Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Slovenci premalo hipsterski za ponyje

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

vrac sporočil: 11.068
Zadnja sprememba: vrac 15.08.2018 12:48
Ideja oživitve blagovne zname Pony seveda ni bila napačna. Nikakor pa ni bilo dobro, da je projekt prevzelo Gorenje, ki je znano po proizvodnji gospodinjskih aparatov, niti pod razno pa Gorenja trg ne povezuje s prozvodnjo koles.

Seveda je tudi javnost dobro vedela, da se kolo ne proizvaja v Sloveniji, da gre za poceni izdelek narejen na Kitajskem, z nalepko blagovne znamke Gorenje. In ker je bila cena tudi konkretno visoka, projekt seveda ni mogel biti uspešen. Primerjava obujanja blagovne znamke Pony kolesa s
s volkswagnovim Hroščem ali Minijem BMW-ja je pa prej bolana šala kot resna izjava.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2728391

Strani: 1

anon-116402 sporočil: 4.340
[Glavni forum] Tema: Slovenci premalo hipsterski za ponyje
[#2728397] 15.08.18 13:05 · odgovor na: vrac (#2728391)
Odgovori   +    6
Saj tako ali tako večino koles proizvedejo na Kitejskem (nižji cenovni razred) in na Tajvanu (višji cenovni razred), nekaj pa tudi v Evropi v manj razvitih državah (Bolgarija). Rog bi lahko bila lokalna blagovna znamka, ki bi na obstoječe dizajne OEM proizvajalcev dal svojo znamko, svojo barvno shemo in potem ta kolesa distribuiral po razumni ceni na lokalnem trgu. Mogoče bi se izšlo, čeprav je Slovenija precej majhen trg. Da pa gredo sami nekaj razvijati, se pa ne more iziti. Sploh pa obujanje ponija - to je tako, kot bi obujali jugota. Radi smo ga imeli, ker nam kaj boljšega ni bilo dostopno, smo pa vedeli, da obstaja.
pobalin sporočil: 14.456
[Glavni forum] Tema: Slovenci premalo hipsterski za ponyje
[#2728701] 16.08.18 17:12 · odgovor na: vrac (#2728391)
Odgovori   +    0
[vrac]
Seveda je tudi javnost dobro vedela, da se kolo ne proizvaja v Sloveniji, da gre za poceni izdelek narejen na Kitajskem, z nalepko blagovne znamke Gorenje. In ker je bila cena tudi konkretno visoka, projekt seveda ni mogel biti uspešen.
Si tega Ponyja videl v živo, ga malo otipal ali se peljal z njim? Meni se ni zdel kot "poceni izdelek narejen na Kitajskem". Nič bolj kot večina biciklov na našem trgu. Cena je bila problem. Tiste v Mercatorjevi akciji so menda precej hitro razprodali.
Primerjava obujanja blagovne znamke Pony kolesa s volkswagnovim Hroščem ali Minijem BMW-ja je pa prej bolana šala kot resna izjava.
Zakaj?

Strani: 1