Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2730566] 28.08.18 14:10
Odgovori   +    0
Zakaj na vlakih (tovornih in potniških), ki vozijo po slovenskih progah, strojevodje in sprevodniki morajo biti osebe zaposlene na slovenskih železnicah? To je podobno, kot če bi na letalih, ki stopijo v slovenski zračni prostor nekje v zraku na 10 kilometrov menjali tuje pilote in stevardese s slovenskimi!!!???
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2730605] 28.08.18 16:38 · odgovor na: anon-317028 (#2730566)
Odgovori   +    1
Problem je sporazumevanje v letalstvu je urejeno na zeleznici pa se nekaj casa ne bo.
In vlaki za Trst niso liberalizacija tega pri nas se dolgo ne bo ce sploh v polnem pomenu.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2730681] 29.08.18 07:57 · odgovor na: anon-61428 (#2730605)
Odgovori   +    0
[Inside]
Problem je sporazumevanje v letalstvu je urejeno na zeleznici pa se nekaj casa ne bo.
In vlaki za Trst niso liberalizacija tega pri nas se dolgo ne bo ce sploh v polnem pomenu.
V letalstvu je obvezno sporazumevanje v angleščini, torej vsi strojevodje v Evropi bi morali obvladati angleščino, lahko tudi nemščino ali francoščino.
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2730755] 29.08.18 11:17 · odgovor na: anon-317028 (#2730681)
Odgovori   +    0
[FIN-311684]
> [Inside]
> Problem je sporazumevanje v letalstvu je urejeno na zeleznici pa se nekaj casa ne bo.
> In vlaki za Trst niso liberalizacija tega pri nas se dolgo ne bo ce sploh v polnem pomenu.

V letalstvu je obvezno sporazumevanje v angleščini, torej vsi strojevodje v Evropi bi morali obvladati angleščino, lahko tudi nemščino ali francoščino.
Vem vendar tam je samo 2 kontrolna stolpa in pilot ter enotna pravila SMS. Železnica pa je kup prometnikov, dispečerjev,... v igri vsi še dolgo ne bodo znali angleško, vse različno predpisi, jeziki in kup ljudi ki brani stanje kot je.

Strani: 1