Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Zakaj bi vozilo vzdrževali “pod kozolcem”?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-180464 sporočil: 4.080
Po dolgoletnih izkušnjah gre razvoj servisov takole.
Uradni servis je ponavadi večja ustanova in rabi veliko ljudi, ki jih po naših manirah plačuje dokaj slabo. Zaposleni se tam izučijo in boljši kmalu dojamejo, da kot bi kot sam svoj gospod lahko živeli neprimerno bolje. Zato gredo od pooblaščenca stran in ustanovijo svoj manjši s.p. ali d.o.o.

Končni rezultat ponavadi je, da na pooblaščencih ostane kup nesposobnežev, tile servisi "pod kozolci" so pa velikokrat stručkoti. Hkrati niso zavezani k uporabi originalnih rezervnih delov, ki so pogosto isti z le drugim napisom in višjo ceno.

Nazadnje sem imel en problem z DPF filtrom. Na pooblaščenem servisu do mi zadevo zašušmarili z nekimi spreji in dejali, da se pač tega ne menja, saj je cena novega (se drži skupaj s katalizatorjem) 6500 evrov. Če že, zadevo enostavno prevrtajo in preprogramirajo, da ne teži z lučkami po armaturki.
Servis pod kozolcem mi je vgradil novega kompatibilca za 700 evrov. Še izbiral sem lahko proizvajalca in izvedbo.
Avto spet dela kot urca in to brez da bi se za mano črno kadilo.