Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kaj so brali avstrijski poslovneži o nas: Argeta lahko postane globalna blagovna znamka
Strani: 1
sporočil: 271
Zadnja sprememba: grgl1976 02.08.2018 09:27
Izredno žalostno je, da mora podjetje prevzeti tujec, da se
razvije. Dokler je bilo to podjetje v slovenski lasti (nekoč
Kolinska), je bilo popolnoma zavoženo, sedaj pa postaja na
določenih področjih eno od vodilnih podjetij v EU in na dobri poti,
da postane tudi globalno prepoznavno.Slovenska prehrambena industrija je sicer izjemno kvalitetna in imamo oz. bolje rečeno smo imeli kar nekaj blagovnih znamk, ki bi lahko postale mednarodno prepoznavne - recimo Cocta, Fructal in še veliko drugih. Ampak slovenski menedžerji so pač popolnoma nesposobni in gledajo le na svojo rit. To je kriminal.
In zato ne razumem ljudi, ki še kar zagovarjajo nekakšen nacionalni interes in so proti privatizaciji. Privatizacija pomeni napredek, razvoj, nova delovna mesta in edini način preživetja blagovnih znamk, na katere smo bili upravičeno ponosni v preteklosti.
sporočil: 6.715
[grgl1976]Kaj ima to veze z privatizacijo? Kolinska je bila privatizirana, celo prva tovrstna delnica na LJ borzi. In niti ni tako slabo poslovala dokler je ni kupila Bavčarjeva Droga, potem so morali pa dolgove plačevat.
Izredno žalostno je, da mora podjetje prevzeti tujec, da se razvije. Dokler je bilo to podjetje v slovenski lasti (nekoč Kolinska), je bilo popolnoma zavoženo, sedaj pa postaja na določenih področjih eno od vodilnih podjetij v EU in na dobri poti, da postane tudi globalno prepoznavno.
Slovenska prehrambena industrija je sicer izjemno kvalitetna in imamo oz. bolje rečeno smo imeli kar nekaj blagovnih znamk, ki bi lahko postale mednarodno prepoznavne - recimo Cocta, Fructal in še veliko drugih. Ampak slovenski menedžerji so pač popolnoma nesposobni in gledajo le na svojo rit. To je kriminal.
In zato ne razumem ljudi, ki še kar zagovarjajo nekakšen nacionalni interes in so proti privatizaciji. Privatizacija pomeni napredek, razvoj, nova delovna mesta in edini način preživetja blagovnih znamk, na katere smo bili upravičeno ponosni v preteklosti.
sporočil: 271
[philips]Ok, mogoče sem se nekoliko napačno izrazil - v Sloveniji vlada nekakšen strah pred tujimi lastniki, žal pa Slovenci po večini ne znamo delati posla. Ravno Argeta je lep primer - mi iz tega niti približno nismo znali narediti, kar sedaj dela en Hrvat...pa čeprav si predstavljamo, da smo ne vem kaj.
> [grgl1976]
> Izredno žalostno je, da mora podjetje prevzeti tujec, da se razvije. Dokler je bilo to podjetje v slovenski lasti (nekoč Kolinska), je bilo popolnoma zavoženo, sedaj pa postaja na določenih področjih eno od vodilnih podjetij v EU in na dobri poti, da postane tudi globalno prepoznavno.
> Slovenska prehrambena industrija je sicer izjemno kvalitetna in imamo oz. bolje rečeno smo imeli kar nekaj blagovnih znamk, ki bi lahko postale mednarodno prepoznavne - recimo Cocta, Fructal in še veliko drugih. Ampak slovenski menedžerji so pač popolnoma nesposobni in gledajo le na svojo rit. To je kriminal.
> In zato ne razumem ljudi, ki še kar zagovarjajo nekakšen nacionalni interes in so proti privatizaciji. Privatizacija pomeni napredek, razvoj, nova delovna mesta in edini način preživetja blagovnih znamk, na katere smo bili upravičeno ponosni v preteklosti.
Kaj ima to veze z privatizacijo? Kolinska je bila privatizirana, celo prva tovrstna delnica na LJ borzi. In niti ni tako slabo poslovala dokler je ni kupila Bavčarjeva Droga, potem so morali pa dolgove plačevat.
sporočil: 14.456
[grgl1976]1. Znamke Argo in Argeta izvirajo iz Izole in jih je, kolikor vem, prevzela Droga, ne Kolinska. Zanimiva zgodovina paštete, ki je stranski produkt proizvodnje instant kurje juhe.
Izredno žalostno je, da mora podjetje prevzeti tujec, da se razvije. Dokler je bilo to podjetje v slovenski lasti (nekoč Kolinska), je bilo popolnoma zavoženo, sedaj pa postaja na določenih področjih eno od vodilnih podjetij v EU in na dobri poti, da postane tudi globalno prepoznavno.
issuu.com/atlantic.g...hrv-slo/36
2. Kolinska je šla v nekaj letih skozi tranzicijsko lastninjenje, združevanje z Drogo, upokojitev dolgoletnega direktorja Deželaka in izgubo enega kupa nekoč lukrativnih licenčnih programov, ki so špilali 100 na uro na trgu SFRJ (npr. Thomy ipd.), v devetdesetih se je pa začelo sukati. Če pogledaš nazaj, so vse obetavne in donosne znamke Kolinske in Droge šle v tuje roke: najprej licenčno-uvozni programi korporacije Nestle k Zepterju, po sesutju Bavčaritatejevega imperija iz kart pa Argeta, Barcaffe, Cockta k Atlanticu, nekaj Podravki, preostali malodeželni drobiž v znamkah so razprodajali po nekaj jurjev in je napol ali čisto mrtev.
3. O globalni prepoznavnosti Argete bom raje tiho, upam pa si blekniti, da ima Atlantic hudo piar-marketinško-spinnersko mašinerijo, ki dela na polnih obratih. Dobra firma se sama hvali...
Ampak slovenski menedžerji so pač popolnoma nesposobni in gledajo le na svojo rit. To je kriminal.Kriminalne posledice slovenske majhnosti, totalnega režimskega in tržnega preobrata po letu 1990, slovenskega "severozahodnjaškega, balkanpoznavalskega" napuha in tranzicijskega grabeža. Toliko se je dogajalo, da razum, dolgoročnost, strategija ipd. niso imeli veliko šans.
In zato ne razumem ljudi, ki še kar zagovarjajo nekakšen nacionalni interes in so proti privatizaciji. Privatizacija pomeni napredek, razvoj, nova delovna mesta in edini način preživetja blagovnih znamk, na katere smo bili upravičeno ponosni v preteklosti.ROTFL, pa saj velika večina tega JE BILA privatizirana. To je bil eden od razlogov, da je šlo tako v rit, potem pa k tujcem. Med vmesnimi mukami je nekaj prvoborcev za samostojno Slovenijo, patriotov, branilcev nacionalnega in katoliškega interesa, silovikov kontinuitete in japijevskih oprod vseh naštetih spravilo na varno svoje skrinje plena, evidentirano osebno premoženje pa so razdelili žlahti ali nanj vpisali milijonske virtualne dolgove.
sporočil: 6.715
[grgl1976]Se kar strinjam. Nesposobne direktorje imamo (oz. smo imeli). Edino stroške znajo zniževati. Pa ne pri sebi.
> [philips]
> > [grgl1976]
> > Izredno žalostno je, da mora podjetje prevzeti tujec, da se razvije. Dokler je bilo to podjetje v slovenski lasti (nekoč Kolinska), je bilo popolnoma zavoženo, sedaj pa postaja na določenih področjih eno od vodilnih podjetij v EU in na dobri poti, da postane tudi globalno prepoznavno.
> > Slovenska prehrambena industrija je sicer izjemno kvalitetna in imamo oz. bolje rečeno smo imeli kar nekaj blagovnih znamk, ki bi lahko postale mednarodno prepoznavne - recimo Cocta, Fructal in še veliko drugih. Ampak slovenski menedžerji so pač popolnoma nesposobni in gledajo le na svojo rit. To je kriminal.
> > In zato ne razumem ljudi, ki še kar zagovarjajo nekakšen nacionalni interes in so proti privatizaciji. Privatizacija pomeni napredek, razvoj, nova delovna mesta in edini način preživetja blagovnih znamk, na katere smo bili upravičeno ponosni v preteklosti.
>
> Kaj ima to veze z privatizacijo? Kolinska je bila privatizirana, celo prva tovrstna delnica na LJ borzi. In niti ni tako slabo poslovala dokler je ni kupila Bavčarjeva Droga, potem so morali pa dolgove plačevat.
Ok, mogoče sem se nekoliko napačno izrazil - v Sloveniji vlada nekakšen strah pred tujimi lastniki, žal pa Slovenci po večini ne znamo delati posla. Ravno Argeta je lep primer - mi iz tega niti približno nismo znali narediti, kar sedaj dela en Hrvat...pa čeprav si predstavljamo, da smo ne vem kaj.
sporočil: 14.456
[philips]Mar ni šlo za združitev obeh firm in ne za prevzem?
Kaj ima to veze z privatizacijo? Kolinska je bila privatizirana, celo prva tovrstna delnica na LJ borzi. In niti ni tako slabo poslovala dokler je ni kupila Bavčarjeva Droga, potem so morali pa dolgove plačevat.
S predsednikom uprave Droge Robertom Ferkom mislita podobno, ko se srečujeta za isto mizo. "Obe družbi bova zložila v eno kot lego kocke," je napovedal Deželak.
Droga in Kolinska imata domala enake lastnike. In tudi podobne proizvodne programe in iste kupce. "Ne vidim niti najmanjšega razloga, zakaj podjetij ne bi združili," je poudaril Deželak. Po njegovi zamisli bi moralo biti takšno skupno podjetje zelo koncentrirano, da bi prodajalo tudi na zahodu.
www.finance.si/81995...h-bo-ostal
sporočil: 6.715
[pobalin]Moja napaka. Kolinsko je prevzem Istrabenz in jo potem združil z Drogo.
> [philips]
> Kaj ima to veze z privatizacijo? Kolinska je bila privatizirana, celo prva tovrstna delnica na LJ borzi. In niti ni tako slabo poslovala dokler je ni kupila Bavčarjeva Droga, potem so morali pa dolgove plačevat.
Mar ni šlo za združitev obeh firm in ne za prevzem?
> S predsednikom uprave Droge Robertom Ferkom mislita podobno, ko se srečujeta za isto mizo. "Obe družbi bova zložila v eno kot lego kocke," je napovedal Deželak.
> Droga in Kolinska imata domala enake lastnike. In tudi podobne proizvodne programe in iste kupce. "Ne vidim niti najmanjšega razloga, zakaj podjetij ne bi združili," je poudaril Deželak. Po njegovi zamisli bi moralo biti takšno skupno podjetje zelo koncentrirano, da bi prodajalo tudi na zahodu.
> www.finance.si/81995...h-bo-ostal
seonet.ljse.si/defau...c_id=13162
In potem je bila DrogaKolinska prodana da bi Istrabenz poplačal dolgove... Za kar spodobno ceno, mislim da cca 450 mio EUR (se mi ne da iskat)
sporočil: 14.456
[philips]Oho, torej sem bil tudi jaz v zmoti, ker sem mislil, da je IB kupil že združeno DK.
Moja napaka. Kolinsko je prevzem Istrabenz in jo potem združil z Drogo.
seonet.ljse.si/defau...c_id=13162
In potem je bila DrogaKolinska prodana da bi Istrabenz poplačal dolgove... Za kar spodobno ceno, mislim da cca 450 mio EUR (se mi ne da iskat)Jap, dolgoročno ima prava firma s pravimi izdelki vedno svojo ceno, z dobrimi lastniki/kadri pa prihodnost. Lupinasto holdinško sranje je pa dobro samo za hitropotezni grabež.
Strani: 1