Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[najobj]
> [MarijanMacek]
> > [najobj]
> > > [MarijanMacek]
> > > > [najobj]
P.S.: pojem "Marija Terezija" za mene v pogovornem jeziku - na toti forum pišem v pogovornem jeziku - pomeni vse, kar je nastalo kadarkoli v Avstro-Ogrski in nima nobene zveze z osebo Marijo Terezijo,
marija Terezija ni vbila cesarica Avstro Ogerske, le ta je bila ustanovljena skoraj 100 let po njeni smrti!
.. če pa so dvonadstropni vlaki res za eno nadstropje višji od običajnih, bo verjetno treba še malo šariti po tunelih ... no, sploh pa je moja poanta, da so vlaki v lokalnem potniškem prometu - vsi jamrajo o izgubi - že zdaj bolj ali manj prazni in ob splošnem pomanjkanju denarja z novimi dvonadstropnimi vlaki ni treba povečati kapacitet ...
Pisanje na pamet brez poznavanja dejstev! Tuneli na glavnih progah so vsi prilagojeni prevozu kombiniranih pošiljk, saj se za vse modernizacije in novogradnje zahteva profil GC (UIC 505 in 506). In nikjer ne piše, da so dvonadstropni vlaki 2x višji, pojdi se enkrat peljat z vlakom, pa boš videl na lastne oči, da so vse nove garniture nizko podenske, če boš pa pokukal v tujino boš pa videl, kako visoki so dvonadstropni vagoni/garniture, ki pa vseeno ustrezajo svetlemu profilu G. Sem prvič lepo napisal, da so v ZDA mnogo prostornejši/višji kot v Evropi.

O tem, da vlaki vozijo prazni pa spet nakladaš v tri krasne. Pelji se enkrat med LJ in JE, ali ZM in Ljubljano, tudi v počitnicah je kar precej potnikov, ne boš verjel. Verjetno pa tudi še nisi slišal, da so se naprimer v Škofji Loki skoraj stepli, ker niso mogli vsi na vlak, no bila je okvara in samo ena garnitura namesto 2. Skratka, samo blebetanje, pa še vlaka nisi videl!