je bila progra proti Kopru, skupaj komaj kaj več kot 20 km.Potem še o. leta
2000 povezava z Madžarsko, ki pa je pred II. vojno tudi funkcionirala. S tem koliko prog je bilo revolucionarno reduciranih, raje ne bom pričel.
Torej, ko imaš enkrat 1 tir in si normalno delujoč upravljalec, takoj začneš z izgradnjo paralelnega tira in nadaljuješ nadgradnjo dokler se ne doseže optimalizacija = 4 tirna konstrukcija na celi progi. Potem naenkrat dežela postane umeščena v bro funkcionalne mednarodne železniške koridorje.
anon-61428 sporočil: 4.493
[FrRoSt]
> [bc123a]

> > [Korazijan]
> > Da, zato potrebujemo učinkovit javni železniški promet.

> Obcasno se vozim z vlakom in zadnjih 10 let ni trenutka, ko ne bi kje po sloveniji obnavljali kaksnega odseka zeleznice.
>
> Upraviceno sedaj po desetletju obnov sklepam da stanje zelezniske infrastrukture ni tako slabo, da bi to bila ovira.
>
> kaj je torej ovira?

Da se tudi jaz vmešam v razpravo, ko sem ravno hotel Korazijanu replicirati ta post.

NO, dajmo misleci in junaki Financ.si, odgovoriti na tole (preprostoalizakomplicirano) vprašanje!:

- kaj je torej ovira? (beri: kje so torej ovire!?)

in podvprašanje:

- kako bi se jih dalo odpraviti!?
Ovir je več ena je v glavah, ker se malo veljakov vozi z vlaki in premalo pozna težave.
Druga velika ovira so sindikati SŽ in kolektivna pogodba ki jo branijo. Z normalno bi promet hitreje tekel kot tudi remonti ki se izvajajo neučinkovito prepočasi.
Tretja ovira je dejstvo da je država preplacala ac in s tem zagonila denar.
Naslednja ovira je preveč organov ki se ukvarja z investicijami in problemi javnih naročil.
Na ac ima Dars vse čez na železnici pa se vsi mešajo v posle.

Strani: 1