13 min
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
28 min
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
57 min
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
1 ura
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
2 uri
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
2 uri
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
2 uri
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
3 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
3 ure
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
3 ure
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
3 ure
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
3 ure
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
4 ure
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti
5 ur
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
5 ur
Sedež združene NKBM in SKB bo v Ljubljani; Se bo izpraznila še ena velika bančna stavba v prestolnici? 1
6 ur
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu? (Oglas)
6 ur
Citroën razkriva sedemsedežni SUV C3 aircross
6 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani
7 ur
Praznik narave v Izoli
7 ur
Izrael raketiral Iran, nafta skočila na 90 dolarjev 9

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Zakaj bi vozilo vzdrževali “pod kozolcem”?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

moon sporočil: 1.623
[Avto] Tema: Zakaj bi vozilo vzdrževali “pod kozolcem”?
[#2726827] 05.08.18 10:00 · odgovor na: anon-1445 (#2726825)
Odgovori   +    1
[aleksander]
Meni je ravno pooblaščen servis povzročil največ problemov. Dokler so bili potrebni samo mali servisi, so me samo lupili. Ko pa so se pričele razne male napake, pa se je izkazala njihova nesposobnost. Menjavanje nepotrebnih elementov, slabo opravljena dela, večkratni prihodi na servis zaradi nesposobnosti ugotavljanja napak, slabo - šlampasto opravljena dela itd. skratka , ne hvala uradnim servisom. Izberem tistega, za katerega ugotovim, da dela opravi dobro in normalno zaračuna.
Enako... pri meni se je sodelovanje z njimi (uradnimi) koncalo, ko so mi pri 50.000 km hoteli zamenjati sprednje diske in kompletne zavorne ploscice (spredaj + zadaj)..