Strani: 1

najobj sporočil: 31.870
[#2725938] 31.07.18 15:07
Odgovori   +    1
... Pri Stadlerju so nove potniške vlake za približno 170 milijonov evrov naročile tudi Slovenske železnice. Aprila so podpisali pogodbo za nakup 26 garnitur, med temi je enajst enonadstropnih, deset dvonadstropnih vlakov kiss in pet dizelskih potniških vlakov. ...

... OK, mogoče se bom osmešil, ker se res že zelo dolgo nisem vozil z vlakom in se ne spomnim, kako visoki so obstoječi tuneli na progah po Sloveniji, očitno pa so že v času Marije Terezije, ko je bila večina slovenskih prog zgrajena, mislili daleč naprej, da so že takrat izvrtali dovolj visoke tunele za dvonadstropne vlake ... khmm, ker bi bilo malo hecno, če bi se dvonadstropni vlaki vozili samo po Prekmurju, kjer verjetno ni tunelov, ampak tam niti elektrike menda ni dovolj ...

P.S.: ker bo drugi tir en sam tunel, bi bilo dobro, če bi bili graditelji tako daljnovidni, kot so bili graditelji v času Marije Terezije ...
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2726036] 01.08.18 07:44 · odgovor na: najobj (#2725938)
Odgovori   +    7
[najobj]
... Pri Stadlerju so nove potniške vlake za približno 170 milijonov evrov naročile tudi Slovenske železnice. Aprila so podpisali pogodbo za nakup 26 garnitur, med temi je enajst enonadstropnih, deset dvonadstropnih vlakov kiss in pet dizelskih potniških vlakov. ...

... OK, mogoče se bom osmešil, ker se res že zelo dolgo nisem vozil z vlakom in se ne spomnim, kako visoki so obstoječi tuneli na progah po Sloveniji, očitno pa so že v času Marije Terezije, ko je bila večina slovenskih prog zgrajena, mislili daleč naprej, da so že takrat izvrtali dovolj visoke tunele za dvonadstropne vlake ... khmm, ker bi bilo malo hecno, če bi se dvonadstropni vlaki vozili samo po Prekmurju, kjer verjetno ni tunelov, ampak tam niti elektrike menda ni dovolj ...

P.S.: ker bo drugi tir en sam tunel, bi bilo dobro, če bi bili graditelji tako daljnovidni, kot so bili graditelji v času Marije Terezije ...

Kaj, ko bi se kdaj zapeljal z vlakom, ne bi škodilo. Prav tako ne bi škodila prostorsko časovna orientacija , vsaj v zgodovinskem smislu. Marija Terezija (Marija Terezija (nemško: Maria Theresia), vladarica habsburških dežel, * 13. maj 1717, Dunaj, † 29. november 1780, Dunaj) je vladala stoletje pred uvedbo železnic, njej se pripisuje gradnja ceste Dunaj-Trst. Železnice so se v Avstriji začele graditi za vlade cesarja Ferdinand I. (Ferdinand-Habsburško-Lotarinški (s polnim imenom Karl Leopold Joseph Franz Marcellin; imenovan tudi Ferdinand Dobrotljivi), avstrijski cesar od 1835 do 1848 in ogrski kralj kot Ferdinand V. od 1830 ,* 19. april 1793, Dunaj; † 29. junij 1875, Praga. Izgradnja Južne železnice pa že pade v čas Franca Jožefa. Torej padeš na nivo takihle piscev, ki vehementno objavljao bedarije, siol.net/novice/slov...ije-419316 in raja jim nekritično naseda.

Kar se pa tunelov tiče, nič kaj dovolj visoke tunele niso gradili, večina jih je šla v rekonstrukcijo, poglobitev tirov, da se omogoči tovorni profil za High Cube kontejnerje, nekateri pa se bodo celo morali predelati iz istih razlogov v enotirne, Karavanke, Košaki.... Dvonadstropni potniški vlaki pač sledijo predpisom o gradnji prog, uveljavljenim v kontinentalni Evropi, mimogrede tudi na progi proti Kopru bodo grajeni po takih štandardih.

Za primerjavo, na drugi strani Atlantika, so pa tuneli res precej višji, in omogočajo dvonadstropni naklad kontejnerjev v posebnih vagonih. Seveda ni šlo brez rekonstrukcije, novogradnje tunelov. Posledično so njihovo dvonadstropni vlaki precej višji in prostornejši kot evropski.

Torej pogumno na vlak, s seboj vzeti kakšno zgodovinsko čitanko, in jo v miru na naši ne prehitrih vlakih prebrat.
najobj sporočil: 31.870
[#2726099] 01.08.18 10:54 · odgovor na: anon-178149 (#2726036)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 01.08.2018 10:59
[MarijanMacek]
> [najobj]
> ... Pri Stadlerju so nove potniške vlake za približno 170 milijonov evrov naročile tudi Slovenske železnice. Aprila so podpisali pogodbo za nakup 26 garnitur, med temi je enajst enonadstropnih, deset dvonadstropnih vlakov kiss in pet dizelskih potniških vlakov. ...
>
> ... OK, mogoče se bom osmešil, ker se res že zelo dolgo nisem vozil z vlakom in se ne spomnim, kako visoki so obstoječi tuneli na progah po Sloveniji, očitno pa so že v času Marije Terezije, ko je bila večina slovenskih prog zgrajena, mislili daleč naprej, da so že takrat izvrtali dovolj visoke tunele za dvonadstropne vlake ... khmm, ker bi bilo malo hecno, če bi se dvonadstropni vlaki vozili samo po Prekmurju, kjer verjetno ni tunelov, ampak tam niti elektrike menda ni dovolj ...
>
> P.S.: ker bo drugi tir en sam tunel, bi bilo dobro, če bi bili graditelji tako daljnovidni, kot so bili graditelji v času Marije Terezije ...
Kaj, ko bi se kdaj zapeljal z vlakom, ne bi škodilo. Prav tako ne bi škodila prostorsko časovna orientacija , vsaj v zgodovinskem smislu. Marija Terezija (Marija Terezija (nemško: Maria Theresia), vladarica habsburških dežel, * 13. maj 1717, Dunaj, † 29. november 1780, Dunaj) je vladala stoletje pred uvedbo železnic, njej se pripisuje gradnja ceste Dunaj-Trst. Železnice so se v Avstriji začele graditi za vlade cesarja Ferdinand I. (Ferdinand-Habsburško-Lotarinški (s polnim imenom Karl Leopold Joseph Franz Marcellin; imenovan tudi Ferdinand Dobrotljivi), avstrijski cesar od 1835 do 1848 in ogrski kralj kot Ferdinand V. od 1830 ,* 19. april 1793, Dunaj; † 29. junij 1875, Praga. Izgradnja Južne železnice pa že pade v čas Franca Jožefa. Torej padeš na nivo takihle piscev, ki vehementno objavljao bedarije, siol.net/novice/slov...ije-419316 in raja jim nekritično naseda.

Kar se pa tunelov tiče, nič kaj dovolj visoke tunele niso gradili, večina jih je šla v rekonstrukcijo, poglobitev tirov, da se omogoči tovorni profil za High Cube kontejnerje, nekateri pa se bodo celo morali predelati iz istih razlogov v enotirne, Karavanke, Košaki.... Dvonadstropni potniški vlaki pač sledijo predpisom o gradnji prog, uveljavljenim v kontinentalni Evropi, mimogrede tudi na progi proti Kopru bodo grajeni po takih štandardih.

Za primerjavo, na drugi strani Atlantika, so pa tuneli res precej višji, in omogočajo dvonadstropni naklad kontejnerjev v posebnih vagonih. Seveda ni šlo brez rekonstrukcije, novogradnje tunelov. Posledično so njihovo dvonadstropni vlaki precej višji in prostornejši kot evropski.

Torej pogumno na vlak, s seboj vzeti kakšno zgodovinsko čitanko, in jo v miru na naši ne prehitrih vlakih prebrat.
... alzo, če jaz zdaj tebe prav razumem, bodo v SŽ še enkrat šarili po vseh tunelih v Sloveniji, da bodo novi dvonadstropni vlaki lahko vozili prazni ... eh, jebiga ...

P.S.: v vsakdanjem življenju vlaka glih ne rabim, ampak če razvajenec - sploh nisem edini - nimam železniške postaje glih pred nosom in če mi vozni redi niso pisani na kožo, se pač vozim z avtom, ker mi razlika v ceni prevoza ne pokrije vseh nadlog, ki jih zato imam z vlakom, čeprav se strinjam s tabo, da bi se za hec lahko kdaj malo popeljal tudi z vlakom ... aja, seveda vem, da je bila Marija Terezija naša cesarica stoletje prej, preden so se na Dunaju odločili, da bo njihova država(!) investirala v železniško infrastrukturo, z njo povezala Dunaj s Trstom in zaradi geografije mimogrede - če bi Financarji odločali, tega nikoli ne bi bilo - z vlaki pripeljala razvoj tudi v naše kraje ... no, ampak pojem "Marija Terezija" že od nekdaj uporabljam za čase, ki so že zdavnaj minili in ki se bodo za potniški promet po mojem vrnili le v primeru, če bodo avtomobile zaradi onesnaževanja prepovedali ali pa bodo postali tako dragi, da si jih bodo kot na začetku "avtomobilske revolucije" lahko privoščili samo najbolj premožni ... alzo, če skrajšam, moja poanta je v dvomu, da so dvonadstropni vlaki za Slovenijo pametna odločitev ...
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2726139] 01.08.18 12:31 · odgovor na: najobj (#2726099)
Odgovori   +    3
[najobj]
> [MarijanMacek]
> > [najobj]
> > ... Pri Stadlerju so nove potniške vlake za približno 170 milijonov evrov naročile tudi Slovenske železnice. Aprila so podpisali pogodbo za nakup 26 garnitur, med temi je enajst enonadstropnih, deset dvonadstropnih vlakov kiss in pet dizelskih potniških vlakov. ...
> >
> > ... OK, mogoče se bom osmešil, ker se res že zelo dolgo nisem vozil z vlakom in se ne spomnim, kako visoki so obstoječi tuneli na progah po Sloveniji, očitno pa so že v času Marije Terezije, ko je bila večina slovenskih prog zgrajena, mislili daleč naprej, da so že takrat izvrtali dovolj visoke tunele za dvonadstropne vlake ... khmm, ker bi bilo malo hecno, če bi se dvonadstropni vlaki vozili samo po Prekmurju, kjer verjetno ni tunelov, ampak tam niti elektrike menda ni dovolj ...
> >
> > P.S.: ker bo drugi tir en sam tunel, bi bilo dobro, če bi bili graditelji tako daljnovidni, kot so bili graditelji v času Marije Terezije ...

> Kaj, ko bi se kdaj zapeljal z vlakom, ne bi škodilo. Prav tako ne bi škodila prostorsko časovna orientacija , vsaj v zgodovinskem smislu. Marija Terezija (Marija Terezija (nemško: Maria Theresia), vladarica habsburških dežel, * 13. maj 1717, Dunaj, † 29. november 1780, Dunaj) je vladala stoletje pred uvedbo železnic, njej se pripisuje gradnja ceste Dunaj-Trst. Železnice so se v Avstriji začele graditi za vlade cesarja Ferdinand I. (Ferdinand-Habsburško-Lotarinški (s polnim imenom Karl Leopold Joseph Franz Marcellin; imenovan tudi Ferdinand Dobrotljivi), avstrijski cesar od 1835 do 1848 in ogrski kralj kot Ferdinand V. od 1830 ,* 19. april 1793, Dunaj; † 29. junij 1875, Praga. Izgradnja Južne železnice pa že pade v čas Franca Jožefa. Torej padeš na nivo takihle piscev, ki vehementno objavljao bedarije, siol.net/novice/slov...ije-419316 in raja jim nekritično naseda.
>
> Kar se pa tunelov tiče, nič kaj dovolj visoke tunele niso gradili, večina jih je šla v rekonstrukcijo, poglobitev tirov, da se omogoči tovorni profil za High Cube kontejnerje, nekateri pa se bodo celo morali predelati iz istih razlogov v enotirne, Karavanke, Košaki.... Dvonadstropni potniški vlaki pač sledijo predpisom o gradnji prog, uveljavljenim v kontinentalni Evropi, mimogrede tudi na progi proti Kopru bodo grajeni po takih štandardih.
>
> Za primerjavo, na drugi strani Atlantika, so pa tuneli res precej višji, in omogočajo dvonadstropni naklad kontejnerjev v posebnih vagonih. Seveda ni šlo brez rekonstrukcije, novogradnje tunelov. Posledično so njihovo dvonadstropni vlaki precej višji in prostornejši kot evropski.
>
> Torej pogumno na vlak, s seboj vzeti kakšno zgodovinsko čitanko, in jo v miru na naši ne prehitrih vlakih prebrat.

... alzo, če jaz zdaj tebe prav razumem, bodo v SŽ še enkrat šarili po vseh tunelih v Sloveniji, da bodo novi dvonadstropni vlaki lahko vozili prazni ... eh, jebiga ...
Narobe razumeš, ker imaš težave ne samo z časovno in prostorsko umestitvijo zgodovinskih oseb (Marija Terezija je po tvoje zaslužna za gradnjo železnice. To je taki nesmisel, kot da bi v Franciji gradil železnice Ludvik XVII, ki mu je glavo vzela francoska revolucija. Železnice so se pojavile po padcu Napoleona! Imaš tudi težave s časi v slovenščini. Jaz sem lepo napisal, da je mnogo tunelov šlo (pretkli čas) v rekonstrukcijo, dva bosta pa postala enotirna, ker se ne da zagotoviti profila za prevoz High Cube konntejnerjev brez omejevanja hitrosti etc....

P.S.: v vsakdanjem življenju vlaka glih ne rabim, ampak če razvajenec - sploh nisem edini - nimam železniške postaje glih pred nosom in če mi vozni redi niso pisani na kožo, se pač vozim z avtom, ker mi razlika v ceni prevoza ne pokrije vseh nadlog, ki jih zato imam z vlakom, čeprav se strinjam s tabo, da bi se za hec lahko kdaj malo popeljal tudi z vlakom ... aja, seveda vem, da je bila Marija Terezija naša cesarica stoletje prej, preden so se na Dunaju odločili, da bo njihova država(!) investirala v železniško infrastrukturo, z njo povezala Dunaj s Trstom in zaradi geografije mimogrede - če bi Financarji odločali, tega nikoli ne bi bilo - z vlaki pripeljala razvoj tudi v naše kraje ... no, ampak pojem "Marija Terezija" že od nekdaj uporabljam za čase, ki so že zdavnaj minili in ki se bodo za potniški promet po mojem vrnili le v primeru, če bodo avtomobile zaradi onesnaževanja prepovedali ali pa bodo postali tako dragi, da si jih bodo kot na začetku "avtomobilske revolucije" lahko privoščili samo najbolj premožni ... alzo, če skrajšam, moja poanta je v dvomu, da so dvonadstropni vlaki za Slovenijo pametna odločitev ...
Malo več preciznosti v izražanju ti, in vsej tisti raji ki uporablja MT za vsemogoče prispodobe, ne bi škodilo!
najobj sporočil: 31.870
[#2726180] 01.08.18 14:01 · odgovor na: anon-178149 (#2726139)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 01.08.2018 14:04
[MarijanMacek]
> [najobj]
> > [MarijanMacek]
> > > [najobj]
> > > ... Pri Stadlerju so nove potniške vlake za približno 170 milijonov evrov naročile tudi Slovenske železnice. Aprila so podpisali pogodbo za nakup 26 garnitur, med temi je enajst enonadstropnih, deset dvonadstropnih vlakov kiss in pet dizelskih potniških vlakov. ...
> > >
> > > ... OK, mogoče se bom osmešil, ker se res že zelo dolgo nisem vozil z vlakom in se ne spomnim, kako visoki so obstoječi tuneli na progah po Sloveniji, očitno pa so že v času Marije Terezije, ko je bila večina slovenskih prog zgrajena, mislili daleč naprej, da so že takrat izvrtali dovolj visoke tunele za dvonadstropne vlake ... khmm, ker bi bilo malo hecno, če bi se dvonadstropni vlaki vozili samo po Prekmurju, kjer verjetno ni tunelov, ampak tam niti elektrike menda ni dovolj ...
> > >
> > > P.S.: ker bo drugi tir en sam tunel, bi bilo dobro, če bi bili graditelji tako daljnovidni, kot so bili graditelji v času Marije Terezije ...
> > Kaj, ko bi se kdaj zapeljal z vlakom, ne bi škodilo. Prav tako ne bi škodila prostorsko časovna orientacija , vsaj v zgodovinskem smislu. Marija Terezija (Marija Terezija (nemško: Maria Theresia), vladarica habsburških dežel, * 13. maj 1717, Dunaj, † 29. november 1780, Dunaj) je vladala stoletje pred uvedbo železnic, njej se pripisuje gradnja ceste Dunaj-Trst. Železnice so se v Avstriji začele graditi za vlade cesarja Ferdinand I. (Ferdinand-Habsburško-Lotarinški (s polnim imenom Karl Leopold Joseph Franz Marcellin; imenovan tudi Ferdinand Dobrotljivi), avstrijski cesar od 1835 do 1848 in ogrski kralj kot Ferdinand V. od 1830 ,* 19. april 1793, Dunaj; † 29. junij 1875, Praga. Izgradnja Južne železnice pa že pade v čas Franca Jožefa. Torej padeš na nivo takihle piscev, ki vehementno objavljao bedarije, siol.net/novice/slov...ije-419316 in raja jim nekritično naseda.
> >
> > Kar se pa tunelov tiče, nič kaj dovolj visoke tunele niso gradili, večina jih je šla v rekonstrukcijo, poglobitev tirov, da se omogoči tovorni profil za High Cube kontejnerje, nekateri pa se bodo celo morali predelati iz istih razlogov v enotirne, Karavanke, Košaki.... Dvonadstropni potniški vlaki pač sledijo predpisom o gradnji prog, uveljavljenim v kontinentalni Evropi, mimogrede tudi na progi proti Kopru bodo grajeni po takih štandardih.
> >
> > Za primerjavo, na drugi strani Atlantika, so pa tuneli res precej višji, in omogočajo dvonadstropni naklad kontejnerjev v posebnih vagonih. Seveda ni šlo brez rekonstrukcije, novogradnje tunelov. Posledično so njihovo dvonadstropni vlaki precej višji in prostornejši kot evropski.
> >
> > Torej pogumno na vlak, s seboj vzeti kakšno zgodovinsko čitanko, in jo v miru na naši ne prehitrih vlakih prebrat.
> ... alzo, če jaz zdaj tebe prav razumem, bodo v SŽ še enkrat šarili po vseh tunelih v Sloveniji, da bodo novi dvonadstropni vlaki lahko vozili prazni ... eh, jebiga ...

Narobe razumeš, ker imaš težave ne samo z časovno in prostorsko umestitvijo zgodovinskih oseb (Marija Terezija je po tvoje zaslužna za gradnjo železnice. To je taki nesmisel, kot da bi v Franciji gradil železnice Ludvik XVII, ki mu je glavo vzela francoska revolucija. Železnice so se pojavile po padcu Napoleona! Imaš tudi težave s časi v slovenščini. Jaz sem lepo napisal, da je mnogo tunelov šlo (pretkli čas) v rekonstrukcijo, dva bosta pa postala enotirna, ker se ne da zagotoviti profila za prevoz High Cube konntejnerjev brez omejevanja hitrosti etc....

>
> P.S.: v vsakdanjem življenju vlaka glih ne rabim, ampak če razvajenec - sploh nisem edini - nimam železniške postaje glih pred nosom in če mi vozni redi niso pisani na kožo, se pač vozim z avtom, ker mi razlika v ceni prevoza ne pokrije vseh nadlog, ki jih zato imam z vlakom, čeprav se strinjam s tabo, da bi se za hec lahko kdaj malo popeljal tudi z vlakom ... aja, seveda vem, da je bila Marija Terezija naša cesarica stoletje prej, preden so se na Dunaju odločili, da bo njihova država(!) investirala v železniško infrastrukturo, z njo povezala Dunaj s Trstom in zaradi geografije mimogrede - če bi Financarji odločali, tega nikoli ne bi bilo - z vlaki pripeljala razvoj tudi v naše kraje ... no, ampak pojem "Marija Terezija" že od nekdaj uporabljam za čase, ki so že zdavnaj minili in ki se bodo za potniški promet po mojem vrnili le v primeru, če bodo avtomobile zaradi onesnaževanja prepovedali ali pa bodo postali tako dragi, da si jih bodo kot na začetku "avtomobilske revolucije" lahko privoščili samo najbolj premožni ... alzo, če skrajšam, moja poanta je v dvomu, da so dvonadstropni vlaki za Slovenijo pametna odločitev ...

Malo več preciznosti v izražanju ti, in vsej tisti raji ki uporablja MT za vsemogoče prispodobe, ne bi škodilo!
... eh, malo pesniške svobode pa mi lahko dovoliš ...

P.S.: pojem "Marija Terezija" za mene v pogovornem jeziku - na toti forum pišem v pogovornem jeziku - pomeni vse, kar je nastalo kadarkoli v Avstro-Ogrski in nima nobene zveze z osebo Marijo Terezijo, če pa so dvonadstropni vlaki res za eno nadstropje višji od običajnih, bo verjetno treba še malo šariti po tunelih ... no, sploh pa je moja poanta, da so vlaki v lokalnem potniškem prometu - vsi jamrajo o izgubi - že zdaj bolj ali manj prazni in ob splošnem pomanjkanju denarja z novimi dvonadstropnimi vlaki ni treba povečati kapacitet ...
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2726218] 01.08.18 15:45 · odgovor na: najobj (#2726180)
Odgovori   +    3
[najobj]
> [MarijanMacek]
> > [najobj]
> > > [MarijanMacek]
> > > > [najobj]
P.S.: pojem "Marija Terezija" za mene v pogovornem jeziku - na toti forum pišem v pogovornem jeziku - pomeni vse, kar je nastalo kadarkoli v Avstro-Ogrski in nima nobene zveze z osebo Marijo Terezijo,
marija Terezija ni vbila cesarica Avstro Ogerske, le ta je bila ustanovljena skoraj 100 let po njeni smrti!
.. če pa so dvonadstropni vlaki res za eno nadstropje višji od običajnih, bo verjetno treba še malo šariti po tunelih ... no, sploh pa je moja poanta, da so vlaki v lokalnem potniškem prometu - vsi jamrajo o izgubi - že zdaj bolj ali manj prazni in ob splošnem pomanjkanju denarja z novimi dvonadstropnimi vlaki ni treba povečati kapacitet ...
Pisanje na pamet brez poznavanja dejstev! Tuneli na glavnih progah so vsi prilagojeni prevozu kombiniranih pošiljk, saj se za vse modernizacije in novogradnje zahteva profil GC (UIC 505 in 506). In nikjer ne piše, da so dvonadstropni vlaki 2x višji, pojdi se enkrat peljat z vlakom, pa boš videl na lastne oči, da so vse nove garniture nizko podenske, če boš pa pokukal v tujino boš pa videl, kako visoki so dvonadstropni vagoni/garniture, ki pa vseeno ustrezajo svetlemu profilu G. Sem prvič lepo napisal, da so v ZDA mnogo prostornejši/višji kot v Evropi.

O tem, da vlaki vozijo prazni pa spet nakladaš v tri krasne. Pelji se enkrat med LJ in JE, ali ZM in Ljubljano, tudi v počitnicah je kar precej potnikov, ne boš verjel. Verjetno pa tudi še nisi slišal, da so se naprimer v Škofji Loki skoraj stepli, ker niso mogli vsi na vlak, no bila je okvara in samo ena garnitura namesto 2. Skratka, samo blebetanje, pa še vlaka nisi videl!
najobj sporočil: 31.870
[#2726387] 02.08.18 10:40 · odgovor na: anon-178149 (#2726218)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 02.08.2018 10:44
[MarijanMacek]
> [najobj]
> > [MarijanMacek]
> > > [najobj]
> > > > [MarijanMacek]
> > > > > [najobj]
> P.S.: pojem "Marija Terezija" za mene v pogovornem jeziku - na toti forum pišem v pogovornem jeziku - pomeni vse, kar je nastalo kadarkoli v Avstro-Ogrski in nima nobene zveze z osebo Marijo Terezijo,
marija Terezija ni vbila cesarica Avstro Ogerske, le ta je bila ustanovljena skoraj 100 let po njeni smrti!
>.. če pa so dvonadstropni vlaki res za eno nadstropje višji od običajnih, bo verjetno treba še malo šariti po tunelih ... no, sploh pa je moja poanta, da so vlaki v lokalnem potniškem prometu - vsi jamrajo o izgubi - že zdaj bolj ali manj prazni in ob splošnem pomanjkanju denarja z novimi dvonadstropnimi vlaki ni treba povečati kapacitet ...
Pisanje na pamet brez poznavanja dejstev! Tuneli na glavnih progah so vsi prilagojeni prevozu kombiniranih pošiljk, saj se za vse modernizacije in novogradnje zahteva profil GC (UIC 505 in 506). In nikjer ne piše, da so dvonadstropni vlaki 2x višji, pojdi se enkrat peljat z vlakom, pa boš videl na lastne oči, da so vse nove garniture nizko podenske, če boš pa pokukal v tujino boš pa videl, kako visoki so dvonadstropni vagoni/garniture, ki pa vseeno ustrezajo svetlemu profilu G. Sem prvič lepo napisal, da so v ZDA mnogo prostornejši/višji kot v Evropi.

O tem, da vlaki vozijo prazni pa spet nakladaš v tri krasne. Pelji se enkrat med LJ in JE, ali ZM in Ljubljano, tudi v počitnicah je kar precej potnikov, ne boš verjel. Verjetno pa tudi še nisi slišal, da so se naprimer v Škofji Loki skoraj stepli, ker niso mogli vsi na vlak, no bila je okvara in samo ena garnitura namesto 2. Skratka, samo blebetanje, pa še vlaka nisi videl!
... OK, jaz sem običajni forumski debati (= nakladanju) primerno površen, ti pa si za običajno forumsko debato preveč natančen (= pikolovski) za moj okus, pa vendar če si že tako natančen (= pikolovski), jaz nisem nikjer napisal, da je bila Marija Terezija cesarica Avstro-Ogrske, ampak sem napisal, da je bila naša cesarica ...

P.S.: kot sem napisal v prvem postu - vlaki glih niso moje področje - se s svojim nepoznavanjem vlakov mogoče smešim, vsekakor pa še vedno zelo dvomim, da se nakup 26 novih potniških vlakov za približno 170 milijonov (= 2,3 kratnik švicarske investicije v proizvodnjo(!) dvonadstropnih vlakov) evrov splača, kaj šele da je nujen ... khmm, ker tukaj ni v špilu vožnja z vlaki JA ali NE kot pri drugem tiru - niti tam pravzaprav ni - ampak je v špilu - za boljšo ilustracijo - vožnja z najnovejšimi Mercedesi ali rabljenimi Golfi ... alzo, če skrajšam, ti misliš, da smo Slovenci dovolj bogati za najnovejše Mercedese, jaz pač ne in to je bistvo tote zgodbe, ne pa kdaj se je rodila Marija Terezija ali kako se ljudje gužvajo pred vlakom, ko se namesto v dva hočejo stlačit samo v enega ...
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2726733] 03.08.18 22:44 · odgovor na: najobj (#2726387)
Odgovori   +    2
[najobj]
> [MarijanMacek]
> > [najobj]
> > > [MarijanMacek]
> > > > [najobj]
> > > > > [MarijanMacek]
> > > > > > [najobj]
> > P.S.: pojem "Marija Terezija" za mene v pogovornem jeziku - na toti forum pišem v pogovornem jeziku - pomeni vse, kar je nastalo kadarkoli v Avstro-Ogrski in nima nobene zveze z osebo Marijo Terezijo,

> marija Terezija ni vbila cesarica Avstro Ogerske, le ta je bila ustanovljena skoraj 100 let po njeni smrti!

> >.. če pa so dvonadstropni vlaki res za eno nadstropje višji od običajnih, bo verjetno treba še malo šariti po tunelih ... no, sploh pa je moja poanta, da so vlaki v lokalnem potniškem prometu - vsi jamrajo o izgubi - že zdaj bolj ali manj prazni in ob splošnem pomanjkanju denarja z novimi dvonadstropnimi vlaki ni treba povečati kapacitet ...

> Pisanje na pamet brez poznavanja dejstev! Tuneli na glavnih progah so vsi prilagojeni prevozu kombiniranih pošiljk, saj se za vse modernizacije in novogradnje zahteva profil GC (UIC 505 in 506). In nikjer ne piše, da so dvonadstropni vlaki 2x višji, pojdi se enkrat peljat z vlakom, pa boš videl na lastne oči, da so vse nove garniture nizko podenske, če boš pa pokukal v tujino boš pa videl, kako visoki so dvonadstropni vagoni/garniture, ki pa vseeno ustrezajo svetlemu profilu G. Sem prvič lepo napisal, da so v ZDA mnogo prostornejši/višji kot v Evropi.
>
> O tem, da vlaki vozijo prazni pa spet nakladaš v tri krasne. Pelji se enkrat med LJ in JE, ali ZM in Ljubljano, tudi v počitnicah je kar precej potnikov, ne boš verjel. Verjetno pa tudi še nisi slišal, da so se naprimer v Škofji Loki skoraj stepli, ker niso mogli vsi na vlak, no bila je okvara in samo ena garnitura namesto 2. Skratka, samo blebetanje, pa še vlaka nisi videl!

... OK, jaz sem običajni forumski debati (= nakladanju) primerno površen, ti pa si za običajno forumsko debato preveč natančen (= pikolovski) za moj okus, pa vendar če si že tako natančen (= pikolovski), jaz nisem nikjer napisal, da je bila Marija Terezija cesarica Avstro-Ogrske, ampak sem napisal, da je bila naša cesarica ...

P.S.: kot sem napisal v prvem postu - vlaki glih niso moje področje - se s svojim nepoznavanjem vlakov mogoče smešim, vsekakor pa še vedno zelo dvomim, da se nakup 26 novih potniških vlakov za približno 170 milijonov (= 2,3 kratnik švicarske investicije v proizvodnjo(!) dvonadstropnih vlakov) evrov splača, kaj šele da je nujen ... khmm, ker tukaj ni v špilu vožnja z vlaki JA ali NE kot pri drugem tiru - niti tam pravzaprav ni - ampak je v špilu - za boljšo ilustracijo - vožnja z najnovejšimi Mercedesi ali rabljenimi Golfi ... alzo, če skrajšam, ti misliš, da smo Slovenci dovolj bogati za najnovejše Mercedese, jaz pač ne in to je bistvo tote zgodbe, ne pa kdaj se je rodila Marija Terezija ali kako se ljudje gužvajo pred vlakom, ko se namesto v dva hočejo stlačit samo v enega ...
Se trudiš in trudiš, da bi se smešil. Če hočeš imeti potniški promet (s čemerkoli) moraš pač vsake toliko obnoviti floto vozil. In ne mi govoriti o novih mercedesih in rabljenih golfih. Javni promet zganjati z +40 let starimi voznimi sredstvi je rahlo neodgovorno. In noben od naročenih vlakov nima nobenih atributov luksuza, so običanji vlaki, kakor se dandanes uporabljajo širom Evrope in so namenjeni primestnemu in regionalnemu prometu.
najobj sporočil: 31.870
[#2726940] 06.08.18 10:02 · odgovor na: anon-178149 (#2726733)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 06.08.2018 10:04
[MarijanMacek]
2. Skratka, samo blebetanje, pa še vlaka nisi videl!
> ... OK, jaz sem običajni forumski debati (= nakladanju) primerno površen, ti pa si za običajno forumsko debato preveč natančen (= pikolovski) za moj okus, pa vendar če si že tako natančen (= pikolovski), jaz nisem nikjer napisal, da je bila Marija Terezija cesarica Avstro-Ogrske, ampak sem napisal, da je bila naša cesarica ...
>
> P.S.: kot sem napisal v prvem postu - vlaki glih niso moje področje - se s svojim nepoznavanjem vlakov mogoče smešim, vsekakor pa še vedno zelo dvomim, da se nakup 26 novih potniških vlakov za približno 170 milijonov (= 2,3 kratnik švicarske investicije v proizvodnjo(!) dvonadstropnih vlakov) evrov splača, kaj šele da je nujen ... khmm, ker tukaj ni v špilu vožnja z vlaki JA ali NE kot pri drugem tiru - niti tam pravzaprav ni - ampak je v špilu - za boljšo ilustracijo - vožnja z najnovejšimi Mercedesi ali rabljenimi Golfi ... alzo, če skrajšam, ti misliš, da smo Slovenci dovolj bogati za najnovejše Mercedese, jaz pač ne in to je bistvo tote zgodbe, ne pa kdaj se je rodila Marija Terezija ali kako se ljudje gužvajo pred vlakom, ko se namesto v dva hočejo stlačit samo v enega ...
Se trudiš in trudiš, da bi se smešil. Če hočeš imeti potniški promet (s čemerkoli) moraš pač vsake toliko obnoviti floto vozil. In ne mi govoriti o novih mercedesih in rabljenih golfih. Javni promet zganjati z +40 let starimi voznimi sredstvi je rahlo neodgovorno. In noben od naročenih vlakov nima nobenih atributov luksuza, so običanji vlaki, kakor se dandanes uporabljajo širom Evrope in so namenjeni primestnemu in regionalnemu prometu.
... OK, mogoče res noben od naročenih vlakov nima nobenih atributov luksuza, imajo pa naročeni vlaki luksuzno ceno, ker 170 milijonov evrov ni glih skromna cifra, sploh ker je to kar 2,3 kratnik celotne švicarske investicije v proizvodnjo(!) dvonadstropnih vlakov in Švicarji vlakov verjetno ne bodo delali samo za nas ...

P.S.: ker si stručko za vlake, boš komot izračunal, kdaj se bo investicija povrnila, pa napiši nekaj tudi o tem, namesto da pišeš o meni, ker tudi jaz ne pišem o tebi, ampak pišem o 170 milijonov evrov davkoplačevalskega denarja, ker so SŽ pač v državni lasti ...
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2728067] 13.08.18 09:45 · odgovor na: najobj (#2726940)
Odgovori   +    2
[najobj]
> [MarijanMacek]
> 2. Skratka, samo blebetanje, pa še vlaka nisi videl!

> > ... ....
... OK, mogoče res noben od naročenih vlakov nima nobenih atributov luksuza, imajo pa naročeni vlaki luksuzno ceno, ker 170 milijonov evrov ni glih skromna cifra, sploh ker je to kar 2,3 kratnik celotne švicarske investicije v proizvodnjo(!) dvonadstropnih vlakov in Švicarji vlakov verjetno ne bodo delali samo za nas ...
Cenejših vlakov na trgu NI! Bil je javen razpis in Stadler je edini ponudil vsa potrebna vozila. Lahko bi se našlo mogoče kaj vzhodnega (ŠKODA, PESA, KONČAR,tudi Stadler je narejen na Poljskem), a noben proizvajalec ni mogel ponudi vseh predpisanih vlakov. Poenotenje voznega parka ima pa nemalo vpliva na ceno vzdrževanja, saj si vlaki delijo enake IGBT module, imajo v glavnem enake podstavke, etc....
P.S.: ker si stručko za vlake, boš komot izračunal, kdaj se bo investicija povrnila, pa napiši nekaj tudi o tem, namesto da pišeš o meni, ker tudi jaz ne pišem o tebi, ampak pišem o 170 milijonov evrov davkoplačevalskega denarja, ker so SŽ pač v državni lasti ...
Če hočemo biti primerljivi z Evropo moramo pač investirati v javni promet. In mislim, da pri javnem prometu ni najvažnejše (vsekakor je potrebno tudi razmišljanje v to smer) vprašanje, kdaj se bo denar povrnil. JP ima mnogo vplivov, ki se jih težko kvatificira. Ti boš sicer mnenja, da ni potreben, ker se pač voziš v svoji škatli, toda pomni, kmalu bo prišel čas, ko boš naletel na številne ovire pri vstopu v kakšno večje mesto. Jew lepo rekel mestni arhitekt (mislim da dunajski), avtomobiloistom je pač potrebno priskutiti vožnjo... A ti misliš, da se avstrijci vozijo z vlaki iz ljubezni do vlakov. Sam sem nekoč hitro ugotovil, kako drag špas je iti v središče mesta. Me je nekaj urno parikranje stalo skoraj toliko kot karta Lj-Dunaj.
Sicer sem se pa včeraj vrnil iz V Slovaške, ne boš verjel, kako je tam razvit javni promet, avtobusi in vlaki. In v zadnjih dobrih 10 letih odkar sem tam bil zadnjič so modernizirali 250 km proge Bratislava Košice (skoraj do Žiline) in to precej drugače kot se dela pri nas, novi odseki, novi tuneli, mostovi. pri ans se pa prepiramo do onemoglosti o 29 km proge.... Gre vseskozi 160 km/h in začuda nobenega nivojskega prehoda, potencial za dvig na 200 km/h. In vozni park posodabljajo, ne boš verjel, v okolici večjih mest se vozijo celo z dvonadstropnimi vlaki, ki tebe tako motijo. Pa je SVK država s precej nižjim BDP na glavo kot Slovenija.
najobj sporočil: 31.870
[#2728073] 13.08.18 10:03 · odgovor na: anon-178149 (#2728067)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 13.08.2018 10:09
[MarijanMacek]
> [najobj]
> > [MarijanMacek]
> > 2. Skratka, samo blebetanje, pa še vlaka nisi videl!
> ... OK, mogoče res noben od naročenih vlakov nima nobenih atributov luksuza, imajo pa naročeni vlaki luksuzno ceno, ker 170 milijonov evrov ni glih skromna cifra, sploh ker je to kar 2,3 kratnik celotne švicarske investicije v proizvodnjo(!) dvonadstropnih vlakov in Švicarji vlakov verjetno ne bodo delali samo za nas ...
>

Cenejših vlakov na trgu NI! Bil je javen razpis in Stadler je edini ponudil vsa potrebna vozila. Lahko bi se našlo mogoče kaj vzhodnega (ŠKODA, PESA, KONČAR,tudi Stadler je narejen na Poljskem), a noben proizvajalec ni mogel ponudi vseh predpisanih vlakov. Poenotenje voznega parka ima pa nemalo vpliva na ceno vzdrževanja, saj si vlaki delijo enake IGBT module, imajo v glavnem enake podstavke, etc....

> P.S.: ker si stručko za vlake, boš komot izračunal, kdaj se bo investicija povrnila, pa napiši nekaj tudi o tem, namesto da pišeš o meni, ker tudi jaz ne pišem o tebi, ampak pišem o 170 milijonov evrov davkoplačevalskega denarja, ker so SŽ pač v državni lasti ...

Če hočemo biti primerljivi z Evropo moramo pač investirati v javni promet. In mislim, da pri javnem prometu ni najvažnejše (vsekakor je potrebno tudi razmišljanje v to smer) vprašanje, kdaj se bo denar povrnil. JP ima mnogo vplivov, ki se jih težko kvatificira. Ti boš sicer mnenja, da ni potreben, ker se pač voziš v svoji škatli, toda pomni, kmalu bo prišel čas, ko boš naletel na številne ovire pri vstopu v kakšno večje mesto. Jew lepo rekel mestni arhitekt (mislim da dunajski), avtomobiloistom je pač potrebno priskutiti vožnjo... A ti misliš, da se avstrijci vozijo z vlaki iz ljubezni do vlakov. Sam sem nekoč hitro ugotovil, kako drag špas je iti v središče mesta. Me je nekaj urno parikranje stalo skoraj toliko kot karta Lj-Dunaj.
Sicer sem se pa včeraj vrnil iz V Slovaške, ne boš verjel, kako je tam razvit javni promet, avtobusi in vlaki. In v zadnjih dobrih 10 letih odkar sem tam bil zadnjič so modernizirali 250 km proge Bratislava Košice (skoraj do Žiline) in to precej drugače kot se dela pri nas, novi odseki, novi tuneli, mostovi. pri ans se pa prepiramo do onemoglosti o 29 km proge.... Gre vseskozi 160 km/h in začuda nobenega nivojskega prehoda, potencial za dvig na 200 km/h. In vozni park posodabljajo, ne boš verjel, v okolici večjih mest se vozijo celo z dvonadstropnimi vlaki, ki tebe tako motijo. Pa je SVK država s precej nižjim BDP na glavo kot Slovenija.
... čuj, tukaj forum.finance.si/?m=...099&single sem jaz na koncu posta zelo podobno napisal, ampak si ti na tisto "Marijo Terezijo" navalil ko mutavi na telefon in sva se potem samo še o njej pogovarjala ...

P.S.: ne moti me obnovitev voznega parka, moti me red velikosti naročila, ki je 2,3 kratnik celotne švicarske investicije v proizvodnjo dvonadstropnih vlakov in samo zato sem se javil ... aja, s kom bi se z lokalnim potniškim prometom poenotili in zakaj, če pa so vsi našteti proizvajalci tudi (vzhodno) evropski ? ...
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2728086] 13.08.18 11:16 · odgovor na: najobj (#2728073)
Odgovori   +    0
[najobj]
> [MarijanMacek]
> > [najobj]
> > > [MarijanMacek]

P.S.: ne moti me obnovitev voznega parka, moti me red velikosti naročila, ki je 2,3 kratnik celotne švicarske investicije v proizvodnjo dvonadstropnih vlakov in samo zato sem se javil ... aja, s kom bi se z lokalnim potniškim prometom poenotili in zakaj, če pa so vsi našteti proizvajalci tudi (vzhodno) evropski ? ...
Eno je investicija v proizvodnjo, drugo pa vrednost proizvodnje. Kja več pa naj pove kakšen ekonomist. Kolikor mi je poznano so od leta 2008 do sedaj pridobili naročila za preko 125 garnitur (614 vagonov) vlakov KISS, kupili so jih tudi Azerbajdžan, Gruzija, Rusija, Madžarska..... Same bogate države.
Ko te moti cena 170 M€ ti zaupam, da je Caltrains v CA kupil leta 2016 16 (6 členskihh, naše 3 členske) garnitur KISS za 551M$.
Očevidno se dobro prodajajo, če so potrebne nove investicije v prozvodnjo. Poleg tega so v naročilu tudi vlaki FLIRT in FLIRT DMU. Počasi se boš pač moral sprijazniti, da prevoznik s 30-50 let starimi osnovnimi sredstvi ne more biti konkurenčen. Če te moti cena, začni akcijo za ukinitev dragega(?) železniškega prevoza. Mogoče ti bo uspelo, upam pa da NE!.
najobj sporočil: 31.870
[#2728109] 13.08.18 13:36 · odgovor na: anon-178149 (#2728086)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 13.08.2018 13:38
[MarijanMacek]
> [najobj]
> > [MarijanMacek]
> > > [najobj]
> > > > [MarijanMacek]
......
>
> P.S.: ne moti me obnovitev voznega parka, moti me red velikosti naročila, ki je 2,3 kratnik celotne švicarske investicije v proizvodnjo dvonadstropnih vlakov in samo zato sem se javil ... aja, s kom bi se z lokalnim potniškim prometom poenotili in zakaj, če pa so vsi našteti proizvajalci tudi (vzhodno) evropski ? ...
Eno je investicija v proizvodnjo, drugo pa vrednost proizvodnje. Kja več pa naj pove kakšen ekonomist. Kolikor mi je poznano so od leta 2008 do sedaj pridobili naročila za preko 125 garnitur (614 vagonov) vlakov KISS, kupili so jih tudi Azerbajdžan, Gruzija, Rusija, Madžarska..... Same bogate države.
Ko te moti cena 170 M€ ti zaupam, da je Caltrains v CA kupil leta 2016 16 (6 členskihh, naše 3 členske) garnitur KISS za 551M$.
Očevidno se dobro prodajajo, če so potrebne nove investicije v prozvodnjo. Poleg tega so v naročilu tudi vlaki FLIRT in FLIRT DMU. Počasi se boš pač moral sprijazniti, da prevoznik s 30-50 let starimi osnovnimi sredstvi ne more biti konkurenčen. Če te moti cena, začni akcijo za ukinitev dragega(?) železniškega prevoza. Mogoče ti bo uspelo, upam pa da NE!.
... eh, da Švicarji svoje vlake dobro prodajajo, jaz zelo dobro razumem, ne razumem pa - sem pač gradualist, jebiga - zakaj bi mi svoje vlake morali obnoviti naenkrat, ko sploh ne vemo dobro, koliko bomo vse nove vlake rabili ... khmm, če zdaj pozabim, da smo z obnovo čakali 30-50 let in razen pri udobju ni bilo glih neke škode in če pozabim, komu bi SŽ v lokalnem prometu morale konkurirat, da se zdaj z novimi vlaki za 170 milijonov evrov v enem kosu tako mudi ... jebiga, kdor se vozi z vlaki, ker se mora, se itak vozi, kdor pa se ne, ker se ne rabi oziroma se zaradi neugodnega voznega reda in oddaljenosti postaj ne more voziti lastnemu avtomobilu enakovredno, pa se tudi z novimi ne bo ...

P.S.: ne skrbi za mene, ker jaz nisem Državljan Vili, da bi se namesto SDS za njihov denar na TV smešil s tožbami proti državi ...
anon-394991 sporočil: 252
[#2729395] 21.08.18 13:17 · odgovor na: najobj (#2728109)
Odgovori   +    0
Zel odobro si napisal in tisto glede MARIJE TEREZIJE vsi, kateri debatiramo odkrog tem vemo, kaj pomeni. Edino MAČEK nekaj modruje in se gre strokovnjaka. Sočasno pa vidim, da ti sploh ni odgovoril koliko tunelov se bo poglobilo in ali že morda niso na tistem odseku delali remonta in zapravljali EU denar.

Samo omenja neko progo za KOPER če bo sploh zgrajena.

Zato sem sam malo pogledal okrog in videl, da bodo veliki problemi z dvonastropnimi vlaki, saj bodo neuporabni na veliko progah. Potem pa so še problemi z peroni, kjer morajo celo prepovedati ustavljanje potniškim vlakom.

Strani: 1