Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[najobj]
> [MarijanMacek]
> > [najobj]
> > > [MarijanMacek]

P.S.: ne moti me obnovitev voznega parka, moti me red velikosti naročila, ki je 2,3 kratnik celotne švicarske investicije v proizvodnjo dvonadstropnih vlakov in samo zato sem se javil ... aja, s kom bi se z lokalnim potniškim prometom poenotili in zakaj, če pa so vsi našteti proizvajalci tudi (vzhodno) evropski ? ...
Eno je investicija v proizvodnjo, drugo pa vrednost proizvodnje. Kja več pa naj pove kakšen ekonomist. Kolikor mi je poznano so od leta 2008 do sedaj pridobili naročila za preko 125 garnitur (614 vagonov) vlakov KISS, kupili so jih tudi Azerbajdžan, Gruzija, Rusija, Madžarska..... Same bogate države.
Ko te moti cena 170 M€ ti zaupam, da je Caltrains v CA kupil leta 2016 16 (6 členskihh, naše 3 členske) garnitur KISS za 551M$.
Očevidno se dobro prodajajo, če so potrebne nove investicije v prozvodnjo. Poleg tega so v naročilu tudi vlaki FLIRT in FLIRT DMU. Počasi se boš pač moral sprijazniti, da prevoznik s 30-50 let starimi osnovnimi sredstvi ne more biti konkurenčen. Če te moti cena, začni akcijo za ukinitev dragega(?) železniškega prevoza. Mogoče ti bo uspelo, upam pa da NE!.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2728086

Strani: 1

najobj sporočil: 31.870
Zadnja sprememba: najobj 13.08.2018 13:38
[MarijanMacek]
> [najobj]
> > [MarijanMacek]
> > > [najobj]
> > > > [MarijanMacek]
......
>
> P.S.: ne moti me obnovitev voznega parka, moti me red velikosti naročila, ki je 2,3 kratnik celotne švicarske investicije v proizvodnjo dvonadstropnih vlakov in samo zato sem se javil ... aja, s kom bi se z lokalnim potniškim prometom poenotili in zakaj, če pa so vsi našteti proizvajalci tudi (vzhodno) evropski ? ...
Eno je investicija v proizvodnjo, drugo pa vrednost proizvodnje. Kja več pa naj pove kakšen ekonomist. Kolikor mi je poznano so od leta 2008 do sedaj pridobili naročila za preko 125 garnitur (614 vagonov) vlakov KISS, kupili so jih tudi Azerbajdžan, Gruzija, Rusija, Madžarska..... Same bogate države.
Ko te moti cena 170 M€ ti zaupam, da je Caltrains v CA kupil leta 2016 16 (6 členskihh, naše 3 členske) garnitur KISS za 551M$.
Očevidno se dobro prodajajo, če so potrebne nove investicije v prozvodnjo. Poleg tega so v naročilu tudi vlaki FLIRT in FLIRT DMU. Počasi se boš pač moral sprijazniti, da prevoznik s 30-50 let starimi osnovnimi sredstvi ne more biti konkurenčen. Če te moti cena, začni akcijo za ukinitev dragega(?) železniškega prevoza. Mogoče ti bo uspelo, upam pa da NE!.
... eh, da Švicarji svoje vlake dobro prodajajo, jaz zelo dobro razumem, ne razumem pa - sem pač gradualist, jebiga - zakaj bi mi svoje vlake morali obnoviti naenkrat, ko sploh ne vemo dobro, koliko bomo vse nove vlake rabili ... khmm, če zdaj pozabim, da smo z obnovo čakali 30-50 let in razen pri udobju ni bilo glih neke škode in če pozabim, komu bi SŽ v lokalnem prometu morale konkurirat, da se zdaj z novimi vlaki za 170 milijonov evrov v enem kosu tako mudi ... jebiga, kdor se vozi z vlaki, ker se mora, se itak vozi, kdor pa se ne, ker se ne rabi oziroma se zaradi neugodnega voznega reda in oddaljenosti postaj ne more voziti lastnemu avtomobilu enakovredno, pa se tudi z novimi ne bo ...

P.S.: ne skrbi za mene, ker jaz nisem Državljan Vili, da bi se namesto SDS za njihov denar na TV smešil s tožbami proti državi ...

Strani: 1