3 ure
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
4 ure
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
4 ure
Najbolj brani članki danes
5 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
6 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
7 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
7 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
7 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
7 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
7 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
8 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
8 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
8 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
8 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
9 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
9 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
10 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
10 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
11 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
11 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-43949 sporočil: 4.362
[MarijanMacek]
> [mutla]
> Pojma nimam o gradbeništvu - je pa tole zanimivo branje: sl.wikipedia.org/wik...BEeleznica
> Morda bi v arhivih na Dunaju našli še kaj bolj konkretnega. Seveda se malce norčujem, ampak je žalostno kaj vse so zmogli zgraditi pred približno 170 leti. In še bolj žalostno, da po teh trasah še danes vozijo vlaki. Kot kaže smo v Sloveniji gradnjo drugega tira dvignili na nivo kvantne mehanike.

In če bi kaj poznal zgodovino gradnje železnic bi vedel, da najdaljšia viadukt na Južni železnici ni zdržal več kot 20 let. danes imamo tam najdaljši nasip... Primerek v Borovnici je bil zgaga od vsega začetka, dokler se ga niso med 2. SV milostno usmilili eni in drugi rušitelji, saj so čezenj vozili s sanjskimi 5 km/h. Pa je še en viadukt v Zbelovem, ki tudi ni zdržal 20 let..... Zgodovina na take malenkosti kar pozabi, nekritični navdušenci pa hvalijo gradnje v času FJ..... in vse to je na razdalji 150 km! Torej je kar prav, da se je grtadnja poštenega tira spremenila v neke vrsto kvantne mehanike. Ampak kaj ko raja tega ne razume!

O, še kako raja razume! Ko postane borih dvajset kilometrov tira kvantno-finančna dvojica milijard naokoli frčečih evrčkov, raja pa potem plačuje in plačuje...