Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[alek14]
Meritve WLTP so morale biti pravi šok. Audi Q8 3.0 TDI je prej boastal 150 g/100km sedaj 230 (WLTP) g/100 km (oz. ca. 180 koreliran NEDC).
Take številke so ogromno presenečenje za uprave, ki so vajene toplih stolčkov in excell tabelic s samimi uspehi.
Kot kaže so postali še sami žrtve notranjega fejkanja, kajti še pred meseci je bilo povsod polno študij, da bo razlika med NEDC in WLTP 5%. Sedaj pa 50% in več.
To se dogaja tudi sirse, ne samo avtomobilski industriji. Vcasih je kar neprijetno, ko kot zunanji ekspert sodelujes s podjetji in jim moras razlagati, da so dejanske stvari precej slabse kot si je cela firma mislila, magari zaradi internega fejkanja, ali pa zaradi nekompetentnosti.

Gre tako za denarni aspekt (koliko stane razvoj tehnologije X recimo) ali pa za performancni aspekt (kako dobro tehnologija X deluje). Vsi so se nalezli te startuparske mentalitete, ko najprej zacnejo s piarjem in reklamo in dizajnom, potem morajo pa inzenirji tisto narediti, pa ce je realisticno, ali ne.

Plus, tudi ce uspejo te motorje pocertificirati, to bo cela stala, kar se tice dolgorocne zanesljivosti, ker ocitno je bilo ali tudi bo narejeno pod pritiskom, ni dolgorocnih studij, itd.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2732688

Strani: 1

PyotrNovak sporočil: 5.775
Ce imas carovnico za komisarja, je VSE mogoce. Tudi negativna entropija, izkoristki 150% etc.
Njen odgovor: se boste inzenirji kaj spomnili.

Odgovor:jaz spomnim marsikaj, toda stric Carnot in ostala druscina termodinakov me jebejo.
Tile Newagerji enostavno NOCEJO zastopit razliko med novim in nemogocim - omejitve, ki jih postavlja fizika so pac DOKONCNE.

Strani: 1