3 ure
Najbolj brani članki danes
4 ure
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
5 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
6 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
7 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
7 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
7 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
7 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
8 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
9 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
9 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
9 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
10 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
10 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
11 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
11 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
11 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
11 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
12 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
12 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

kzupanc sporočil: 10.519
[]
Se ne strinjam, da ravno veje razum iz njega, ampak prej romanticizem.

Ljubljana potrebuje 3. pas okoli svojega obroča, in to takoj, ne jutri, seveda pa ne za 800 mio eur. Po moje se ga da narediti za pol manj.

Še enkrat: Ali potrebujemo 3 pasovni obroč okoli LJ? Da in da. Kdor to problematizira, nima pojma o realnosti in prometu, niti o trendih, ampak "lapa" o tem, kaj bi bilo prav. Se ne čudim, če je iz filofaksa.

(Tripasovnica pa se mora izteči v dvopasovnico 1 km iz obroča ven.)

O podhranjenosti javnega prometa , itd, pa vsi vemo, da tukaj ponudba šepa in ni potrebno, da nam "odpredava" profesor, To vsi vemo, saj nismo ljudje glupi. Ali se splača? To pa naj nam, kdo z izračuni obrazloži. Ali je zmožen tega profesor?
Dobro no. Jaz sem podprl to razmišljanje kljub temu, da se dnevno vozim pa LJ obroču in se 3. pas tudi meni zdi nujen. Zdi se mi potrebna tudi modern ahitra cesta tipa avtoceste proti Koroški. Ampak v intervjuju je toliko pametnega razmišljanja, da to prevlada. Recimo v nedeljo smo bili na Vršiču. Že kar sramota je, da za promet med Kranjsko Goro in Bovcem ni predora.