Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Takšen je bil vozni red vlakov od Dunaja do Trsta sredi 19. stoletja ob otvoritvi Južne železnice
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2733222] 11.09.18 10:58 · odgovor na: (# 2733218)
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2733222
Strani: 1
[#2733226] 11.09.18 11:49 · odgovor na: (# 2733222)
[Korazijan]Tega se seveda ne da doseci z avtobusnimi linijami Lendava-Piran!
Še tole na kratko: Za premikanje v Sloveniji plačujemo 16 odstotkov družinskih prihodkov in po tem kazalcu smo že vrsto let prvi, drugi ali tretji v Evropi. To je posledica naše velike odvisnosti od avtomobilov - to je treba spremeniti in tega nimogoče brez učinkovitega javnega potniškega prometa, še zlasti železniškega.
Prvic, celotno zeleznisko omrezje bi moralo biti podnevi absolutno prioritetno rezervirano za potniske vlake. In seveda povprecna potovalna hitrost 100 km/h.
Drugic, avtobusne koncesije bi morale biti podeljene tako, da se zagotovi cimkrajsi, cimhitrejsi in cimbolj ucinkovit dostop potnikov do zelezniske hrbtenice. Kar sploh ni tako tezko, ker ob zeleznici zivi itak velik delez prebivalstva in bi te povezave bile lahko kratke in zelo frekventne.
Posledicno tudi potniskih vlakov, ki stojijo pod vsako hrusko, in tudi avtobusnih linij ki rabijo 7 ur za prevozit slovenijo, ne bi potrebovali.
Strani: 1