Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Takšen je bil vozni red vlakov od Dunaja do Trsta sredi 19. stoletja ob otvoritvi Južne železnice
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2733233] 11.09.18 12:21 · odgovor na: (# 2733228)
[Korazijan]Obcasno se vozim z vlakom in zadnjih 10 let ni trenutka, ko ne bi kje po sloveniji obnavljali kaksnega odseka zeleznice.
Da, zato potrebujemo učinkovit javni železniški promet.
Upraviceno sedaj po desetletju obnov sklepam da stanje zelezniske infrastrukture ni tako slabo, da bi to bila ovira.
kaj je torej ovira?
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2733233
Strani: 1
[#2733240] 11.09.18 12:38 · odgovor na: (# 2733233)
[bc123a]
> [Korazijan]
> Da, zato potrebujemo učinkovit javni železniški promet.
Obcasno se vozim z vlakom in zadnjih 10 let ni trenutka, ko ne bi kje po sloveniji obnavljali kaksnega odseka zeleznice.Da se tudi jaz vmešam v razpravo, ko sem ravno hotel Korazijanu replicirati ta post.
Upraviceno sedaj po desetletju obnov sklepam da stanje zelezniske infrastrukture ni tako slabo, da bi to bila ovira.
kaj je torej ovira?
NO, dajmo misleci in junaki Financ.si, odgovoriti na tole (preprostoalizakomplicirano) vprašanje!:
- kaj je torej ovira? (beri: kje so torej ovire!?)
in podvprašanje:
- kako bi se jih dalo odpraviti!?
[#2733317] 11.09.18 20:10 · odgovor na: (# 2733233)
[bc123a]Nobenih ovir ni, ker ni nobenih problemov. V dvomilijonski provinci, ki je raztresena po hribckih in dolinah in ima prestolnico s 360k prebivalci, pac ne more biti resne rentabilne potniske zeleznice.
> [Korazijan]
> Da, zato potrebujemo učinkovit javni železniški promet.
Obcasno se vozim z vlakom in zadnjih 10 let ni trenutka, ko ne bi kje po sloveniji obnavljali kaksnega odseka zeleznice.
Upraviceno sedaj po desetletju obnov sklepam da stanje zelezniske infrastrukture ni tako slabo, da bi to bila ovira.
kaj je torej ovira?
Prebivalcev slovenije je priblizno toliko kot 40 let nazaj. Potrebe po prometu so zgolj malenkost vecje. Zato ima vsak svoj avto, problem solved.
Prevozil sem celo slovenijo od najmanjsih vukojebin do vsake ulice v lj in mb. V sloveniji guzve ni. Ob jutranji konici si v pol ure v centru.
Ce bi zeleznico privatizirali, bi prezivelo nekaj jutranjih vlakov mb - lj in kp -lj, in nekaj popoldanskih v drugo smer. Vse ostalo je kozmetika ki se ne splaca. Lahko pa imamo javno zeleznico in lahko v njo fuknemo milijardo na leto pa bomo vodilni na svetu (cakalne dobe za slikanje kolena pa bodo pac 45 let, who cares).
Slovenija ima kup resnih problemov, in zelezniski potniski promet nikakor ne spada med njih. Na otoku vlaki res delajo (gostota poselitve x4, bdp v londonu kamor se vsi trogajo tudi skoraj tako), in je to zadnja stvar, za katero bi rekel da pa res spremeni zivljenje na bolje.
Nedelujoc zelezniski promet je za slovenijo tako pomemben kot nevzdrzevani sportni objekti. Nobody really gives a shit, in ce se bo slo to "urejat" se bo spet z davkoplacevalskim denarjem v zepe posvecenih "urejevalcev".
Strani: 1