Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-61428 sporočil: 4.493
[MarijanMacek]
> [FIN-311684]
> > [MarijanMacek]
> > > [FIN-311684]
> > > > [picikato]
> > > > Mene pa zanima koliko bo imel ta vlak zamude.
> > >
> > > Še vedno v mojo očitno trdo bučo ne gre ena ura postanka v Sežani za zamenjavo strojevodje in sprevodnika!!!
> >
> > Pa si ti prebral vozni red, ali pišeš kar tako na pamet kot ti sicer pristoja!
>
> Voznega reda res nisem prebral, prebral pa sem včeraj na tem portalu: "Vožnja od Ljubljane do Sežane bo zaradi dotrajane proge trajala uro in štirideset, potem bo treba počakati še na menjavo osebja. Do Trsta se bo tako pot zavlekla na skupaj 2.42 minut - to je nekonkurenčno avtomobilom in primerljivo avtobusom". Če ne verjameš preberi sam, pod sliko: tl.finance.si/893830...Trenitalia
>
> Imaš delno prav, saj Sežana še ni Trst, sicer, ne bodo stali v Sežani prav eno uro, bodo pa kar nekaj časa.

Po podatkih iz voznega reda bo ta postanek "kar nekaj časa" reda 1 (eno minuto, reiseauskunft.bahn.d...time=16:10 in na Opčinah, kjer se zamenaj posadka, Italija ima tudi mejno kontrolo celih 15 minut). Malo doseldnosti ne škoduje, sicer sem ti pa že povedal, da ne ločiš manj od več!

Proga Ljublajna-Sežana ni nič dotrajana, ni dolgo kar so se vršila obsežna dela, tako na zgornjem ustroju, kakor na signalizaciji in seveda na elektro napajalnem omrežju. Ne verjami vsemu, kar prebereš od nevednih novinarjev, ki še niso videli vlaka. Seveda pa samo vzdrževanje proge ne prinese krajših voznih časov, bo pač potrebno poseči v žep in zgraditi novo progo, vsaj na nekaterih odsekih, prilagojo sedanjim standardom. Ampak kot rečeno, stalno dobiš ošpice, ko se omeni javna investicija.
In če jaz kaj vem, ta vlak ni v lasti Treni Italia (FS) ampak je v lasti dežele v Furlanija-Juliska krajina, TreniItalia vrši samo prevoz..
Ti bom kar tukaj odgovoril, kjer pises povrsno.
Ok treba bit natancen proga ni dotrajana je pa zastarela tako zaradi hitrosti, ki ne dosegajo vec kot 100 vecinoma pa 70-80, zaradi ovinkov kot po signalnih napravah saj omogoca voznjo na 15minut postaje pa nimajo niti podhodov.
Kar se postankov tice a je normalno da se tak vlak ustavi na Planina, Povir? reiseauskunft.bahn.d...x%3Dyes%21
In vprasaj se tudi zakaj je potreben 15minutni postanek na Opcinah, zakaj avtobus nima mejne kontrole? Vlak je njihov torej zakaj stoji? Sindikati, ko njih ne bo bo tovora in potnikov vec. Tako pa stevilo pri nas potnikov pada v par letih iz 16 na 14 miljonov. Vsak remont bi moral dvignit hitrost, tako pa se dela za tovor za potnike pa nic.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2732926

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[Inside]
> [MarijanMacek]
> > [FIN-311684]
> > > [MarijanMacek]
> > > > [FIN-311684]
> > > > > [picikato]
> > > > > Mene pa zanima koliko bo imel ta vlak zamude.
> > > >
> > > > Še vedno v mojo očitno trdo bučo ne gre ena ura postanka v Sežani za zamenjavo strojevodje in sprevodnika!!!
> > >
> > > Pa si ti prebral vozni red, ali pišeš kar tako na pamet kot ti sicer pristoja!
> >
> > Voznega reda res nisem prebral, prebral pa sem včeraj na tem portalu: "Vožnja od Ljubljane do Sežane bo zaradi dotrajane proge trajala uro in štirideset, potem bo treba počakati še na menjavo osebja. Do Trsta se bo tako pot zavlekla na skupaj 2.42 minut - to je nekonkurenčno avtomobilom in primerljivo avtobusom". Če ne verjameš preberi sam, pod sliko: tl.finance.si/893830...Trenitalia
> >
> > Imaš delno prav, saj Sežana še ni Trst, sicer, ne bodo stali v Sežani prav eno uro, bodo pa kar nekaj časa.
>
> Po podatkih iz voznega reda bo ta postanek "kar nekaj časa" reda 1 (eno minuto, reiseauskunft.bahn.d...time=16:10 in na Opčinah, kjer se zamenaj posadka, Italija ima tudi mejno kontrolo celih 15 minut). Malo doseldnosti ne škoduje, sicer sem ti pa že povedal, da ne ločiš manj od več!
>
> Proga Ljublajna-Sežana ni nič dotrajana, ni dolgo kar so se vršila obsežna dela, tako na zgornjem ustroju, kakor na signalizaciji in seveda na elektro napajalnem omrežju. Ne verjami vsemu, kar prebereš od nevednih novinarjev, ki še niso videli vlaka. Seveda pa samo vzdrževanje proge ne prinese krajših voznih časov, bo pač potrebno poseči v žep in zgraditi novo progo, vsaj na nekaterih odsekih, prilagojo sedanjim standardom. Ampak kot rečeno, stalno dobiš ošpice, ko se omeni javna investicija.
> In če jaz kaj vem, ta vlak ni v lasti Treni Italia (FS) ampak je v lasti dežele v Furlanija-Juliska krajina, TreniItalia vrši samo prevoz..

Ti bom kar tukaj odgovoril, kjer pises povrsno.
Ok treba bit natancen proga ni dotrajana je pa zastarela tako zaradi hitrosti, ki ne dosegajo vec kot 100 vecinoma pa 70-80, zaradi ovinkov kot po signalnih napravah saj omogoca voznjo na 15minut postaje pa nimajo niti podhodov.
Kolikor se vloži v obnovo, toliko se dobi. pa so zgradili podhode v Divači, Košani, in delu so še marsikje...
Kar se postankov tice a je normalno da se tak vlak ustavi na Planina, Povir? reiseauskunft.bahn.d...x%3Dyes%21
Te kar poprvim po voznem redu 2018-2019 skoraj noben vlak ne stoji na Planini, tudi ta prekomejni. Da vozijo vlaki na 15 minut ni čisto res. Oni dam sem v gostilni na Rakeku srebal radler, in vlaki so si sledili v precej krajših časih. Je pa problem odsek Borovnica-Verd, ampak ne zaradi pomanjkanja signalov temveč nezadostne napajalne postaje. Kolikor vem je v teku priprava na investicijo, kakor tudi v nadgradnjo signalnih naprav. Sicer je pa proga opremljena z najmodernejšo signalizacijo za Evropske koridorje, ETCS. Zakj pa ni bolje urejeno za signalizacijo (APB) je pa potrebno povprašati merodajne, ampak večina na forumu dobi ošpice, če se omeni investicija v infrastrukturo, zalsti železniško.
In vprasaj se tudi zakaj je potreben 15minutni postanek na Opcinah, zakaj avtobus nima mejne kontrole? Vlak je njihov torej zakaj stoji? Sindikati, ko njih ne bo bo tovora in potnikov vec.
To pa ni stvar SŽ, ampak operaterja, oziroma upravljalca infrastrukture Rete Ferroviaria. Kolikor je meni znano, imajo Italijani v zadnjih časih kar poostrene mejne kontrole, oziroma sem jih na vlakih opazil povsej Evropi. Bog ne daj da si temnejše polti! Dvomim, da so avtobusi izjeme, sem videl poleti kar precej kontrol avtobusov na mejnih prehodih, tudi v bližini Trsta.

Tako pa stevilo pri nas potnikov pada v par letih iz 16 na 14 miljonov. Vsak remont bi moral dvignit hitrost, tako pa se dela za tovor za potnike pa nic.
Tu imaš pa prav, pa kot rečeno, bog ne daj da se kaj vloži v železniško infrasrukturo. Sem poleti potoval po Slovaški, skoraj do Ukrajine, pa delajo povsem drugače. Pol poti vozi vlak 160 km/h, rezulatat zadnjih 10 let, celo tam kjer je sedaj hitrost 100 km/h (za našo infrastrukturo skorajda nedosegljivo) delajo nove proge, mostove, tunele. Ampak kolikor vem so železnice politična domena najbolj demokratske stranke v Sloveniji, torej bi moral pravzaprav njih povprašati, zakaj se delajo samo nadgradnje v obstoječih paramerih telesa prog in ne z novo geometrijo, izvzemši PR-Hodoš, kjer pa tudi vlaki ne vozijo po projektiranih hitrostih, ampak samo 100 km/h. Ampak mi smo se odličili za AC, med brati na slovesnko glavo jih poride daleko največ v EU, in potem ne jamrat. Vsaj odgovorne v času vlade IJJ povprašaj, zakaj se je tako mudilo graditi AC. Volivci očevidno tega niso vzeli zakup.

Strani: 1