16 min
Električna (moto)mobilnost pri BMW ima nov, a drag obraz
45 min
GEN-I v novo izdajo zelenih obveznic: kakšni so njegovi finančni načrti 1
1 ura
Mercedes s prenovo razreda G še izboljšal in olajšal terensko vožnjo
1 ura
Odstopil šef T-2 1
1 ura
Tako se dela posel v kmetijstvu (PRO)
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Odškodninska odgovornost bank pri kibernetskih napadih in drugih neodobrenih plačilih
3 ure
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje 3
4 ure
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice 1
5 ur
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
5 ur
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
5 ur
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
5 ur
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
6 ur
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
6 ur
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
6 ur
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
8 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
11 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
11 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
17 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.867
[sopranos]
No, če se že gremo celostni pristop k načrtovanju prometa, bi jaz dodal naslednje:

Ima veliko pametnih predlogov in razmišljanj.

Vsaj 100-200.000 ljudi bi se preselilo v Ljubljano, če bi bila v Ljubljani cenovno dostopna stanovanja. V naslednjem koraku pa še več. Ker tako pač ekonomija deluje, da se zadeve koncetrirajo. Urbanistična zasnova Ljubljane je ključna za celo Slovenijo.

Največ kar lahko naredimo proti popolni centralizaciji je, če bi vzpostavili še nekaj manjših regionalnih središč in nato ta središča dobro prometno povezali z Ljubljano in med sabo tam, kjer se to ekonomično da.

Graditi predore in hitre ceste do majhnih zaselkov, ki so na zelo omejenem geografskem prostoru (ozkih dolinah in grapah) ni ekonomsko smiselno.

Če iz Gorenjske proti Primorski na ljubljanskem obroču narediš priključek tako, da se morajo avti iz dveh pasov stisniti na enega, potem drugega kot gneče in zastojev ne moreš pričakovati. Zato bi tam z razširitvijo tega razcepa dosegli bistveno bolj tekoč promet.

Ja, na železniškem prometu bi se lahko naredilo več, to je res. Ampak spet, če bi recimo imeli povezavo med Mariborom in Koprom ter postaje zgolj v Celju in Ljubljani, potem bi lahko imeli bistveno krajše potovalne čase vlakov. Malo bi še posodobili proge, da bi se dosegale višje hitrosti in kar naenkrat bi bil vlak konkurenčen. Pri slovenskih železnicah je tudi problem tega, da je imel leta in leta preveč zaposlenih. Če se ne motim so bili na neki točki blizu cifri 20.000. Z manj ljudmi in boljšo organizacijo bo tudi več ostalo za vlaganje v železnice. Je pa seveda to, ko imamo neka namenska sredstva za nekaj, nato pa jih porabimo za čisto nekaj drugega, popolni kretenizem.

Tudi v Švici, Avstriji, Nemčiji in po celem svetu se odročni, majhni kraji praznijo. Vse se koncentrira v mestih. Recimo v Avstriji imajo najmanj avtomobilov na Dunaju, ker je veliko mesto, ima avtobuse, tramvaje, podzemno, taksije, souporabo vozil itd. Imajo veliko uporabnikov, razmeroma nizke stroške, pa morajo vseeno zadeve subvencionirati, da se pokrijejo. Manjša kot so mesta bolj narašča uporaba osebnih vozil.

Če za konec dodam še eno tako hecno zadevo. Ko sem se po Amsterdamu vozil s kolesom, je bila kolesarska steza ravna, brez nekih klančin. Pri nas pa se kolesarske steze in pločnike gradi tako, da jih na koncu kolesarji ne uporabljajo in se raje gužvajo na cesti. In tako po eni strani ovirajo pretočnost motornega prometa, po drugi pa ogrožajo svoja življenja. In za pločnike in kolesarske steza namenimo milijone EUR vsako leto. Ampak take imamo predpise in tako se gradi. Četudi je neuporabno.
... evo, in potem na totem forumu splusarijo diametralno nasprotno forum.finance.si/?m=...017&single mnenje o isti stvari ... khmm, če zdaj pozabim, da z davkoplačevalskim denarjem isti plusatorji na totem forumu ne bi plačali nič (= drugi tir), ker morajo predore v vsako vukojebino (= povezava Gorenjske in Posočja) v nacionalnem interesu očitno narediti tujci, ki potem uporabe seveda ne smejo kasirati, ker plusatorji na totem forumu - kot sem že povedal - iz svojega žepa nočejo plačati nič, kar takoj ne morejo stlačiti v svoj žep ... eh, jebiga ...