Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[najobj]
> [MarijanMacek]
> 2. Skratka, samo blebetanje, pa še vlaka nisi videl!

> > ... ....
... OK, mogoče res noben od naročenih vlakov nima nobenih atributov luksuza, imajo pa naročeni vlaki luksuzno ceno, ker 170 milijonov evrov ni glih skromna cifra, sploh ker je to kar 2,3 kratnik celotne švicarske investicije v proizvodnjo(!) dvonadstropnih vlakov in Švicarji vlakov verjetno ne bodo delali samo za nas ...
Cenejših vlakov na trgu NI! Bil je javen razpis in Stadler je edini ponudil vsa potrebna vozila. Lahko bi se našlo mogoče kaj vzhodnega (ŠKODA, PESA, KONČAR,tudi Stadler je narejen na Poljskem), a noben proizvajalec ni mogel ponudi vseh predpisanih vlakov. Poenotenje voznega parka ima pa nemalo vpliva na ceno vzdrževanja, saj si vlaki delijo enake IGBT module, imajo v glavnem enake podstavke, etc....
P.S.: ker si stručko za vlake, boš komot izračunal, kdaj se bo investicija povrnila, pa napiši nekaj tudi o tem, namesto da pišeš o meni, ker tudi jaz ne pišem o tebi, ampak pišem o 170 milijonov evrov davkoplačevalskega denarja, ker so SŽ pač v državni lasti ...
Če hočemo biti primerljivi z Evropo moramo pač investirati v javni promet. In mislim, da pri javnem prometu ni najvažnejše (vsekakor je potrebno tudi razmišljanje v to smer) vprašanje, kdaj se bo denar povrnil. JP ima mnogo vplivov, ki se jih težko kvatificira. Ti boš sicer mnenja, da ni potreben, ker se pač voziš v svoji škatli, toda pomni, kmalu bo prišel čas, ko boš naletel na številne ovire pri vstopu v kakšno večje mesto. Jew lepo rekel mestni arhitekt (mislim da dunajski), avtomobiloistom je pač potrebno priskutiti vožnjo... A ti misliš, da se avstrijci vozijo z vlaki iz ljubezni do vlakov. Sam sem nekoč hitro ugotovil, kako drag špas je iti v središče mesta. Me je nekaj urno parikranje stalo skoraj toliko kot karta Lj-Dunaj.
Sicer sem se pa včeraj vrnil iz V Slovaške, ne boš verjel, kako je tam razvit javni promet, avtobusi in vlaki. In v zadnjih dobrih 10 letih odkar sem tam bil zadnjič so modernizirali 250 km proge Bratislava Košice (skoraj do Žiline) in to precej drugače kot se dela pri nas, novi odseki, novi tuneli, mostovi. pri ans se pa prepiramo do onemoglosti o 29 km proge.... Gre vseskozi 160 km/h in začuda nobenega nivojskega prehoda, potencial za dvig na 200 km/h. In vozni park posodabljajo, ne boš verjel, v okolici večjih mest se vozijo celo z dvonadstropnimi vlaki, ki tebe tako motijo. Pa je SVK država s precej nižjim BDP na glavo kot Slovenija.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2728067

Strani: 1

najobj sporočil: 31.909
Zadnja sprememba: najobj 13.08.2018 10:09
[MarijanMacek]
> [najobj]
> > [MarijanMacek]
> > 2. Skratka, samo blebetanje, pa še vlaka nisi videl!
> ... OK, mogoče res noben od naročenih vlakov nima nobenih atributov luksuza, imajo pa naročeni vlaki luksuzno ceno, ker 170 milijonov evrov ni glih skromna cifra, sploh ker je to kar 2,3 kratnik celotne švicarske investicije v proizvodnjo(!) dvonadstropnih vlakov in Švicarji vlakov verjetno ne bodo delali samo za nas ...
>

Cenejših vlakov na trgu NI! Bil je javen razpis in Stadler je edini ponudil vsa potrebna vozila. Lahko bi se našlo mogoče kaj vzhodnega (ŠKODA, PESA, KONČAR,tudi Stadler je narejen na Poljskem), a noben proizvajalec ni mogel ponudi vseh predpisanih vlakov. Poenotenje voznega parka ima pa nemalo vpliva na ceno vzdrževanja, saj si vlaki delijo enake IGBT module, imajo v glavnem enake podstavke, etc....

> P.S.: ker si stručko za vlake, boš komot izračunal, kdaj se bo investicija povrnila, pa napiši nekaj tudi o tem, namesto da pišeš o meni, ker tudi jaz ne pišem o tebi, ampak pišem o 170 milijonov evrov davkoplačevalskega denarja, ker so SŽ pač v državni lasti ...

Če hočemo biti primerljivi z Evropo moramo pač investirati v javni promet. In mislim, da pri javnem prometu ni najvažnejše (vsekakor je potrebno tudi razmišljanje v to smer) vprašanje, kdaj se bo denar povrnil. JP ima mnogo vplivov, ki se jih težko kvatificira. Ti boš sicer mnenja, da ni potreben, ker se pač voziš v svoji škatli, toda pomni, kmalu bo prišel čas, ko boš naletel na številne ovire pri vstopu v kakšno večje mesto. Jew lepo rekel mestni arhitekt (mislim da dunajski), avtomobiloistom je pač potrebno priskutiti vožnjo... A ti misliš, da se avstrijci vozijo z vlaki iz ljubezni do vlakov. Sam sem nekoč hitro ugotovil, kako drag špas je iti v središče mesta. Me je nekaj urno parikranje stalo skoraj toliko kot karta Lj-Dunaj.
Sicer sem se pa včeraj vrnil iz V Slovaške, ne boš verjel, kako je tam razvit javni promet, avtobusi in vlaki. In v zadnjih dobrih 10 letih odkar sem tam bil zadnjič so modernizirali 250 km proge Bratislava Košice (skoraj do Žiline) in to precej drugače kot se dela pri nas, novi odseki, novi tuneli, mostovi. pri ans se pa prepiramo do onemoglosti o 29 km proge.... Gre vseskozi 160 km/h in začuda nobenega nivojskega prehoda, potencial za dvig na 200 km/h. In vozni park posodabljajo, ne boš verjel, v okolici večjih mest se vozijo celo z dvonadstropnimi vlaki, ki tebe tako motijo. Pa je SVK država s precej nižjim BDP na glavo kot Slovenija.
... čuj, tukaj forum.finance.si/?m=...099&single sem jaz na koncu posta zelo podobno napisal, ampak si ti na tisto "Marijo Terezijo" navalil ko mutavi na telefon in sva se potem samo še o njej pogovarjala ...

P.S.: ne moti me obnovitev voznega parka, moti me red velikosti naročila, ki je 2,3 kratnik celotne švicarske investicije v proizvodnjo dvonadstropnih vlakov in samo zato sem se javil ... aja, s kom bi se z lokalnim potniškim prometom poenotili in zakaj, če pa so vsi našteti proizvajalci tudi (vzhodno) evropski ? ...

Strani: 1