6 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
6 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
7 ur
Najbolj brani članki danes
8 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
8 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
9 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
9 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
9 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
9 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
10 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
11 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
11 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
11 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
11 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
11 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
12 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
12 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
13 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
13 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
13 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

vrac sporočil: 11.068
Se strinjam. Tudi mnenje javnosti, da so bile slovenske avtoceste trikrat preplačane seveda ne drži. Ker kar se je poleg teh še zgradilo, so bile še poceni. Če bi pa AC križ gradili koncesionarji, bi pa bila cestnina za povprečnega uporabanika nekajkrat višja od plačila vinjete. Vendar tega dejstva kritiki projekta ne čujejo radi.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2731626

Strani: 1

abrame sporočil: 1.628
Trikrat ne, dvakrat pa gotovo. Ob trasi kjer živim, sta se paralelno z gradnjo avtocestne infrastrukture zdradili dve nedstandardni stanovanjski hiši na enak način, kot mačkova vila ob Cankarjevem domu.

Še nepomemben detajl ob vsem tem je dejstvo, da je bila vila ki jo je revolucionar takoj po vojni nacionaliziral in ni bila moteča za CD tedaj momogrede podrta in je tovarišu revolucionarju "siromaku" pripadlo primerno nadomestilo, zgrajeno na na novo delno podržavlenih parcelah štirih mejašev kjer danes deluje Veleposlaništvo Republike Italije.

Strani: 1