30 min
Najbolj brani članki danes
1 ura
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
2 uri
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
3 ure
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
4 ure
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
4 ure
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
4 ure
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
5 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
5 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
6 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
6 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
6 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
7 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
7 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
8 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
8 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
8 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
9 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
9 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
9 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[alek14]
Meritve WLTP so morale biti pravi šok. Audi Q8 3.0 TDI je prej boastal 150 g/100km sedaj 230 (WLTP) g/100 km (oz. ca. 180 koreliran NEDC).
Take številke so ogromno presenečenje za uprave, ki so vajene toplih stolčkov in excell tabelic s samimi uspehi.
Kot kaže so postali še sami žrtve notranjega fejkanja, kajti še pred meseci je bilo povsod polno študij, da bo razlika med NEDC in WLTP 5%. Sedaj pa 50% in več.
To se dogaja tudi sirse, ne samo avtomobilski industriji. Vcasih je kar neprijetno, ko kot zunanji ekspert sodelujes s podjetji in jim moras razlagati, da so dejanske stvari precej slabse kot si je cela firma mislila, magari zaradi internega fejkanja, ali pa zaradi nekompetentnosti.

Gre tako za denarni aspekt (koliko stane razvoj tehnologije X recimo) ali pa za performancni aspekt (kako dobro tehnologija X deluje). Vsi so se nalezli te startuparske mentalitete, ko najprej zacnejo s piarjem in reklamo in dizajnom, potem morajo pa inzenirji tisto narediti, pa ce je realisticno, ali ne.

Plus, tudi ce uspejo te motorje pocertificirati, to bo cela stala, kar se tice dolgorocne zanesljivosti, ker ocitno je bilo ali tudi bo narejeno pod pritiskom, ni dolgorocnih studij, itd.