16 min
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
1 ura
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
1 ura
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
1 ura
DZU-ji vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
2 uri
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
2 uri
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
3 ure
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
3 ure
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
3 ure
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
3 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
4 ure
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
4 ure
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
4 ure
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
5 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti
6 ur
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
6 ur
Sedež združene NKBM in SKB bo v Ljubljani; Se bo izpraznila še ena velika bančna stavba v prestolnici? 1
6 ur
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu? (Oglas)
7 ur
Citroën razkriva sedemsedežni SUV C3 aircross
7 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-234941 sporočil: 64
[kzupanc]
> []
> Se ne strinjam, da ravno veje razum iz njega, ampak prej romanticizem.
>
> Ljubljana potrebuje 3. pas okoli svojega obroča, in to takoj, ne jutri, seveda pa ne za 800 mio eur. Po moje se ga da narediti za pol manj.
>
> Še enkrat: Ali potrebujemo 3 pasovni obroč okoli LJ? Da in da. Kdor to problematizira, nima pojma o realnosti in prometu, niti o trendih, ampak "lapa" o tem, kaj bi bilo prav. Se ne čudim, če je iz filofaksa.
>
> (Tripasovnica pa se mora izteči v dvopasovnico 1 km iz obroča ven.)
>
> O podhranjenosti javnega prometa , itd, pa vsi vemo, da tukaj ponudba šepa in ni potrebno, da nam "odpredava" profesor, To vsi vemo, saj nismo ljudje glupi. Ali se splača? To pa naj nam, kdo z izračuni obrazloži. Ali je zmožen tega profesor?

Dobro no. Jaz sem podprl to razmišljanje kljub temu, da se dnevno vozim pa LJ obroču in se 3. pas tudi meni zdi nujen. Zdi se mi potrebna tudi modern ahitra cesta tipa avtoceste proti Koroški. Ampak v intervjuju je toliko pametnega razmišljanja, da to prevlada. Recimo v nedeljo smo bili na Vršiču. Že kar sramota je, da za promet med Kranjsko Goro in Bovcem ni predora.
Ko razvijaš prometno infrastrukturo tako, da bi gradil nekaj kar potrebujemo "takoj, ne jutri... " je jasno, da je glavna politika in ne stroka. Načrtovanje se konča pri naslednjih volitvah. Posledica so pokurjene milijarde za majhen izplen, ki zadovolji potrebe majhnega števila uporabnikov slovenske prometne infrastrukture. Večinoma na škodo drugih.