7 min
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice
1 ura
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
1 ura
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
1 ura
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
2 uri
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
2 uri
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
2 uri
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
2 uri
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
4 ure
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
7 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
7 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
13 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
14 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 5
14 ur
Najbolj brani članki danes
15 ur
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)
15 ur
Tako Gruntek raste z dostavo zelenjave od njive do mize
15 ur
JEK 2: jedrska resolucija v državni zbor po hitrem postopku 4
17 ur
Nepremičninska strokovnjaka o dogajanju v Evropi in Sloveniji
17 ur
Kia EV9 je svetovni avto leta 2024, med zmagovalci še BMW 5, volvo EX30, ioniq 5 N in toyota prius 5
18 ur
Henrik Fisker: v službi oblikoval izjemne avtomobile, kot podjetnik pa že drugič pred bankrotom 5

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 09.09.2018 15:09
[MarijanMacek]
> [FIN-311684]
> > [picikato]
> > Mene pa zanima koliko bo imel ta vlak zamude.
>
> Še vedno v mojo očitno trdo bučo ne gre ena ura postanka v Sežani za zamenjavo strojevodje in sprevodnika!!!

Pa si ti prebral vozni red, ali pišeš kar tako na pamet kot ti sicer pristoja!
Voznega reda res nisem prebral, prebral pa sem včeraj na tem portalu: "Vožnja od Ljubljane do Sežane bo zaradi dotrajane proge trajala uro in štirideset, potem bo treba počakati še na menjavo osebja. Do Trsta se bo tako pot zavlekla na skupaj 2.42 minut - to je nekonkurenčno avtomobilom in primerljivo avtobusom". Če ne verjameš preberi sam, pod sliko: tl.finance.si/893830...Trenitalia

Imaš delno prav, saj Sežana še ni Trst, sicer, ne bodo stali v Sežani prav eno uro, bodo pa kar nekaj časa.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2732917

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[FIN-311684]
> [MarijanMacek]
> > [FIN-311684]
> > > [picikato]
> > > Mene pa zanima koliko bo imel ta vlak zamude.
> >
> > Še vedno v mojo očitno trdo bučo ne gre ena ura postanka v Sežani za zamenjavo strojevodje in sprevodnika!!!
>
> Pa si ti prebral vozni red, ali pišeš kar tako na pamet kot ti sicer pristoja!

Voznega reda res nisem prebral, prebral pa sem včeraj na tem portalu: "Vožnja od Ljubljane do Sežane bo zaradi dotrajane proge trajala uro in štirideset, potem bo treba počakati še na menjavo osebja. Do Trsta se bo tako pot zavlekla na skupaj 2.42 minut - to je nekonkurenčno avtomobilom in primerljivo avtobusom". Če ne verjameš preberi sam, pod sliko: tl.finance.si/893830...Trenitalia

Imaš delno prav, saj Sežana še ni Trst, sicer, ne bodo stali v Sežani prav eno uro, bodo pa kar nekaj časa.
Po podatkih iz voznega reda bo ta postanek "kar nekaj časa" reda 1 (eno minuto, reiseauskunft.bahn.d...time=16:10 in na Opčinah, kjer se zamenaj posadka, Italija ima tudi mejno kontrolo celih 15 minut). Malo doseldnosti ne škoduje, sicer sem ti pa že povedal, da ne ločiš manj od več!

Proga Ljublajna-Sežana ni nič dotrajana, ni dolgo kar so se vršila obsežna dela, tako na zgornjem ustroju, kakor na signalizaciji in seveda na elektro napajalnem omrežju. Ne verjami vsemu, kar prebereš od nevednih novinarjev, ki še niso videli vlaka. Seveda pa samo vzdrževanje proge ne prinese krajših voznih časov, bo pač potrebno poseči v žep in zgraditi novo progo, vsaj na nekaterih odsekih, prilagojo sedanjim standardom. Ampak kot rečeno, stalno dobiš ošpice, ko se omeni javna investicija.
In če jaz kaj vem, ta vlak ni v lasti Treni Italia (FS) ampak je v lasti dežele v Furlanija-Juliska krajina, TreniItalia vrši samo prevoz..
matijad sporočil: 106
[FIN-311684]
> [MarijanMacek]
> > [FIN-311684]
> > > [picikato]
> > > Mene pa zanima koliko bo imel ta vlak zamude.
> >
> > Še vedno v mojo očitno trdo bučo ne gre ena ura postanka v Sežani za zamenjavo strojevodje in sprevodnika!!!
>
> Pa si ti prebral vozni red, ali pišeš kar tako na pamet kot ti sicer pristoja!

Voznega reda res nisem prebral, prebral pa sem včeraj na tem portalu: "Vožnja od Ljubljane do Sežane bo zaradi dotrajane proge trajala uro in štirideset, potem bo treba počakati še na menjavo osebja. Do Trsta se bo tako pot zavlekla na skupaj 2.42 minut - to je nekonkurenčno avtomobilom in primerljivo avtobusom". Če ne verjameš preberi sam, pod sliko: tl.finance.si/893830...Trenitalia

Imaš delno prav, saj Sežana še ni Trst, sicer, ne bodo stali v Sežani prav eno uro, bodo pa kar nekaj časa.

Od Sežane do Trsta ima vlak še kakšnih 20 km poti, ker proga napravi precejšen ovinek, okrog Nabrežine.

Strani: 1