Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[FIN-311684]
> [MarijanMacek]
> > [FIN-311684]
> > > [picikato]
> > > Mene pa zanima koliko bo imel ta vlak zamude.
> >
> > Še vedno v mojo očitno trdo bučo ne gre ena ura postanka v Sežani za zamenjavo strojevodje in sprevodnika!!!
>
> Pa si ti prebral vozni red, ali pišeš kar tako na pamet kot ti sicer pristoja!

Voznega reda res nisem prebral, prebral pa sem včeraj na tem portalu: "Vožnja od Ljubljane do Sežane bo zaradi dotrajane proge trajala uro in štirideset, potem bo treba počakati še na menjavo osebja. Do Trsta se bo tako pot zavlekla na skupaj 2.42 minut - to je nekonkurenčno avtomobilom in primerljivo avtobusom". Če ne verjameš preberi sam, pod sliko: tl.finance.si/893830...Trenitalia

Imaš delno prav, saj Sežana še ni Trst, sicer, ne bodo stali v Sežani prav eno uro, bodo pa kar nekaj časa.
Po podatkih iz voznega reda bo ta postanek "kar nekaj časa" reda 1 (eno minuto, reiseauskunft.bahn.d...time=16:10 in na Opčinah, kjer se zamenaj posadka, Italija ima tudi mejno kontrolo celih 15 minut). Malo doseldnosti ne škoduje, sicer sem ti pa že povedal, da ne ločiš manj od več!

Proga Ljublajna-Sežana ni nič dotrajana, ni dolgo kar so se vršila obsežna dela, tako na zgornjem ustroju, kakor na signalizaciji in seveda na elektro napajalnem omrežju. Ne verjami vsemu, kar prebereš od nevednih novinarjev, ki še niso videli vlaka. Seveda pa samo vzdrževanje proge ne prinese krajših voznih časov, bo pač potrebno poseči v žep in zgraditi novo progo, vsaj na nekaterih odsekih, prilagojo sedanjim standardom. Ampak kot rečeno, stalno dobiš ošpice, ko se omeni javna investicija.
In če jaz kaj vem, ta vlak ni v lasti Treni Italia (FS) ampak je v lasti dežele v Furlanija-Juliska krajina, TreniItalia vrši samo prevoz..

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2732921

Strani: 1

anon-61428 sporočil: 4.493
[MarijanMacek]
> [FIN-311684]
> > [MarijanMacek]
> > > [FIN-311684]
> > > > [picikato]
> > > > Mene pa zanima koliko bo imel ta vlak zamude.
> > >
> > > Še vedno v mojo očitno trdo bučo ne gre ena ura postanka v Sežani za zamenjavo strojevodje in sprevodnika!!!
> >
> > Pa si ti prebral vozni red, ali pišeš kar tako na pamet kot ti sicer pristoja!
>
> Voznega reda res nisem prebral, prebral pa sem včeraj na tem portalu: "Vožnja od Ljubljane do Sežane bo zaradi dotrajane proge trajala uro in štirideset, potem bo treba počakati še na menjavo osebja. Do Trsta se bo tako pot zavlekla na skupaj 2.42 minut - to je nekonkurenčno avtomobilom in primerljivo avtobusom". Če ne verjameš preberi sam, pod sliko: tl.finance.si/893830...Trenitalia
>
> Imaš delno prav, saj Sežana še ni Trst, sicer, ne bodo stali v Sežani prav eno uro, bodo pa kar nekaj časa.

Po podatkih iz voznega reda bo ta postanek "kar nekaj časa" reda 1 (eno minuto, reiseauskunft.bahn.d...time=16:10 in na Opčinah, kjer se zamenaj posadka, Italija ima tudi mejno kontrolo celih 15 minut). Malo doseldnosti ne škoduje, sicer sem ti pa že povedal, da ne ločiš manj od več!

Proga Ljublajna-Sežana ni nič dotrajana, ni dolgo kar so se vršila obsežna dela, tako na zgornjem ustroju, kakor na signalizaciji in seveda na elektro napajalnem omrežju. Ne verjami vsemu, kar prebereš od nevednih novinarjev, ki še niso videli vlaka. Seveda pa samo vzdrževanje proge ne prinese krajših voznih časov, bo pač potrebno poseči v žep in zgraditi novo progo, vsaj na nekaterih odsekih, prilagojo sedanjim standardom. Ampak kot rečeno, stalno dobiš ošpice, ko se omeni javna investicija.
In če jaz kaj vem, ta vlak ni v lasti Treni Italia (FS) ampak je v lasti dežele v Furlanija-Juliska krajina, TreniItalia vrši samo prevoz..
Ti bom kar tukaj odgovoril, kjer pises povrsno.
Ok treba bit natancen proga ni dotrajana je pa zastarela tako zaradi hitrosti, ki ne dosegajo vec kot 100 vecinoma pa 70-80, zaradi ovinkov kot po signalnih napravah saj omogoca voznjo na 15minut postaje pa nimajo niti podhodov.
Kar se postankov tice a je normalno da se tak vlak ustavi na Planina, Povir? reiseauskunft.bahn.d...x%3Dyes%21
In vprasaj se tudi zakaj je potreben 15minutni postanek na Opcinah, zakaj avtobus nima mejne kontrole? Vlak je njihov torej zakaj stoji? Sindikati, ko njih ne bo bo tovora in potnikov vec. Tako pa stevilo pri nas potnikov pada v par letih iz 16 na 14 miljonov. Vsak remont bi moral dvignit hitrost, tako pa se dela za tovor za potnike pa nic.

Strani: 1