3 ure
Najbolj brani članki danes
4 ure
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
5 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
6 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
6 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
6 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
7 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
7 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
8 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
8 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
9 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
9 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
10 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
10 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
10 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
11 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
11 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
11 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
11 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
12 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

grgl1976 sporočil: 271
Zadnja sprememba: grgl1976 02.08.2018 09:27
Izredno žalostno je, da mora podjetje prevzeti tujec, da se razvije. Dokler je bilo to podjetje v slovenski lasti (nekoč Kolinska), je bilo popolnoma zavoženo, sedaj pa postaja na določenih področjih eno od vodilnih podjetij v EU in na dobri poti, da postane tudi globalno prepoznavno.
Slovenska prehrambena industrija je sicer izjemno kvalitetna in imamo oz. bolje rečeno smo imeli kar nekaj blagovnih znamk, ki bi lahko postale mednarodno prepoznavne - recimo Cocta, Fructal in še veliko drugih. Ampak slovenski menedžerji so pač popolnoma nesposobni in gledajo le na svojo rit. To je kriminal.
In zato ne razumem ljudi, ki še kar zagovarjajo nekakšen nacionalni interes in so proti privatizaciji. Privatizacija pomeni napredek, razvoj, nova delovna mesta in edini način preživetja blagovnih znamk, na katere smo bili upravičeno ponosni v preteklosti.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2726339

Strani: 1

philips sporočil: 6.715
[grgl1976]
Izredno žalostno je, da mora podjetje prevzeti tujec, da se razvije. Dokler je bilo to podjetje v slovenski lasti (nekoč Kolinska), je bilo popolnoma zavoženo, sedaj pa postaja na določenih področjih eno od vodilnih podjetij v EU in na dobri poti, da postane tudi globalno prepoznavno.
Slovenska prehrambena industrija je sicer izjemno kvalitetna in imamo oz. bolje rečeno smo imeli kar nekaj blagovnih znamk, ki bi lahko postale mednarodno prepoznavne - recimo Cocta, Fructal in še veliko drugih. Ampak slovenski menedžerji so pač popolnoma nesposobni in gledajo le na svojo rit. To je kriminal.
In zato ne razumem ljudi, ki še kar zagovarjajo nekakšen nacionalni interes in so proti privatizaciji. Privatizacija pomeni napredek, razvoj, nova delovna mesta in edini način preživetja blagovnih znamk, na katere smo bili upravičeno ponosni v preteklosti.
Kaj ima to veze z privatizacijo? Kolinska je bila privatizirana, celo prva tovrstna delnica na LJ borzi. In niti ni tako slabo poslovala dokler je ni kupila Bavčarjeva Droga, potem so morali pa dolgove plačevat.
pobalin sporočil: 14.456
[grgl1976]
Izredno žalostno je, da mora podjetje prevzeti tujec, da se razvije. Dokler je bilo to podjetje v slovenski lasti (nekoč Kolinska), je bilo popolnoma zavoženo, sedaj pa postaja na določenih področjih eno od vodilnih podjetij v EU in na dobri poti, da postane tudi globalno prepoznavno.
1. Znamke Argo in Argeta izvirajo iz Izole in jih je, kolikor vem, prevzela Droga, ne Kolinska. Zanimiva zgodovina paštete, ki je stranski produkt proizvodnje instant kurje juhe.
issuu.com/atlantic.g...hrv-slo/36

2. Kolinska je šla v nekaj letih skozi tranzicijsko lastninjenje, združevanje z Drogo, upokojitev dolgoletnega direktorja Deželaka in izgubo enega kupa nekoč lukrativnih licenčnih programov, ki so špilali 100 na uro na trgu SFRJ (npr. Thomy ipd.), v devetdesetih se je pa začelo sukati. Če pogledaš nazaj, so vse obetavne in donosne znamke Kolinske in Droge šle v tuje roke: najprej licenčno-uvozni programi korporacije Nestle k Zepterju, po sesutju Bavčaritatejevega imperija iz kart pa Argeta, Barcaffe, Cockta k Atlanticu, nekaj Podravki, preostali malodeželni drobiž v znamkah so razprodajali po nekaj jurjev in je napol ali čisto mrtev.

3. O globalni prepoznavnosti Argete bom raje tiho, upam pa si blekniti, da ima Atlantic hudo piar-marketinško-spinnersko mašinerijo, ki dela na polnih obratih. Dobra firma se sama hvali...
Ampak slovenski menedžerji so pač popolnoma nesposobni in gledajo le na svojo rit. To je kriminal.
Kriminalne posledice slovenske majhnosti, totalnega režimskega in tržnega preobrata po letu 1990, slovenskega "severozahodnjaškega, balkanpoznavalskega" napuha in tranzicijskega grabeža. Toliko se je dogajalo, da razum, dolgoročnost, strategija ipd. niso imeli veliko šans.
In zato ne razumem ljudi, ki še kar zagovarjajo nekakšen nacionalni interes in so proti privatizaciji. Privatizacija pomeni napredek, razvoj, nova delovna mesta in edini način preživetja blagovnih znamk, na katere smo bili upravičeno ponosni v preteklosti.
ROTFL, pa saj velika večina tega JE BILA privatizirana. To je bil eden od razlogov, da je šlo tako v rit, potem pa k tujcem. Med vmesnimi mukami je nekaj prvoborcev za samostojno Slovenijo, patriotov, branilcev nacionalnega in katoliškega interesa, silovikov kontinuitete in japijevskih oprod vseh naštetih spravilo na varno svoje skrinje plena, evidentirano osebno premoženje pa so razdelili žlahti ali nanj vpisali milijonske virtualne dolgove.

Strani: 1