Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[FIN-311684]
> [MarijanMacek]
> > [FIN-311684]
> > > [picikato]
> > > Mene pa zanima koliko bo imel ta vlak zamude.
> >
> > Še vedno v mojo očitno trdo bučo ne gre ena ura postanka v Sežani za zamenjavo strojevodje in sprevodnika!!!
>
> Pa si ti prebral vozni red, ali pišeš kar tako na pamet kot ti sicer pristoja!

Voznega reda res nisem prebral, prebral pa sem včeraj na tem portalu: "Vožnja od Ljubljane do Sežane bo zaradi dotrajane proge trajala uro in štirideset, potem bo treba počakati še na menjavo osebja. Do Trsta se bo tako pot zavlekla na skupaj 2.42 minut - to je nekonkurenčno avtomobilom in primerljivo avtobusom". Če ne verjameš preberi sam, pod sliko: tl.finance.si/893830...Trenitalia

Imaš delno prav, saj Sežana še ni Trst, sicer, ne bodo stali v Sežani prav eno uro, bodo pa kar nekaj časa.
Po podatkih iz voznega reda bo ta postanek "kar nekaj časa" reda 1 (eno minuto, reiseauskunft.bahn.d...time=16:10 in na Opčinah, kjer se zamenaj posadka, Italija ima tudi mejno kontrolo celih 15 minut). Malo doseldnosti ne škoduje, sicer sem ti pa že povedal, da ne ločiš manj od več!

Proga Ljublajna-Sežana ni nič dotrajana, ni dolgo kar so se vršila obsežna dela, tako na zgornjem ustroju, kakor na signalizaciji in seveda na elektro napajalnem omrežju. Ne verjami vsemu, kar prebereš od nevednih novinarjev, ki še niso videli vlaka. Seveda pa samo vzdrževanje proge ne prinese krajših voznih časov, bo pač potrebno poseči v žep in zgraditi novo progo, vsaj na nekaterih odsekih, prilagojo sedanjim standardom. Ampak kot rečeno, stalno dobiš ošpice, ko se omeni javna investicija.
In če jaz kaj vem, ta vlak ni v lasti Treni Italia (FS) ampak je v lasti dežele v Furlanija-Juliska krajina, TreniItalia vrši samo prevoz..