Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Za koliko in katere avtomobile bodo podražili strožji okoljski predpisi
Strani: 1
sporočil: 13.528
[alek14]Noro, na kaj vse lahko vpliva zgolj ne-zavajanje potrošnikov.
Mislim, da bo uvedba WLTP sprožila recesijo (kratkotrajno upam) na ravni EU.
Večina proizvajalcev je ukinila skoraj celotno motorno paleto. VW koncern prodaja v srednjem in visokem segmentu le še dva dizla 2.0 s 150 konji in 3.0 z 286 (TDI50) za katere so uspeli s certificiranjem. Skaratka, koncern VAG je prenehal prodajati cirka 90% modelov. Na WWW za modele, ki niso naprodaj priše samo "obrnite se na lokalnega trgovca" kar v prevodu pomeni model ni na voljo.
Meritve WLTP so morale biti pravi šok. Audi Q8 3.0 TDI je prej boastal 150 g/100km sedaj 230 (WLTP) g/100 km (oz. ca. 180 koreliran NEDC).
Take številke so ogromno presenečenje za uprave, ki so vajene toplih stolčkov in excell tabelic s samimi uspehi.
Kot kaže so postali še sami žrtve notranjega fejkanja, kajti še pred meseci je bilo povsod polno študij, da bo razlika med NEDC in WLTP 5%. Sedaj pa 50% in več.
Prodaja/proizvodnja avtov je praktično zastala. Poznalo se bo.
siol.net/novice/svet...iji-222510
sporočil: 1.227
Avtomobilizem se razvija v povsem napačno smer (izuzemam športne in
razvojno testne zadeve):
- elektrika ni tako zelo čisza, kot se govori, še zlasti če upoštevamo tudi pridobivanje nujnih in neizbežnih surovin )ampak ker se to dogaja daleč od naših oči, se nam pač j...).
- zakaj že subvencija za električni avto ali hibrid? Ni je pa za varnejši avto, ki resnično zmanjšuje število nesreč in mrtvih (1 mrtev v EU 1 miljon € posrednih stroškov). Aja, politiki ne znajo celovito gledati na to reč.
- elektrika se že draži na račun avtomobilov, ne prinese pa nadomestka za DMV (v Sloveniji seveda) v obliki trošarine, plačujemo pa tudi gospodinsjki tok višje zaradi avtov in povečanega povpraševanja. Naj si za polnjenje avtom omislijo svoje polnilnice z ločenim števcem, gopodinsjtvo pa pustijo pri miru.
- vezano zaceno elektrike: Slovenske budale bodo spet hitele argumentirati: cena elektrike na svetovnem trgu se je povišala za 50 %!. Kaj pa naša domača proizvodnja? Jo imamo dovolj za svoje lastne poztrebe? Po kakšni ceni jo pridelamo?
- zakaj je že pomembno, da električni avto pospeši v 1,6 sekunde do 100 km na uro? Morda zato, da v križišču uide vozniku, ki je spregedal rdečo luč?
- dokler ne bo rešeno vprašanje polnjenja baterij med samo vožnjo, ali da se baterija napolni v istem času, kot rezervar goriva, je električni avto nesmisel, vsaj za dolge poti.
- posebne obravnave bi morali biti davki, še zlasti tisti za nekakšen luksuz: pred zakonom nismo vsi enaki, kar je temeljno načelo Ustavnega reda: zakaj bogatejši plačajo višji davek (v odstotkih!). Če ga plačajo v istem odstotku od višje vrednosti, razumljivo da plačajo več že samo s tem. Kakšen argument je tu pravičnejšja porazdelitev bremen? Za koga že? Za metadonske in nikotinske odvisnike, ki se sami zastrupljajo in to namerno? Naj si sami krijejo stroške zdravljenja, ne pa računati na solidarno pokrivanje iz žepa nekoliko bogatejših (pa ne sodim mednje, da se razumemo).
Skratka, naša družba, EU, Slovenska pa sploh, je totalno zblojena, kaj je prav in kaj ni, potem so tu še politični lunatiki. ki nas enako kot nekoč Srbi, pošiljajo v tujino. Če se avtomobilizma dodaknem: kaj dela AMZS? Morala bi voditi in ščititi interes članov, voznikov. Pa jih ne. Ravno berem, da je Frankurt prvo mesto v Nemčiji, ki bo starim dizlom prepovedalo vožnjo. A do sedaj so pa lahko prodajali te avte, spodbujali dizle itd.... Če bo šlo tako naprej, se bo spet izmislil in uvedel, da starejši in bolni ljudje, ali pa ne-nemci ne smejo več "voziti" po zemlji. In bodo ustvarili sežigalnice, ki bodo dale električno energijo za električne avte.
Le kdo je ustvaril takega človeka?
- elektrika ni tako zelo čisza, kot se govori, še zlasti če upoštevamo tudi pridobivanje nujnih in neizbežnih surovin )ampak ker se to dogaja daleč od naših oči, se nam pač j...).
- zakaj že subvencija za električni avto ali hibrid? Ni je pa za varnejši avto, ki resnično zmanjšuje število nesreč in mrtvih (1 mrtev v EU 1 miljon € posrednih stroškov). Aja, politiki ne znajo celovito gledati na to reč.
- elektrika se že draži na račun avtomobilov, ne prinese pa nadomestka za DMV (v Sloveniji seveda) v obliki trošarine, plačujemo pa tudi gospodinsjki tok višje zaradi avtov in povečanega povpraševanja. Naj si za polnjenje avtom omislijo svoje polnilnice z ločenim števcem, gopodinsjtvo pa pustijo pri miru.
- vezano zaceno elektrike: Slovenske budale bodo spet hitele argumentirati: cena elektrike na svetovnem trgu se je povišala za 50 %!. Kaj pa naša domača proizvodnja? Jo imamo dovolj za svoje lastne poztrebe? Po kakšni ceni jo pridelamo?
- zakaj je že pomembno, da električni avto pospeši v 1,6 sekunde do 100 km na uro? Morda zato, da v križišču uide vozniku, ki je spregedal rdečo luč?
- dokler ne bo rešeno vprašanje polnjenja baterij med samo vožnjo, ali da se baterija napolni v istem času, kot rezervar goriva, je električni avto nesmisel, vsaj za dolge poti.
- posebne obravnave bi morali biti davki, še zlasti tisti za nekakšen luksuz: pred zakonom nismo vsi enaki, kar je temeljno načelo Ustavnega reda: zakaj bogatejši plačajo višji davek (v odstotkih!). Če ga plačajo v istem odstotku od višje vrednosti, razumljivo da plačajo več že samo s tem. Kakšen argument je tu pravičnejšja porazdelitev bremen? Za koga že? Za metadonske in nikotinske odvisnike, ki se sami zastrupljajo in to namerno? Naj si sami krijejo stroške zdravljenja, ne pa računati na solidarno pokrivanje iz žepa nekoliko bogatejših (pa ne sodim mednje, da se razumemo).
Skratka, naša družba, EU, Slovenska pa sploh, je totalno zblojena, kaj je prav in kaj ni, potem so tu še politični lunatiki. ki nas enako kot nekoč Srbi, pošiljajo v tujino. Če se avtomobilizma dodaknem: kaj dela AMZS? Morala bi voditi in ščititi interes članov, voznikov. Pa jih ne. Ravno berem, da je Frankurt prvo mesto v Nemčiji, ki bo starim dizlom prepovedalo vožnjo. A do sedaj so pa lahko prodajali te avte, spodbujali dizle itd.... Če bo šlo tako naprej, se bo spet izmislil in uvedel, da starejši in bolni ljudje, ali pa ne-nemci ne smejo več "voziti" po zemlji. In bodo ustvarili sežigalnice, ki bodo dale električno energijo za električne avte.
Le kdo je ustvaril takega človeka?
sporočil: 5.775
Tesla Model 3 outsells entire BMW car lineup in August
finance.yahoo.com/m/...ntire.html
In adutim prevarantskim nemckom je posmeh zmrznil.
Glede kar poznam enegetski razvoj v US, bo to tam predstavljalo del trga v US, v nemciji pa zaradi zelene norosti - adijo.
- Gigafactory proizvede POLOVICO vseh akumulatorjev na svetu
- Edini ima fastcharger network
- Ima ocenjeno 4 leta prednosti pred konkurenco - porabi najmanj kobalta od vseh.
Tehnicne stvari vcasih uspejo, tudi ce niso optimalne. Tudi dizel, glede na okolje NI.
Sedaj lahko cakamo samo se da nemci ponovno odkrijejo Ameriko: motor 2l, 100 KM pri 2500 obratih, kompresija 10:1, seveda bencinar. ;))
finance.yahoo.com/m/...ntire.html
In adutim prevarantskim nemckom je posmeh zmrznil.
Glede kar poznam enegetski razvoj v US, bo to tam predstavljalo del trga v US, v nemciji pa zaradi zelene norosti - adijo.
- Gigafactory proizvede POLOVICO vseh akumulatorjev na svetu
- Edini ima fastcharger network
- Ima ocenjeno 4 leta prednosti pred konkurenco - porabi najmanj kobalta od vseh.
Tehnicne stvari vcasih uspejo, tudi ce niso optimalne. Tudi dizel, glede na okolje NI.
Sedaj lahko cakamo samo se da nemci ponovno odkrijejo Ameriko: motor 2l, 100 KM pri 2500 obratih, kompresija 10:1, seveda bencinar. ;))
sporočil: 21.898
"V času zaostrovanja okoljskih predpisov se zdijo primerna rešitev
električni avti."
Ma nemoj? Pri teh cenah?
Dokler se ne bodo cene prepolovile, si pac elektricnega avta ne morem privosciti.
Ma nemoj? Pri teh cenah?
Dokler se ne bodo cene prepolovile, si pac elektricnega avta ne morem privosciti.
sporočil: 48.253
[alek14]To se dogaja tudi sirse, ne samo avtomobilski industriji. Vcasih je kar neprijetno, ko kot zunanji ekspert sodelujes s podjetji in jim moras razlagati, da so dejanske stvari precej slabse kot si je cela firma mislila, magari zaradi internega fejkanja, ali pa zaradi nekompetentnosti.
Meritve WLTP so morale biti pravi šok. Audi Q8 3.0 TDI je prej boastal 150 g/100km sedaj 230 (WLTP) g/100 km (oz. ca. 180 koreliran NEDC).
Take številke so ogromno presenečenje za uprave, ki so vajene toplih stolčkov in excell tabelic s samimi uspehi.
Kot kaže so postali še sami žrtve notranjega fejkanja, kajti še pred meseci je bilo povsod polno študij, da bo razlika med NEDC in WLTP 5%. Sedaj pa 50% in več.
Gre tako za denarni aspekt (koliko stane razvoj tehnologije X recimo) ali pa za performancni aspekt (kako dobro tehnologija X deluje). Vsi so se nalezli te startuparske mentalitete, ko najprej zacnejo s piarjem in reklamo in dizajnom, potem morajo pa inzenirji tisto narediti, pa ce je realisticno, ali ne.
Plus, tudi ce uspejo te motorje pocertificirati, to bo cela stala, kar se tice dolgorocne zanesljivosti, ker ocitno je bilo ali tudi bo narejeno pod pritiskom, ni dolgorocnih studij, itd.
sporočil: 5.775
Ce imas carovnico za komisarja, je VSE mogoce. Tudi negativna
entropija, izkoristki 150% etc.
Njen odgovor: se boste inzenirji kaj spomnili.
Odgovor:jaz spomnim marsikaj, toda stric Carnot in ostala druscina termodinakov me jebejo.
Tile Newagerji enostavno NOCEJO zastopit razliko med novim in nemogocim - omejitve, ki jih postavlja fizika so pac DOKONCNE.
Njen odgovor: se boste inzenirji kaj spomnili.
Odgovor:jaz spomnim marsikaj, toda stric Carnot in ostala druscina termodinakov me jebejo.
Tile Newagerji enostavno NOCEJO zastopit razliko med novim in nemogocim - omejitve, ki jih postavlja fizika so pac DOKONCNE.
sporočil: 5.775
Ma ti POJMA nimas kaj zmore New Age. Pri 100% se izkoristki sele
zacnejo.
Sploh pa reinkarnacije indijancev, kar ona trdno verjame da je.
Po pogovoru s temi ljudmi se samo vprasas: PA KO JE OVDJE LUD????
Dodas se mojstra z "isijasom" in nedojebano Vestagerco in ti je totalno jasno da za EU NI resitve. EU je Freak Show, ne resna druzina drzav. Zal.
Sploh pa reinkarnacije indijancev, kar ona trdno verjame da je.
Po pogovoru s temi ljudmi se samo vprasas: PA KO JE OVDJE LUD????
Dodas se mojstra z "isijasom" in nedojebano Vestagerco in ti je totalno jasno da za EU NI resitve. EU je Freak Show, ne resna druzina drzav. Zal.
Strani: 1