Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-187668 sporočil: 5.835
"Pri nas se gradnja potniškega centra Emonika ne premika že deset let, na Finskem pa potniški center gradijo z EU denarjem"
In zakaj EU financira hrvaški most, drugega tira Divača–Koper pa ne? Odgovor na to vprašanje je preprost. Slovenija v zadnjem desetletju in pol ni imela dolgoročne državne politike infrastrukturnih vlaganj.

"EU bo Hrvaški skoraj v celoti nepovratno financirala gradnjo Pelješkega mostu, Sloveniji pa le četrtino naložbe v drugi tir Divača–Koper. Zakaj je Hrvatom uspelo, v Sloveniji pa bomo prisiljeni za gradnjo drugega tira najemati posojila pri mednarodnih bankah in Madžarski?

Kar 2,4 kilometra dolg most, ki bo polotok Pelješac in območje Dubrovnika povezoval z preostalim delom Hrvaške, bo stal 420 milijonov evrov. Kar 85 odstotkov denarja za most, torej 357 milijonov evrov, bo naša južna soseda dobila iz kohezijskega sklada EU.

Slovenija pri svojem paradnem projektu, drugem tiru železniške proge Divača–Koper, nima te sreče. Za projekt, ki je trenutno ocenjen na milijardo evrov, bo od EU dobila le četrtino denarja, približno 250 milijonov evrov." siol.net/posel-danes...-ne-476619