Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.869
Zadnja sprememba: najobj 06.08.2018 10:04
[MarijanMacek]
2. Skratka, samo blebetanje, pa še vlaka nisi videl!
> ... OK, jaz sem običajni forumski debati (= nakladanju) primerno površen, ti pa si za običajno forumsko debato preveč natančen (= pikolovski) za moj okus, pa vendar če si že tako natančen (= pikolovski), jaz nisem nikjer napisal, da je bila Marija Terezija cesarica Avstro-Ogrske, ampak sem napisal, da je bila naša cesarica ...
>
> P.S.: kot sem napisal v prvem postu - vlaki glih niso moje področje - se s svojim nepoznavanjem vlakov mogoče smešim, vsekakor pa še vedno zelo dvomim, da se nakup 26 novih potniških vlakov za približno 170 milijonov (= 2,3 kratnik švicarske investicije v proizvodnjo(!) dvonadstropnih vlakov) evrov splača, kaj šele da je nujen ... khmm, ker tukaj ni v špilu vožnja z vlaki JA ali NE kot pri drugem tiru - niti tam pravzaprav ni - ampak je v špilu - za boljšo ilustracijo - vožnja z najnovejšimi Mercedesi ali rabljenimi Golfi ... alzo, če skrajšam, ti misliš, da smo Slovenci dovolj bogati za najnovejše Mercedese, jaz pač ne in to je bistvo tote zgodbe, ne pa kdaj se je rodila Marija Terezija ali kako se ljudje gužvajo pred vlakom, ko se namesto v dva hočejo stlačit samo v enega ...
Se trudiš in trudiš, da bi se smešil. Če hočeš imeti potniški promet (s čemerkoli) moraš pač vsake toliko obnoviti floto vozil. In ne mi govoriti o novih mercedesih in rabljenih golfih. Javni promet zganjati z +40 let starimi voznimi sredstvi je rahlo neodgovorno. In noben od naročenih vlakov nima nobenih atributov luksuza, so običanji vlaki, kakor se dandanes uporabljajo širom Evrope in so namenjeni primestnemu in regionalnemu prometu.
... OK, mogoče res noben od naročenih vlakov nima nobenih atributov luksuza, imajo pa naročeni vlaki luksuzno ceno, ker 170 milijonov evrov ni glih skromna cifra, sploh ker je to kar 2,3 kratnik celotne švicarske investicije v proizvodnjo(!) dvonadstropnih vlakov in Švicarji vlakov verjetno ne bodo delali samo za nas ...

P.S.: ker si stručko za vlake, boš komot izračunal, kdaj se bo investicija povrnila, pa napiši nekaj tudi o tem, namesto da pišeš o meni, ker tudi jaz ne pišem o tebi, ampak pišem o 170 milijonov evrov davkoplačevalskega denarja, ker so SŽ pač v državni lasti ...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2726940

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[najobj]
> [MarijanMacek]
> 2. Skratka, samo blebetanje, pa še vlaka nisi videl!

> > ... ....
... OK, mogoče res noben od naročenih vlakov nima nobenih atributov luksuza, imajo pa naročeni vlaki luksuzno ceno, ker 170 milijonov evrov ni glih skromna cifra, sploh ker je to kar 2,3 kratnik celotne švicarske investicije v proizvodnjo(!) dvonadstropnih vlakov in Švicarji vlakov verjetno ne bodo delali samo za nas ...
Cenejših vlakov na trgu NI! Bil je javen razpis in Stadler je edini ponudil vsa potrebna vozila. Lahko bi se našlo mogoče kaj vzhodnega (ŠKODA, PESA, KONČAR,tudi Stadler je narejen na Poljskem), a noben proizvajalec ni mogel ponudi vseh predpisanih vlakov. Poenotenje voznega parka ima pa nemalo vpliva na ceno vzdrževanja, saj si vlaki delijo enake IGBT module, imajo v glavnem enake podstavke, etc....
P.S.: ker si stručko za vlake, boš komot izračunal, kdaj se bo investicija povrnila, pa napiši nekaj tudi o tem, namesto da pišeš o meni, ker tudi jaz ne pišem o tebi, ampak pišem o 170 milijonov evrov davkoplačevalskega denarja, ker so SŽ pač v državni lasti ...
Če hočemo biti primerljivi z Evropo moramo pač investirati v javni promet. In mislim, da pri javnem prometu ni najvažnejše (vsekakor je potrebno tudi razmišljanje v to smer) vprašanje, kdaj se bo denar povrnil. JP ima mnogo vplivov, ki se jih težko kvatificira. Ti boš sicer mnenja, da ni potreben, ker se pač voziš v svoji škatli, toda pomni, kmalu bo prišel čas, ko boš naletel na številne ovire pri vstopu v kakšno večje mesto. Jew lepo rekel mestni arhitekt (mislim da dunajski), avtomobiloistom je pač potrebno priskutiti vožnjo... A ti misliš, da se avstrijci vozijo z vlaki iz ljubezni do vlakov. Sam sem nekoč hitro ugotovil, kako drag špas je iti v središče mesta. Me je nekaj urno parikranje stalo skoraj toliko kot karta Lj-Dunaj.
Sicer sem se pa včeraj vrnil iz V Slovaške, ne boš verjel, kako je tam razvit javni promet, avtobusi in vlaki. In v zadnjih dobrih 10 letih odkar sem tam bil zadnjič so modernizirali 250 km proge Bratislava Košice (skoraj do Žiline) in to precej drugače kot se dela pri nas, novi odseki, novi tuneli, mostovi. pri ans se pa prepiramo do onemoglosti o 29 km proge.... Gre vseskozi 160 km/h in začuda nobenega nivojskega prehoda, potencial za dvig na 200 km/h. In vozni park posodabljajo, ne boš verjel, v okolici večjih mest se vozijo celo z dvonadstropnimi vlaki, ki tebe tako motijo. Pa je SVK država s precej nižjim BDP na glavo kot Slovenija.

Strani: 1